IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-02-2001 21:48 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2001 21:45 schreef Judge M. het volgende:
Of zou Roodkammetje niet een betere nick zijn?
LOL


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 20-02-2001 0:03 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 19 februari 2001 21:48 schreef suzanne het volgende:
LOL


hahahahahahahah
Misschien wel een tip idd


Avondmist
Damien
Usericon van Avondmist
Posted 20-02-2001 10:29 by Avondmist Wijzig reactieProfiel van AvondmistQuote dit bericht

Ik heb ook lang haar tot op/over mijn schouders.
Het is bedoeld zwart te zijn, en volgens mij is dat ook zo, maar dat heeft niemand ooit opgemerkt. Meestal was het volgens anderen; rood, blauw, groen of grijs.


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 20-02-2001 12:04 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


(Sorry Damien, kzal voortaan beter mijn best doen.)
Roodkammetje is inderdaad wel een leuke optie. Mijn kammetje is alleen nog niet rood, maar daar kan natuurlijk verandering in gebracht worden. Bordeauxrood, of koperrood of hennarood, ik kijk nog wel even.
En voor de gene die nieuwsgierig naar mijn beeldige gezichtje zijn, moet blubber maar even heel lief aankijken, want zelf ben ik een beetje, wat je zegt, a-technisch.
(moet ik trouwens nog wel eerst een foto van mijzelf maken, want die heb ik nog niet)



My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Lord Morgoth
Fear me...
Usericon van Lord Morgoth
Posted 20-02-2001 12:36 by Lord Morgoth Wijzig reactieProfiel van Lord MorgothQuote dit bericht

[lief-aankijk-modus]Fototje???[/lief-aankijk-modus]

oja mensen ik heb geen rare bijbedoelingen bij het liefaankijken van Blubber!


Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar


Fire
Usericon van Fire
Posted 20-02-2001 13:16 by Fire (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van FireQuote dit berichthttp://www.gratix.nl

quote:
Op 20 februari 2001 12:04 schreef roodkapje het volgende:
(Sorry Damien, kzal voortaan beter mijn best doen.)
Roodkammetje is inderdaad wel een leuke optie. Mijn kammetje is alleen nog niet rood, maar daar kan natuurlijk verandering in gebracht worden. Bordeauxrood, of koperrood of hennarood, ik kijk nog wel even.
En voor de gene die nieuwsgierig naar mijn beeldige gezichtje zijn, moet blubber maar even heel lief aankijken, want zelf ben ik een beetje, wat je zegt, a-technisch.
(moet ik trouwens nog wel eerst een foto van mijzelf maken, want die heb ik nog niet)




Ik vind blauwkammetje een leuker idee



Blubber
Usericon van Blubber
Posted 20-02-2001 14:30 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2001 12:36 schreef Lord Morgoth het volgende:
[lief-aankijk-modus]Fototje???[/lief-aankijk-modus]

oja mensen ik heb geen rare bijbedoelingen bij het liefaankijken van Blubber!


Ik gelukkig ook niet...

Kan voor lekaar komen trouwens, maar dan moet ik wel een foto van Roodkapje hebben...

Dus roodkapje?? Heb jer een, anders maken we ereen...


Elvis
Life has many questions. Beer is the answer!
Usericon van Elvis
Posted 20-02-2001 17:06 by Elvis Wijzig reactieProfiel van ElvisQuote dit bericht

Ha, ik heb lekker kort haar! (terwijl ik wel lang haar heb gehad) Ik vind het zo wel best. Trouwens, de meeste dames vinden kort haar wel leuk!


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 20-02-2001 18:23 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

Lekker boeien wat de meeste dames vinden...


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 20-02-2001 18:29 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 februari 2001 18:23 schreef Blubber het volgende:
Lekker boeien wat de meeste dames vinden...

Inderdaad... Het gaat er in eerste instantie om wat je zelf mooi vindt en mijn ervaring is dat de dames die lang wel kunnen waarderen mij toch beter liggen dan degenen die zweren bij kort haar...



Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-02-2001 18:36 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach .. wat er ook gebeurt met m'n haar
Ik blijf lelijk als de nacht .. komt goed uit by the way ...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 20-02-2001 20:43 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2001 14:30 schreef Blubber

Kan voor lekaar komen trouwens, maar dan moet ik wel een foto van Roodkapje hebben...

Dus roodkapje?? Heb jer een, anders maken we ereen...


Ik denk dat we er een moeten maken. Dan kunnen we er trouwens ook gelijk eentje van Damien maken, anders komt dat er ook niet van. Heb jij een goed toestel, of moeten we een wegwerp kopen, of moet ik mijn ouders lief aankijken. Doe maar een optie.

[edit]
Zeg Roodkapje, kheb ff je quote gefixed
[/edit]





[Dit bericht is gewijzigd door roodkapje op 20-02-2001 20:48]


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 20-02-2001 20:47 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2001 20:43 schreef roodkapje het volgende:
Ik denk dat we er een moeten maken. Dan kunnen we er trouwens ook gelijk eentje van Damien maken, anders komt dat er ook niet van. Heb jij een goed toestel, of moeten we een wegwerp kopen, of moet ik mijn ouders lief aankijken. Doe maar een optie.


Kheb nog een wegwerp...
ik geloof met 1 of 2 foto's,
daarna koop ik een rolletje...
we zien wel!




[/quote]


danny.s
the forrest whispers my name
Usericon van danny.s
Posted 20-02-2001 20:52 by danny.s Wijzig reactieProfiel van danny.sQuote dit bericht

ik had dus ook lang haar en toen was ik opeens helemaal kaal maar nu heb ik van de week weer een overlijdingsbericht van de kapper gehad dus zal wel goedkomen


again and again


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 20-02-2001 22:31 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

quote:
Op 20 februari 2001 20:52 schreef danny.s het volgende:
... maar nu heb ik van de week weer een overlijdingsbericht van de kapper gehad ...
overlijdingsbericht ... LOL


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 21-02-2001 13:42 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2001 20:43 schreef blubber het volgende:


[edit]
Zeg Roodkapje, kheb ff je quote gefixed
[/edit]






Dank je wel blubber. Twas inderdaad een beetje mis gegaan.
Zou je in de vakantie even over een goede achtergrond voor Damien kunnen nadenken?
(zal ik zelf ook doen natuurlijk)
We belle



My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 21-02-2001 15:38 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2001 13:42 schreef roodkapje het volgende:
Dank je wel blubber. Twas inderdaad een beetje mis gegaan.
Zou je in de vakantie even over een goede achtergrond voor Damien kunnen nadenken?
(zal ik zelf ook doen natuurlijk)
We belle




De achtergrond moet egaal zijn, een beetje zonder schaduw graag. Dan plakken we de mooie achtergrond erachter...


Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 21-02-2001 17:29 by Ultima Wijzig reactieProfiel van UltimaQuote dit bericht

Wat ik me trouwens afvraag is of zo'n mooie kam (behanglijm of autolak??) ook een beetje blijft zitten in de regen.....


Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 21-02-2001 23:01 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


Tja, als het regent en mijn haar is nog nat, dan blijft het wel staan. Het probleem komt pas wanneer het opdroogt. Alle gel is er natuurlijk uitgespoeld en mijn mooie coupe du soleil zakt dan vrezelijk in elkaar.
Ik heb trouwens nog steeds geen goede gel, wax of wat dan ook gevonden om mijn haar de hele dag mooi rechtop te laten staan. (als er mensen nog suggesties hebben..)

Ik moet nog wel even nadrukkelijk zeggen dat mijn kam niet zo hoog is hoor. Ongeveer 5,5 cm, met de geodriehoek gemeten. Op het langste stuk dan, want hij is niet overal even hoog.



My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 22-02-2001 14:03 by Ultima Wijzig reactieProfiel van UltimaQuote dit bericht


Zallis aan een vriend van mij vragen,
die kan zelfs stevig uit z'n dak gaan / headbangen zonder dat z'n psychobilly kuif uit model raakt....wel stevig spul geloof ik...


Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]


Blubber
Usericon van Blubber
Posted 22-02-2001 16:01 by Blubber Wijzig reactieProfiel van BlubberQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2001 14:03 schreef Ultima het volgende:

Zallis aan een vriend van mij vragen,
die kan zelfs stevig uit z'n dak gaan / headbangen zonder dat z'n psychobilly kuif uit model raakt....wel stevig spul geloof ik...


Das idd wel aardig stevig spul...


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 22-02-2001 19:01 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Volgens een gozer die ik het een keer vroeg op Dynamo doe je dat met behanglijm


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


roodkapje
Usericon van roodkapje
Posted 22-02-2001 19:44 by roodkapje Wijzig reactieProfiel van roodkapjeQuote dit bericht


behanglijm?!?!?!?!?!
Nou daar begin ik niet aan hoor.
Al heb ik dat trouwens ook wel eens eerder gehoord. Maar goed, mij niet gezien.


My shadow follows me everywhere I go. Please take it away, 'cause I wanna go Alone...


Ultima
Eximius ac doctissimus dominus
Usericon van Ultima
Posted 23-02-2001 14:13 by Ultima Wijzig reactieProfiel van UltimaQuote dit bericht

Dat was ik suusje....dynamo '98

Maareh ik heb uit betrouwbare bron vernomen, dat dat nou ook niet echt fantastische resultaten oplevert met regen.... nog te slap.. Autolak werkt beter, maar daar breekt je haar van af....dus ook niet alles


Let him who has understanding reckon the number of the beast, for it is a human number, its number is six hundred and sixty-six [Rev 13:18]


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 23-02-2001 18:08 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 23 februari 2001 14:13 schreef Ultima het volgende:
Dat was ik suusje....dynamo '98

Nee Ultima, dat was jij niet....dat was wel Dynamo '98, een gozer met een hanenkam op het midden van zijn hoofd en twee aan elke kant van zijn hoofd in de wachtrij voor dat we naar binnen konden.....was wel ver heen, maar niet zo ver dat ik jou aanzag voor iemand met drie hanenkammen


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen