|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Plusminus 60 cm, ietsiepietsie roodachtig, maar over het algemeen toch wel erg donkerbruin. |
|
quote:Kaal is IMHO de beste oplossing als je kaal wordt.....neem in elk geval nooit een compensatiestaart! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja, godzijdank heb ik zelf dik haar maar als ik ooit kaal zal worden dan gaat ook gelijk de hele boel er af. |
|
Nee kort |
|
Mijn grote trots.....veel, dik en lang bruin haar.....een beetje golvend en met een iest wat rode gloed |
|
quote: lekker lang hoor en hoe ziet het er dan verder uit? Ik zit rond de 70 cm |
|
compensatie staart hou ik ook nmiet zo van ghi ghi "Slithering trough the night. Creeping in your dreams. Nothing is like what it seems. Where do you want to hide? I am the predator of darkness. The death's kiss." |
|
quote: Steil haar, als bos zeerrr donkerbruin; moet helaas weer afpunten The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hangt tot halverwge m'n rug een zware bos golvend bruin haar. (wow best poëtisch ) jammer dat er weer dooie punten uit moeten. zou dat iets met te maken hebben? |
|
Kort rood stekels Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
haar nog nooit zo kort geweest. over de schouders. ach kan nog wel door de beugel! doet u de broek maar uit! |
|
16CM!! jaja t komt wel |
|
Nog altijd ergens in de 30 cm. Maar het wordt nog altijd langer. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Helaas heb ik mijn haar af moeten knippen omdat het onderaan flink kapot was enzo ... het was tot bijna onderaan mijn rug ... nu is het ongeveer schouderlengte en sinds een week rood Maar voorlopig knip ik het dus NIET af... vind het nog steeds beroerd |
|
bekijk die foto maar eens, en besluit zelf: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: dat zegt iedereen ook van mij "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
LAng haar tot net boven mijn bil, kleur is bruin, maar als de zon d´r op schijnt word het donker rood SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
U luck &*&*^$&*^#&*^# mijne wordt alleen maar lelijk bruin ipv goed donkerbruin |
|
quote: eheheh SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
verschil moet er wezen ikke zo'n 40 centimeter nu... Je moeder. |
|
Whaha 55 cm.! btw, haarlengtes staan in een ander topic . |
|
kheb 't 4 jaar lang gehad, donkerbruin. 't is er nu af |
|
Van waar beginnen jullie te meten? Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Lach niet .. Anders zal tijdens ZM-fest er op eens een glas bier per ongeluk omgekeerde op je koppie staan. Mijn haar moet nog 2 a 3 cm langer dan kan het helemaal in een staart ... |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |