|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ROTFL Mijn baas heeft dat ook SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
Uitlachen die gast .. is verplicht .. |
|
quote: Doe ik ook...vooral als ie van buiten komt, hier op Schiphol is altijd vreselijk veel wind, en dan komt ie binnenstappen met die opzijgekamde plukken in de lucht, echt stijf omhoog, nou dan hou ik et niet meer. SSSsssssstttttttttttttttttt!!!!!!! |
|
LOL |
|
LMAO Moet je em voor de grap een keer een KLM petje geven |
|
quote: Dat maakt natuurlijk verschil... Ik vond een haar (zoals wel vaker) en heb die eens gemeten, maar waar op het hoofd die zat... Herstel: minimaal 55 cm. |
|
ehm.. ik denk net 7 milimeter maar het is wel lang geweest.. tot het helemaal dood was --> tondeuse! |
|
ik vind eigenlijk wel dat je weer naar de kapper moet man, het ziet er niet uit! |
|
quote: wow, dat is dan 7 milimeter langer dan mijn haar :-) |
|
quote: Ik begin binnenkort ook helemaal overnieuw. Eerst nog ff een pet kopen. Ik wil niet gezien worden met kort haar... |
|
voor ik begin met mijn lang haar, had ik mijn koppie ook eens kaalgeschoren, looool, dat zag er helemaal niet uit, ik zal ooit nog wel eens een foto van posten As the light falls and darkness paints the sky in black, a cold Moon shines and the red somber eyes awake, the forest whispers... |
|
Een dikke 67 cm... Maar het lijkt korter omdat ik zelf best lang (lees: 1.94) ben. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: why? whyy? WHYYYYY!?!? |
|
mijn haar is tot iets over mijn schouders en heeft blonde paarse bruine plukken. |
|
quote:Waarom ik overnieuw begin? Het is namelijk best dood, varieert in lengte van 1 tot 50(?) cm en is erger gespleten als 1 miljoen schizofrenen bij elkaar... |
|
1 mtr 2 cm, net iets over de meter dus, een bekende van me heefd ook erg lang haar en die vroeg telkens hoelang het bij mij is, eindelijk op gemeten. Oud Vuil. |
|
quote: DA'S GESPLETEN! Coole vergelijking! |
|
quote: Yep, ik ben soms best wel eens cool. |
|
quote: heb je het dan niet goed verzorgd of gebeurt dat gewoon |
|
Ik denk dat mijn haar in d'r groei spurt zit.. heb het een paar weken geleden opgemeten dat was ongeveer 30 cm, en nu is het al weer 32 cm.. Jahoe. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hmm 30 cm da's bijna net zo lang als Rajackar's Leu-thorrrr... (sorry) |
|
hahaha.. dat wilde ik net niet weten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Toen ik het lang liet groeien(10 jaar geleden haha) begon het al te splijten. Omdat ik het eerst nooit liet bijknippen. |
|
OK ben nu 15 (bijna 16)... Uhm... eerst was mijn haar tot op mijn schouders, toen heb ik nog even gemillimeterd gehad. Daarna Allerlei variaties met spikes en drones enzo. Aangezien dat nu ook niet meer origineel is laat ik het nu weer lang groeien, wat ik er dan mee ga doen zie ik later wel. Kleur: Donkerblond. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |