|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehe ik altijd nog langer dan jij "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
On topic ! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Waf! Kort en donker. Pritt kills the Brazilian glue-scene |
|
het is nog steeds niet lang, ik wacht al een kwartier |
|
om gewoon op de topic te antwoorden: ik Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: ...spannend. Nee 'k mag ook wel weer is richting de kapper, 'k ben geloof ik al bijna een jaar niet geweest. Maar echt dood is het nog lang niet, 'k begin net een beetje dooie punten te krijgen. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
ik ook Nabua Vonveilla |
|
Ik moet ook naar de kapper, maar ik wil niet! Knippen ze er vast weer veels te veel af zodat ik weer zo'n poser-haarlengte heb van 70 cm Zenial |
|
hoe lang heb je nu dan? Nabua Vonveilla |
|
mijn haartjes zijn bes wel lang hier is het ingevlochten..... los is het nog langer Kankerlul |
|
quote: Ja dammit, wrijf het nog maar eens in! Zenial |
|
quote: hihih sorry Kankerlul |
|
quote: Hoe lang is t nu eigenlijk? Zenial |
|
jezus, wie gaat nou zn haar opmeten |
|
quote: uhhhhh hmm denk denk... weet niet... bijna tot aan mijn knieholtes denk ik Kankerlul |
|
yep |
|
Grmbl... bijna twee keer zo lang dan dat van mij dus Zenial |
|
4 keer zo lang als dat van mij |
|
hehe Kankerlul |
|
ja en 26x zo lang als mij Nabua Vonveilla |
|
En meer dan 120 x zo lang als mijn haar. Maar ik ben van plan om mijn haar weer lang te laten groeien. Ik heb het een paar maanden geleden zo'n 15 cm lang gehad, (poe hé ) maar ben er toen met de tondeuse overheen gegaan omdat het dun en dood was. Ik had het niet vaak laten bijpunten. Dus nu is het al 1 cm. Het begint te komen mensen... |
|
quote: Voor mij geldt hetzelfde, alleen had ik het zo'n 40 cm toen de tondeuse dr over ging. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
hmm.. ik heb 't nog maar ik weet niet wat ik doe.. ik denk dat ik 't netjes laat knippen en dan bruut laat groeien.. |
|
Ik gok een cm of 10 ! Godverdomme, ik word ook wel de breezerking genoemd hier ! Ik, Wil Schuurman |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |