|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
dat van mij is best lang, alweer 2cm ofzo morgen de tondeuse er maar weer eens overheen rossen |
|
quote: Je rodondendron? [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 15-01-2003 1:48] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
reeds 30 cm! en veel death en destruction onderaan... |
|
heb ook sinds kort langhaar ben er zeer trots op moet alleen zorgen dat het NOG langer word Nabua Vonveilla |
|
ik denk dat mijn haar tussen 30 en 40 cm zit, heb niets bij de hand om het te meten "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ah nee joh! Dat van mij zit al bijna over de 40 cm! Dat van jou is echt langer hoor! Eerder tussen de 50 en 60 cm! Als het niet meer is! |
|
Ja maar Carnibarnie, jouw haar is heel "vol" (less: droog ) en daardoor lijkt het korter. Heb ik ook. Als het nat is lijkt het wel 2 keer zo lang. Heb je weleens een dikke kat in een bak water gepleurd? |
|
quote: Als ik mijn haar nat heb ziet het er ong. ZO uit: Droog wel korter. Ook omdat het krult en natuurlijk omdat ik zo'n tering dikke bos heb! |
|
Je hebt toch niet net je kop onder de kraan gestoken he? |
|
quote: Ehm nee .. was een tijd terug bij mijn ouders. Kwam net onder de douche vandaan en zag de wepkem staan ... zodoende. Zal wel raar wezen als ik er NU zo bij zat. Zit nu op mijn stage namelijk! |
|
quote: hangt ervan af waar je stage loopt denk ik |
|
quote: Daar heb je gelijk in. Maar wees gerust. ALS ik zo op mijn stage zou zitten zou dat absoluut NIET gewardeerd worden (loop stage bij een reclamebureau) |
|
quote: Lijkt het nou maar zo, of staat daar op de achtergrond iemand met je haar te spelen? Zenial |
|
quote: Zeg je dat je bezig bent voor de nieuwe Fa reclame, haha |
|
quote: Zo "exotisch" ben ik wel! |
|
rrrrrrrrrr |
|
Ik heb het net weer eens opgemeten, en ik zit al weer aan de 85 centimeter! Zenial |
|
quote: mja, haar-fetisj-isme he We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik zit nog niet eens op de helft 35 cm ofzo, ik zit te twijfelen om naar de kapper te gaan, om 't bij te knippen, 't zit voor geen reet! achter/onderaan staat alles naar buiten, is daar iets aan te doen? (in laagjes knippen?) |
|
quote: Ik ken het probleem. Bijhouden moet je sowieso! (ivm dooie puntjes). Voor de rest is het gewoon afwachten. Als het over een bepaalde lengte heen komt wordt het handelbaarder! |
|
Bijhouden ? Nooit gedaan ..,gewoon .. cold turkey, laten groeien, rare bochten enzo gana er vanzelf uit |
|
Ja ik ga ook een keer per jaar naar de kapper ongeveer... Onderaan zitten altijd van die irritant dode punten enzo. Binnenkort moet ik weer.. ugh... en het irritante is dat als ze er 10 centimeter vanaf knippen dat ik me dan helemaal kortharig voel, en dat verder niemand het zelfs maar ziet =/ Zenial |
|
quote: Als je het eens in de paar maanden doet, hoeft er maar een cm ofzo af. Het beste is natuurlijk dat je je door een vriend(in) laat knippen. Scheelt je het geld. (of je laat je moeder het doen....) |
|
quote: en de rest van de foto's? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |