|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Is goed..... Wanneer? Oh ja Lord, was een goed gebaar Maar zoals ik al zei... ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
U zegt het maar heer..... Hahahahaha bla...bla...bla... |
|
Ben over 2 uur op Waterpop en volgend weekend op Lowlands.. MET LANG haar ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
mja, ik heb kort haar, maar ik laat het groeien..gelukkig groeit mijn haar wel snel..... maar nu gaat het licht krullen in mn nek. hoe kan je het het beste steeds bijknippen? die tussenlengte!!!! |
|
quote:Niet, denk ik.....dan haal je de lengte weer weg. Als je haar een beetje krult (werkt niet bij erg sterke krullen) zakken de krullen er vanzelf uit als slagen als je haar langer wordt I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
moet je het niet steeds bijknippen aan de zijkant tot de bovenkant gaat hangen? want je haar moet toch wel recht als het lang is toch? |
|
quote:Ik vind persoonlijk dat je je haar beter recht kan knippen als je al een beetje lengte hebt.....anders loop je kans op een bobline (recht haar op kaaklengte) en dit vind ik bij meisjes al duf I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
das heel erg om te zien ja...... |
|
quote:Idd vrouwne die dat hebben vallen bij mij toch snel onder de categorie hockeytrutten |
|
quote:Juist.....het vrouwelijke enquivalent van de corpsbal I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ja sorry hoor, maar ook als je haar al lang is, kun je m.i. je haar het beste iets rond laten lopen, ziet er veel beter uit! |
|
quote:hangt er van af.....is het expres rond, of is het rond omdat de helft dood en afgebroken is...... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Tja, je moet er wa voor over hebbe, doe desnoods een pet op, hoewel ik dat er dan nie uit vin zien Maar het eindresultaat mag er zijn |
|
Die tussenlengte ook...heb vaak voor de spiegel staan vloeken omdat het naar buiten krult...en ik wil het niet gelijk laten knippen,anders lijk ik wel Mia uit "Pulp Fiction." Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mama Mia? Ik heb vroeger trouwens ook een ongewilde bobline gehad(ik heb er nog trauma's van)! |
|
Ik heb het gewoon laten groeien tot het lang genoeg was om op te binden, heb er een tijd gel in gehad zelfs... Maar het eindresultaat is idd zeer de moeite waard... |
|
Grom...begin geduld te verliezen...wachten tot je haar wat lengte heeft is zo lang... Hoewel...denk dat het eindresultaat er best zal wezen bij me...op het werk haal ik het wel achterover met schuim of steek ik het vast met spelden...thuis of uit:staart(je)of gewoon los. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Dat van mij is eindelijk mooi lang aan het worden. Dead things grow from deep inside... |
|
Lang stijl haar bijna tot onderkant rug, heb het nu zwart met blond (blond is mijn eigen kleur) the only pleasure is pain |
|
Langzaam maar zeker groeit het .. het gaat nu tot net over de oortjes, met helaas een beetje een matje in me nek, maar ik mag van SheRa niet naar de kapper |
|
quote: en terecht |
|
quote: Mij hoor je ook niet klagen hoor |
|
net ff opgemeten: 64 cm! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
dat van mij wil nog niet echt opschieten 't is nog voor mij.... maarja over een tijdje wordt het wel Please give blood. Vampires are an endangered species! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |