IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 15-08-2001 22:14 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

quote:
Op 14 augustus 2001 23:53 schreef Lady Rose het volgende:
Zal ik het dan voor je doen?

Is goed.....
Wanneer?

Oh ja Lord, was een goed gebaar
Maar zoals ik al zei...



Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 17-08-2001 23:33 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

U zegt het maar heer.....
Hahahahaha


bla...bla...bla...


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 17-08-2001 23:37 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Tsja, kunt ook je haar laten groeien natuurlijk, kan Lady Rose mooi met beide handen haar drankje vasthouden.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


White Tree
Filmmaker
Usericon van White Tree
Posted 18-08-2001 12:21 by White Tree Wijzig reactieProfiel van White TreeQuote dit berichthttp://www.audiovisueelontwerp.nl

Ben over 2 uur op Waterpop en volgend weekend op Lowlands..

MET LANG haar



elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 18-08-2001 20:23 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

mja, ik heb kort haar, maar ik laat het groeien..gelukkig groeit mijn haar wel snel.....

maar nu gaat het licht krullen in mn nek.
hoe kan je het het beste steeds bijknippen?

die tussenlengte!!!!


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 19-08-2001 11:29 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2001 20:23 schreef elmar het volgende:
maar nu gaat het licht krullen in mn nek.
hoe kan je het het beste steeds bijknippen?
die tussenlengte!!!!
Niet, denk ik.....dan haal je de lengte weer weg. Als je haar een beetje krult (werkt niet bij erg sterke krullen) zakken de krullen er vanzelf uit als slagen als je haar langer wordt


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 19-08-2001 12:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

moet je het niet steeds bijknippen aan de zijkant tot de bovenkant gaat hangen?
want je haar moet toch wel recht als het lang is toch?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 8:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2001 12:43 schreef elmar het volgende:
moet je het niet steeds bijknippen aan de zijkant tot de bovenkant gaat hangen?
want je haar moet toch wel recht als het lang is toch?

Ik vind persoonlijk dat je je haar beter recht kan knippen als je al een beetje lengte hebt.....anders loop je kans op een bobline (recht haar op kaaklengte) en dit vind ik bij meisjes al duf


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 20-08-2001 13:43 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

das heel erg om te zien ja......


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 14:22 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 8:14 schreef suzanne het volgende:
Ik vind persoonlijk dat je je haar beter recht kan knippen als je al een beetje lengte hebt.....anders loop je kans op een bobline (recht haar op kaaklengte) en dit vind ik bij meisjes al duf
Idd vrouwne die dat hebben vallen bij mij toch snel onder de categorie hockeytrutten


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 14:27 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 14:22 schreef Jenje het volgende:
Idd vrouwne die dat hebben vallen bij mij toch snel onder de categorie hockeytrutten
Juist.....het vrouwelijke enquivalent van de corpsbal


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


HJBS
Usericon van HJBS
Posted 20-08-2001 14:53 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Ja sorry hoor, maar ook als je haar al lang is, kun je m.i. je haar het beste iets rond laten lopen, ziet er veel beter uit!



suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 14:58 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 14:53 schreef HJBS het volgende:
Ja sorry hoor, maar ook als je haar al lang is, kun je m.i. je haar het beste iets rond laten lopen, ziet er veel beter uit!


hangt er van af.....is het expres rond, of is het rond omdat de helft dood en afgebroken is......


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 25-08-2001 0:33 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2001 20:23 schreef elmar het volgende:
mja, ik heb kort haar, maar ik laat het groeien..gelukkig groeit mijn haar wel snel.....

maar nu gaat het licht krullen in mn nek.
hoe kan je het het beste steeds bijknippen?

die tussenlengte!!!!


Tja, je moet er wa voor over hebbe, doe desnoods een pet op, hoewel ik dat er dan nie uit vin zien
Maar het eindresultaat mag er zijn


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-08-2001 19:26 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Die tussenlengte ook...heb vaak voor de spiegel staan vloeken omdat het naar buiten krult...en ik wil het niet gelijk laten knippen,anders lijk ik wel Mia uit "Pulp Fiction."


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 25-08-2001 20:15 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Mama Mia?

Ik heb vroeger trouwens ook een ongewilde bobline gehad(ik heb er nog trauma's van)!


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-08-2001 20:39 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik heb het gewoon laten groeien tot het lang genoeg was om op te binden, heb er een tijd gel in gehad zelfs... Maar het eindresultaat is idd zeer de moeite waard...


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 25-08-2001 21:23 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Grom...begin geduld te verliezen...wachten tot je haar wat lengte heeft is zo lang...

Hoewel...denk dat het eindresultaat er best zal wezen bij me...op het werk haal ik het wel achterover met schuim of steek ik het vast met spelden...thuis of uit:staart(je)of gewoon los.


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


SheRa
Usericon van SheRa
Posted 25-08-2001 21:32 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat van mij is eindelijk mooi lang aan het worden.


Dead things grow from deep inside...


Vampire_girl
rabiƫs
Usericon van Vampire_girl
Posted 26-09-2001 18:27 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

Lang stijl haar bijna tot onderkant rug, heb het nu zwart met blond (blond is mijn eigen kleur)


the only pleasure is pain


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2001 19:19 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Langzaam maar zeker groeit het ..
het gaat nu tot net over de oortjes, met helaas een beetje een matje in me nek, maar ik mag van SheRa niet naar de kapper


NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 26-09-2001 21:26 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2001 19:19 schreef Jenje het volgende:
Langzaam maar zeker groeit het ..
het gaat nu tot net over de oortjes, met helaas een beetje een matje in me nek, maar ik mag van SheRa niet naar de kapper


en terecht


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 26-09-2001 22:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2001 21:26 schreef NecRomantica het volgende:
en terecht

Mij hoor je ook niet klagen hoor


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 01-10-2001 2:05 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

net ff opgemeten: 64 cm!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


HagratH
Usericon van HagratH
Posted 01-10-2001 2:26 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

dat van mij wil nog niet echt opschieten

't is nog voor mij.... maarja over een tijdje wordt het wel



Please give blood. Vampires are an endangered species!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen