|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
Hmmpfh ben het al een tijdje aan het laten groeien, maar schiet niet echt op. Maar ik merk nu al terwijl het nog net geen 15 cm is dat er super veel haar in mijn kam blijft hangen Iedere keer dat ik mijn haar kam ben ik bang dat ik straks zo'n super dunne bos haar krijg.. is dat normaal? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja das normaal had ik vroeger ook Ik heb mijn haat twee jaar geleden afgeknipt maar laat het nu weer groeien. |
|
quote: Ik heb nooit ergens spijt van. Ook niet van het feit dat ik m'n haar zwart verfde, de zijkant van m'n kop kaalschoor, en daarna m'n haar tot net onder m'n oren liet knippen. 't stond namelijk wel goed, vond ik. Maar toch. Ik wil weer lang haar. Wrom kunnen die wetenschappers niet eens een hormoon vinden die de haargroei bevordert en daar pilletjes van maken? 1m lang haar in minder dan 1 week? Hell yeah!! "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: Jesus!! Lekkor!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mordheim true disco chick |
|
lang haar bij aerodis --> maandje geleden oid, iets meer. |
|
Nopes, altijd al vrij kort gehad en het boeit me geen fuk (heb zo ook wat verplichtingen) Ik, Wil Schuurman |
|
quote: neej me schouderbladen zit toch wel boven me rug, me hooft net als me rechtervoet Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
mijn haar is circa 1 mtr, maar ik word er af en toe wel erg moe van, hoor. -die liters cremespoeling a veel euro -lang haar in bed=niet fijn. -met je haar tussen de deur van de auto. -wildvreemde mensen die trekken aan je haar in het openbaar (ja gebeurd me echt) -het befaamde toiletbezoek -dat voorzichtige borstelen -op je haar zitten op een stoel en je hoofd naar voren doen, heel snel. -lange haren op de grond die tussen je voet en je sok belanden, als je de sok aan doet. -mensen die je nastaren. -alochtonen die, als je fietst, naast je komen rijden met de bmw, tot ze ontdekken dat je een jongetje bent. nou ja, zo is er nog wel meer waar ik nou ff niet opkom. dus bedenk je goed, voordat je het laat groeien. Oud Vuil. |
|
Het befaamde wbw verhaal. |
|
quote: jaja, meer voor de nieuwe mensen, die toch niet alles lezen. Oud Vuil. |
|
Oh ja... Hmm, onlangs nog op je haar gestapt dude? |
|
quote: wel pas vast aan een deurklinker, zodat je met een ruk tot stilstand komt. auw. wat hebben die gabbers het toch makkelijk. Oud Vuil. |
|
Sja, je moet er iets voor over hebben. Ik droomde vannacht dat ik bij de kapper was en de zijkanten van mijn haar er al werden geschoren. Dus net als James van Metallica vroeger had. AAARGGH!!!! |
|
"wildvreemde mensen die trekken aan je haar in het openbaar (ja gebeurd me echt)" !! |
|
beetje het rave-teef kapsel, als je het in een staart doet. wat een nachtmerrie. ik was vroeger altijd bang, dat , toen ik nog bij de marine zat, m'n "maten" het zouden afknippen, als ik weer eens stomdronken aan de bar op de boot zat. heb er vaak met een mes gezeten(aan de bar, dus). gelukkig goed gegaan. Oud Vuil. |
|
Ja, dat suckt echt. Dat mensen het af zouden knippen. Of in ieder geval de gedachte. Is bij mij aangewakkerd door Wayne's World 2, waarin Wayne en Garth een gast zijn haar in de fik zetten. Echt NIET cool dus. |
|
quote: is toch een vorm van jaloezie, ofzo. stelletje sukkels. Oud Vuil. |
|
quote: was het niet jason newstadt die zich aan sde zijkanten geschoren had.? ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
quote: klopt ja Het begint weer redelijk lang te worden |
|
oew *jaloers* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: wow die foto is nog redelijk normaal ook |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |