|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Hij is meer het lik-type (zo te zien) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Nee bij zenial heeft het te maken met w...... |
|
Mannen! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Dat sowieso ja! I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
Ik heb nog kort haar, maar ben bezig het te laten groeien. Wel enorm irritant dat de hele wereld je er constant op wil attent maken dat je dringend naar de kapper moet en erbij loopt als een baviaan. Om die reden heb ik het de vorige keer toch laten knippen. Daar heb ik nu dus echt spijt van Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist. |
|
quote:Heb misschien nog wat voor je in de aanbieding... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Dat is altijd zo. Lang haar is geen trend dus word het afgekraakt, maar uiteindelijk zijn ze het wel gewend. |
|
Die heeft lang haar!! Wel een beetje warrig, hehe I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
hee, ik kam het wel eens hoor! |
|
Danny Cecati (Eyefear, ex-Pegazus) Herman Li (DragonForce, ex-Demoniac) Tsja, zo lang is het bij mij nog niet NP: Satyricon - Repined Bastard Nation For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
quote: Huh? Lang-haar-fetish begint helemaal niet met een w... Zenial |
|
quote: quote: Hhmmm .. nee, met de wepkem van mijn broertje. Was toen iets van 2 uur 's nachts ofzo. Dan wil het wel eens donker wezen .... |
|
quote: bij mij wel Kankerlul |
|
lelijk te lang vind ik ook niet mooi Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
zijn haar is dus echt wel mooi *kwijl* Kankerlul |
|
quote: Dit is idd wel ERG extreem ... Lijkt me ook super onhandig! Zo lang zou ik het zelf niet eens willen hebben! |
|
hoe veegt hij zn reet af met zn haar Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
*zucht* Kankerlul |
|
quote: |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |