|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
cabrio |
|
Je moet van tijd tot tijd eens iets geks doen. Zo heb ik vandaag tosti's van bruin brood op, da's al gek genoeg voor mijn doen Ik, Wil Schuurman |
|
quote:Wraaaaaaaagh, doe gek, maak me wild!!!! |
|
wihaa.. ik niet meer! naja.. neuslengte.. werd er gek van zat altijd kut, zag d'r niet uit... nu zit 't weer zoals vroeger hehe |
|
Heb mijn haar korte tijd in een staartje gedragen, het was daar toen net lang genoeg voor. Maar volgens mijn vrienden zag ik er daardoor uit als een "mafia-baas". Dat was natuurlijk niet de bedoeling. Mijn haar hangt nu ongeveer tot de helft van mijn oren! |
|
neej niet opsteken... een vriend van mij heeft het altijd in een staart en dan om de 5 cm nog een elastiekje erin. Staat hem ook keisexy. Maar los haar is nog altijd het toppunt van sexyness... al staat het niet iedereen..... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mijn haar komt halverwege m'n rug ofzo: Helemaal rechts is ik. MuayThaigerrr!! |
|
Een goede vriend van mij heeft ook lang haar Jan Jelle Koerts!! |
|
Haar op z'n kruis ? Ik, Wil Schuurman |
|
35 cm,donkerbruin,in grove krullen,met een streep in 't midden Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Aaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrggggggggghhhhhhh!!!!!!! Net naar de kapper geweest, en er is ontzettend veel afgeknipt!!! Het was van onder wel erg dood enzo, maar toch, ik had er zo lang op gespaard en nu is er weer iets van 13 cm afgeknipt! Heb ik weer irritant korte haren!! uêêêêêêêêêêêh..... =~( Het is nu nog maar iets van 72 cm lang Zenial |
|
quote: MAAR 72 cm?! |
|
quote: Jaaaaaah! Ik denk dat ik me maar opsluit totdat het weer voorbij de 80 cm is Zenial |
|
quote: aansteller mijn haar is pas kort |
|
Mijn haar is ongeveer 50 meter lang. Als je ze 1 voor 1 uittrekt en achter elkaar legt. |
|
quote: Ons haar is bijna even lang nu Zenial |
|
quote: zo kan ik het ook zeg |
|
quote: uhm.. nog maar een keer dan: A A N S T E L L E R!!!!! |
|
quote: Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Mannen kunnen toch mietjes zijn soms Kijk eens wat ik zonder huilen gedaan heb: einde oktober: *KNIP* en nu zitten we hier: |
|
Op de middelste foto vind ik ze het mooiste. |
|
quote: Jammer .....zeer jammer. |
|
quote: Sja, maar t is helaas af+toe wel nodig... anders wordt t zo'n dooie pluisboel met klitten Zenial |
|
quote: Dat klopt. Maargoed........tis een mooie meid en ze heeft nog altijd langer haar als mij. Dus ik moet niets zeggen. |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |