|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
Een dergelijke weddenschap moet je ook niet aangaan . Blame it on booze? |
|
YEAH *Drank is sneller op dan je lief is !!!* |
|
Ok, het staat vast nu, deze kerstvakantie gaat het eraf. Van bijna 40 cm naar enkele millimeters, en we zien wel wat het weer gaat worden daarna. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Waarom? Mijn haar is nog steeds groeiende inmiddels hangt het op mijn schouders maar het mag van mij nog wel een aardig eindje langer (duurt alleen zo lang ). |
|
quote: Ik heb er wel weer zo'n beetje genoeg van, zit nooit hoe ik het wil, en het is irritant in mn ogen. Ook ben ik in het bezit van een aardige collectie dooie punten. Misschien dat ik het daarna wel weer laat groeien. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! |
|
quote: Mijn broer heeft nog altijd lang haar hoor. Foto's zitten er aan te komen, begin volgend jaar denk ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Maar... maar... neeeee niet doen!!!! Het zit nu gewoon ff niet goed omdat het n vervelende lengte heeft, dat gebeurt n paar keer op de moeilijke weg naar echt lang haar, moet je gewoon doorheen.... niet doeeeeen!!! |
|
Ik gooi dit weekend een glas bier over mijn hoofd. En tadaaaa volgende morgen gezond haar van 60 cm. |
|
quote: Ej je bent nou toch redactie lid je moet gewoon zeggen ik ga je bannen als je het doet Metal heerst |
|
Whahaha, net alsof redactieleden iemand kunnen bannen... volgens mij de mods ook niet?? |
|
quote: sttt sttt dat weet hij niet Metal heerst |
|
Heden is mijn haar tot halverwege mijn rug,maar ben hard bezig met het te laten groeien,oh ja het is bruin,maar niet helemaal donker,maar zeker niet licht,... true disco chick |
|
ik heb tussen de 2/5de en 1/2 lang haar is dat er? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
haar komt tot midden van me rug, was oit blond, toen zwart geverfd, kleur is eruit en nu is het rood bruin. [Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 19-12-2002 19:05] Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
quote: Damn jij bent gek!!!!!!!!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Tja ik, maar da's bij een meisje niet echt verwonderlijk. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik heb haar tot over het midden van mn rug heen. Het is een paar jaar zwart geweest, maar heb nu al een hele grote uitgroei en dat zwart is veranderd in donkerbruin, roodachtig "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
m'n haar zal nu wel ongeveer 70 cm zijn, paar maanden geleden heb ik het gemeten toen was het 73 cm.En een tijdje daarna heb ik m'n puntjes bij laten werken No meat is sweater |
|
quote: Idemdito. Donker blond/bruin/rood is het nu . Alleen tot net over mijn schouderbladen (of zit daar jouw midden van de rug? ). |
|
Ik had ooit lang haar (tot onder m'n schouders in ieder geval dan). Maar toen had ik een (stom) idee, en heb de zijkanten van m'n haar afgeschoren... (ik luisterde toen meer naar Cyber-gothic, darkwave, etc. dan Heavy metal.) Daarna m'n haar tot onder net m'n oren laten om het geheel wat makkelijker bij te laten groeien... maar DAMN, wat gaat dat langzaam zeg. Voorlopig laat ik het dus weer groeien.. en hopen dat die zwarte kleur er sneller uitgroeit. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
Ik heb het reeds alwederom alweer tot op mijn schouders . |
|
M'n haar is een centimeter of 10 lang.. en het groeit gestaag, tot ik het zat ben.. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Ik ben bezig m'n haren lang te laten groeien. Echt lang is het nog niet, als ik er nix aan doe hang het voor m'n ogen. They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |