IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
istharol
Perished and Forgotten
Usericon van istharol
Posted 25-08-2002 13:53 by istharol Wijzig reactieProfiel van istharolQuote dit bericht

ik heb zelf kort haar..

kheb het eens geprobeerd om het lang te groeien..kon het bijna in mijn bek stoppen todat ik een weddenschapje verloor in den kroeg.....toen was al het haar verdwenen..

kheb nu gewoon stikels van 2,5 cm en aan alle kanten omhoog, zo'n effect als je je vinger in den stopcontact gooit..


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 25-08-2002 13:56 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Een dergelijke weddenschap moet je ook niet aangaan .

Blame it on booze?


Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 25-08-2002 13:59 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

YEAH

*Drank is sneller op dan je lief is !!!*


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-12-2002 18:27 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

Ok, het staat vast nu, deze kerstvakantie gaat het eraf.
Van bijna 40 cm naar enkele millimeters, en we zien wel wat het weer gaat worden daarna.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 19-12-2002 18:39 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 18:27 schreef Rasputin het volgende:
Ok, het staat vast nu, deze kerstvakantie gaat het eraf.
Van bijna 40 cm naar enkele millimeters, en we zien wel wat het weer gaat worden daarna.


Waarom?

Mijn haar is nog steeds groeiende inmiddels hangt het op mijn schouders maar het mag van mij nog wel een aardig eindje langer (duurt alleen zo lang ).


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-12-2002 18:41 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 december 2002 18:39 schreef Vlkodlak het volgende:
Waarom?

Mijn haar is nog steeds groeiende inmiddels hangt het op mijn schouders maar het mag van mij nog wel een aardig eindje langer (duurt alleen zo lang ).


Ik heb er wel weer zo'n beetje genoeg van, zit nooit hoe ik het wil, en het is irritant in mn ogen.
Ook ben ik in het bezit van een aardige collectie dooie punten.
Misschien dat ik het daarna wel weer laat groeien.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-12-2002 18:41 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 18:27 schreef Rasputin het volgende:
Ok, het staat vast nu, deze kerstvakantie gaat het eraf.
Van bijna 40 cm naar enkele millimeters, en we zien wel wat het weer gaat worden daarna.


Niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!


Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 19-12-2002 18:43 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 19 december 2002 18:41 schreef Asherah het volgende:
Niet doeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeennnn!!!!! Neeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!


Mijn broer heeft nog altijd lang haar hoor.
Foto's zitten er aan te komen, begin volgend jaar denk ik.


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-12-2002 18:44 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Maar... maar... neeeee niet doen!!!! Het zit nu gewoon ff niet goed omdat het n vervelende lengte heeft, dat gebeurt n paar keer op de moeilijke weg naar echt lang haar, moet je gewoon doorheen.... niet doeeeeen!!!


Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 19-12-2002 18:46 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik gooi dit weekend een glas bier over mijn hoofd.
En tadaaaa volgende morgen gezond haar van 60 cm.


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 19-12-2002 19:00 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 19 december 2002 18:44 schreef Asherah het volgende:
Maar... maar... neeeee niet doen!!!! Het zit nu gewoon ff niet goed omdat het n vervelende lengte heeft, dat gebeurt n paar keer op de moeilijke weg naar echt lang haar, moet je gewoon doorheen.... niet doeeeeen!!!

Ej je bent nou toch redactie lid je moet gewoon zeggen ik ga je bannen als je het doet


Metal heerst


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 19-12-2002 19:01 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Whahaha, net alsof redactieleden iemand kunnen bannen... volgens mij de mods ook niet??


hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 19-12-2002 19:03 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 19 december 2002 19:01 schreef Asherah het volgende:
Whahaha, net alsof redactieleden iemand kunnen bannen... volgens mij de mods ook niet??

sttt sttt dat weet hij niet


Metal heerst


pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 19-12-2002 19:04 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Heden is mijn haar tot halverwege mijn rug,maar ben hard bezig met het te laten groeien,oh ja het is bruin,maar niet helemaal donker,maar zeker niet licht,...



true disco chick


Orion
Usericon van Orion
Posted 19-12-2002 19:04 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

ik heb tussen de 2/5de en 1/2 lang haar is dat er?


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Agamidion
Gayheid
Usericon van Agamidion
Posted 19-12-2002 19:05 by Agamidion Wijzig reactieProfiel van AgamidionQuote dit bericht

haar komt tot midden van me rug, was oit blond, toen zwart geverfd, kleur is eruit en nu is het rood bruin.

[Dit bericht is gewijzigd door Agamidion op 19-12-2002 19:05]


Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 19-12-2002 19:29 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 19 december 2002 18:27 schreef Rasputin het volgende:
Ok, het staat vast nu, deze kerstvakantie gaat het eraf.
Van bijna 40 cm naar enkele millimeters, en we zien wel wat het weer gaat worden daarna.


Damn jij bent gek!!!!!!!!!


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 19-12-2002 19:30 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

Tja ik, maar da's bij een meisje niet echt verwonderlijk.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 19-12-2002 19:30 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Ik heb haar tot over het midden van mn rug heen. Het is een paar jaar zwart geweest, maar heb nu al een hele grote uitgroei en dat zwart is veranderd in donkerbruin, roodachtig


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 19-12-2002 19:32 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

m'n haar zal nu wel ongeveer 70 cm zijn, paar maanden geleden heb ik het gemeten toen was het 73 cm.En een tijdje daarna heb ik m'n puntjes bij laten werken


No meat is sweater


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-12-2002 20:21 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 19 december 2002 19:05 schreef Agamidion het volgende:
haar komt tot midden van me rug, was oit blond, toen zwart geverfd, kleur is eruit en nu is het rood bruin.


Idemdito. Donker blond/bruin/rood is het nu . Alleen tot net over mijn schouderbladen (of zit daar jouw midden van de rug? ).


Astaroth
Just one out of seventy-two
Usericon van Astaroth
Posted 19-12-2002 20:32 by Astaroth Wijzig reactieProfiel van AstarothQuote dit berichthttp://odyssey.sickminds.org



Ik had ooit lang haar (tot onder m'n schouders in ieder geval dan). Maar toen had ik een (stom) idee, en heb de zijkanten van m'n haar afgeschoren... (ik luisterde toen meer naar Cyber-gothic, darkwave, etc. dan Heavy metal.)
Daarna m'n haar tot onder net m'n oren laten om het geheel wat makkelijker bij te laten groeien... maar DAMN, wat gaat dat langzaam zeg.

Voorlopig laat ik het dus weer groeien.. en hopen dat die zwarte kleur er sneller uitgroeit.


"None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free."


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 19-12-2002 22:10 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb het reeds alwederom alweer tot op mijn schouders .


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 19-12-2002 22:14 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

M'n haar is een centimeter of 10 lang.. en het groeit gestaag, tot ik het zat ben..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point."


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 19-12-2002 22:15 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik ben bezig m'n haren lang te laten groeien. Echt lang is het nog niet, als ik er nix aan doe hang het voor m'n ogen.


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen