![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hey, cliff burton, toch? Oud Vuil. ![]() |
|
Had momenteel heel lang haar kunnen hebben maar ik besloot in december dus mijn haartjes in een 'leuk' korter model te knippen....alleen verneukte de kapster het grondig ![]() luuuuuuv is in the air......... ![]() |
|
quote:Dat dacht ik ook al.. Cliff Burton ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Laatst wilde mijn moeder het opmeten; ongeveer zestig centimeter, woehoe... Eigenlijk wil ik het niet langer...anders wordt je zo'n langharige dwerg...veel haar en een beetje mens. ![]() |
|
![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Het mijne is juist 92 cm lang, maar er moet dringend een stukske af. I cut myself again and again to remind myself of you ![]() |
|
Ik wil ook lang haar ![]() ![]() |
|
Halflang met grove krullen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready ![]() |
|
hij heeft er al eesn gestaan, maar ach ![]() ![]() ikke dus ![]() ![]() |
|
![]() ikke dus... ![]() ![]() ![]() |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 17-08-2002 14:47] Suck my piss ![]() |
|
ik heb kort haar ![]() ![]() ![]() |
|
eidelijk mijn haar kan WEER in een staartje ![]() ![]() |
|
Ach ja, het komt allemaal wel dat haar...ik kan me er niet echt druk over maken..heb wel andere dingen aan mijn hoofd ![]() ![]() Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
quote: Dat opkrullende is echt mateloos irritant idd. ![]() ![]() |
|
hahaha shredhead in zijn lang haar periode .... ![]() ![]() |
|
ik moet naar de kapper, is nu tot onderkant schouderbladen, was ooit tot onder kont. vroeger toen ik nog in de freggelgrot leefde....... ![]() |
|
Bijna 40 cm, kaal opzij and rising: weet iemand hoe je zo'n gevaarte het best rechtop zet en houdt? ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
|
Ik heb lichtblond gemengd met donkerblond haar en het is zo'n 85 cm. lang ![]() ![]() |
|
quote: cement? ![]() |
|
Lang haar schijnt toch niet gezond te zijn? ![]() ![]() |
|
quote: Praat dan niet joh! ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 16-01-2003 13:13] ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei ![]() |
![]() |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |