|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
nog 30 cm en dan komt het over mijn kont wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
wow hee Bij mij nog iets avn 40 ofzo, dan os het ook tot over mn kont "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hehe ik gok ook maar hoor, het voelt in ieder geval als 30 wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: ja ik weet t niet zou eigenlijk even een rolmaat erbij moeten halen.. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mijn haar is iets langer dan 1 m. Langer laat ik het ook niet worden anders ga ik er de hele tijd op zitten en dat is best lastig. bla bla bla... |
|
quote: FOOTOOOOOOO!!! I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
damn!! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik ga hier echt geen foto van mezelf plaatsen jongen. Kijk maar goed rond op concerten (bv. X-masfest?) Lang goudblond haar. bla bla bla... |
|
quote: Waarom niet, gooi gewoon in fototopic neer! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
mwa, het begint nu eindelijk een beetje lang te worden. |
|
quote: wat vind jij lang? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
het 'begint' |
|
quote: Ik hou daar gewoon niet van. bla bla bla... |
|
quote: schaam je je? "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Dat is het niet, iedereen die het wil zien: ik ben zondag in Tilburg, maar foto's plaatsen op een forum gaat me net iets te ver. bla bla bla... |
|
quote: Kan gebeuren "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hhmmm ... is dat niet min of meer een wezenlijk onderdeel van een (en vooral DIT) forum? |
|
Mijn vriendin d'r haar is wel langer dan een meter denk ik... Op haar kont! Het mijne valt denk ik net niet binnen het 'lange haar'! |
|
quote: Dat moet iedereen maar voor zichzelf uitmaken toch? bla bla bla... |
|
quote: dat weet ik wel zeker "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Mijn haar groeit voor geen meter, vooral aan de voorkant niet. Ik ben nu sinds Juli 2001 bezig en aan de voorkant komt mijn haar tot net voorbij mijn mond en aan de achterkant tot aan de onderkant van mijn nek. Die vitamine B helpt volgens mij geen reet, ik heb zoveel bier gezopen sinds ik ben begonnen, dan had ik allang haar van 3 lang hadden moeten hebben We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als van bier zuipen je haar sneller ging groeien zouden er op concerten veel It-Figuren (Addams Family) rondlopen. Lijkt me trouwens wel lachen. bla bla bla... |
|
gaaf! Zal volgens mij ook enige nekspieren vereisen om dan te kunnen headbangen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Als het over je schouders is, gaat t opeens heel erg snel... Ik heb iets van 3 jaar gedaan om het ongeveer 35 a 40 cm te krijgen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |