|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vertrouw niet zo snel mensen met een schaar bij mijn haar... hehehe... ik durg het alleen door een 'pro' te laten knippen, en die kosten boeien ook weinig als ik een keer per jaar ga Zenial |
|
Da's waar. Heb het ooit eens door mijn ex laten doen terwijl het een paar maand DAARVOOR al gedaan was. Ze haalde er verdomme MEER dan 10 cm eraf .... |
|
quote: dit is een bloot increase van 30% op naar de volgende foto |
|
quote: Hhmmm ... heb nog wel wat babyfoto's van ikke in mijn poedelnakie. Maar meer dan dit van mij op dit moment heb ik niet. (en als ik ze wel had, nog niet ) Maarre ... voor wat, hoort wat. Dus kom maar op! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 15-01-2003 14:08] |
|
|
|
quote: |
|
kijk voor de grap eens op: http://www.dragonforce.com/herman.html (Gitarist van Dragonforce) my comments: Damn, *dat* is lang !!!! wie o wie kan hier nog overheen bieden? (edited for: verkeerde link) [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 15-01-2003 15:46] Bruce Banner |
|
Ieeuw, wat n vieze vent |
|
quote: *stilte* ARGH!! *jaloers jaloers jaloers* "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Die bassist van Immolation heeft langer haar .... (tot de knieholtes) [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 15-01-2003 15:50] |
|
quote: Nou zulk lang haar vind ik bij vrouwen ook niet mooi. het ziet er dan zo uit proportie uit. (en het zit altijd in de weg ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: dat zeker, maar deze heeft wel mooi haal en is helemaal mooi tot het einde, bij die gast van immolation werd het steeds dunner aan de onderkant. "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Mijn haar gaat wel zo lang worden!! nog iets van 30/40 cm ofzo "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Inderdaad! Dat lichtbruine/donkerblonde haar van mij hangt momenteel ergens halverwege mijn rug (als het nat is...) Ik ben "gezegend" met fraaie krullen. Mijn vriendin knipt af en toe de dooie puntjes eruit, en da's wel zo goedkoop Bruce Banner |
|
quote: FOTO! |
|
quote: Heb ik nu even niet bij me... Mag dat binnenkort ook? Bruce Banner |
|
quote: Aber naturlich! |
|
Fijn, dank je neem er nog 1 !! Bruce Banner |
|
quote: Die foto met dat witte bloesje is inderdaad wel redelijk vies ja |
|
quote: Maar dat is zo lastig in bed I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
die gast van Darkened Nocturn Slaughtercult (waking the dead 4) had ook wel een beetje lang haar dacht ik zo We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: en met koken |
|
quote: Ik heb toch eerlijk gezegd geen last van mn haar tijdens koken / slapen / sex / whatever. T is ook nog wel niet zo lang als die gast maar toch al aardig op weg Zenial |
|
quote: hehe, ik doe mijn haar altijd in een staart tijdens koken en sex Ik kook nogal wild |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |