|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik sta er zelf ook van te kijken |
|
wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: raar gevoel voor humor, zeg, Oud Vuil. |
|
Ik heb fuckin kort haar. Heb het al een keer laten groeien. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
quote: En nog steeds is het 'fuckin kort'??? |
|
jep Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
jaja ik heb oowk lange haartjes maar dat weet iedereen gloof ik al , eerst was het op mijn kont inmiddels tot mijn knieholten ergens, heb er laatst een stuk vanaf gehaald maar het is nu weer bijna tot mijn knieholtes.. ow jah en het is is iets van donkerblond ofzo... Kankerlul |
|
quote: ja idd errug mooi hoor |
|
quote: dank je Kankerlul |
|
alsje |
|
quote: hoeveel flacons cremespoeling draai jij er zo gemiddeld per week door? Oud Vuil. |
|
hmm valt best wel mee hoor mijn haar klit niet echt snel en bovendien wordt je haar van teveel cremespoeling heel snel vettig shampoo is wel wat meer natuurlijk maar ja het hoort erbij, het is overigens niet zo dat ik onwijs 5 shampooflessen per week gebruik hoor, gewoon beetje gemiddeld Kankerlul |
|
maar het bangt zeker voor geen meter? Je moeder. |
|
ik vond het niet veel moeilijker om lang haar te wassen dan het haar dat ik nu heb (ik heb het tot onder mijn kont gehad (een aantal jaren geleden). iedereen voreg toen altijd of ik uren onder de douche stond. doe er nu nog steeds 15 minuten over |
|
(neemt lintmeter) 30 cm.Mét golven. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
mijn haar is nu tot net over de schouders, en dun en kapot door het vele verven. ach ja eigen schoeld dikke boelt |
|
waarom vrouwen hun haar ook verven Oud Vuil. |
|
quote: Inderdaad, als je gaat bangen sleept je haar alleen maar over de grond en ben je in principe dus gewoon de vloer aan het dweilen. (ik ben nl. niet de grootste) bla bla bla... |
|
quote:Misschien kun je een deal sluiten met de podia? Zij zetten na een optreden goeie muziek op en jij dweilt de vloer? I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
hmm .. ik zie mogelijkheden Ik smerige vloer, jij erg lang haar ... |
|
quote: NOT !!! bla bla bla... |
|
quote: valt ook heel erg mee hoor Kankerlul |
|
Tot op m'n schouderbladeren en zo laat ik het ook, heb geen behoefte om het langer te laten groeien. Van nature donkerblond/lichtbruin , reeds 5 jaar rood. "Tussen droom en daad staan wetten in den weg en praktische bezwaren, en ook weemoedigheid, die niemand kan verklaren, en die des avonds komt, wanneer men slapen gaat. " - Elsschot |
|
quote: niet alleen vrouwen |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |