|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik kan mij uit het verleden nog meerdere keren herinneren dat ik flink verstrikt ben geraakt in het haar van mn vriendin I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik moet het juist dan verplicht los doen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Tijdens koken in staart, scheelt weer haren in je voer .. Tijdens sex ook, scheelt weer haren in je ogen en de mogelijkheid dat je met je arm boven op het haar van de ander gaat l;iggen .. niet fijn |
|
quote:*zucht* ik denk toch dat je het van me aan het winnen bent. Of had je deze foto genomen voor dat Roos je haar had geknipt Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Hehe, Ze heeft graag haar in dr soep? |
|
quote: Ja, dan heeft ze tijdens de sex nog wat I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Nee, dit was na dat Roos me gekortwiekt had! Enkele weken geleden genomen! |
|
quote:shit.... maar mijn haar is ook erg dik en slinkt na mate mijn haar droog is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Dan hebben wij hetzelfde "probleem" ... |
|
quote: Niks mis met een haar van een meter in je soep ghehehehehehe Zenial |
|
Ik moet me toch bij een hoop aansluiten die bezig zijn het lang te laten groeien. Ik heb het nu echt op een van de meest verrotte lengtes die je je kan bedenken Als ik er nix aan doe is et geen gezicht, doe ik er wel wat aan is het ook geen pan Mahjah nog ff doorbijten dan gaat het hopelijk ooit wel goed komen They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal! |
|
hhmmzz ik denk dat dat van mij wel weer tot lang gerekend mag worden al heeft t nog lang de oude lengte niet. |
|
nou dit is mijn haar (in 7 mnd van mm haar naar dit )(hiervoor had ik het ongeveer ook zo lang alleen moest het eraf vanwege stage ) komt nu tot me schouders alleen gaat het dubbel op me schouder (weet iemand wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon w88 tot het langer word en anders valt? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-01-2003 14:06] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Gewoon wachten (en zo te zien heb je het ergste al gehad ) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Mijn haar is ongeveer even lang en ik ben 18 maanden bezig We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ja gewoon wachten Je lijkt wel 40 op die foto "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote:de eerste keer die lengte had ik echt 100% geen intresse hoe ik er uit zag duz zat t 3x kutter dan dat van jou. de 2e keer heeeeel veeel wax en dan achterover maar das wel erg slecht voor je haar. ik zou gewoon nog ff 3 maandjes wachten en t dan in een (belachelijk, har har) staartje proppen. |
|
veel vitamine B(ier) (zweer ik,helpt echt ) Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:iikke nu ook 18 maanden met paar keer stukje afkippen erin en ik heb al iets wat heet staartje |
|
quote:dat help toch tegen jeudg puistjes |
|
quote: Zo'n homo staartje I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Geloof je het zelf? Als dat zo was had ik haar tot mijn knieen We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:mee zo'n 40-er die denk dat ie nog jong is en dus z'n haar maar laat groeien staartje. maar ik heb er ook mee gelopen en t valt te overleven. |
|
quote: voor haar ook , krijk ik krijg acne van frietsaus enzo hehe vreet er echt neit minder om , puisten verrot me niet zoveel. moeten de vrouwen maar doorheen zien een goede (niet te goedkope ) shampoo helpt ook erg goed. [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-01-2003 14:13] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |