IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Auteur:
Topic : Lang haar, wie o wie? Vorige pagina | Volgende pagina
WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 16-01-2003 11:49 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 11:47 schreef Shredhead het volgende:
hehe, ik doe mijn haar altijd in een staart tijdens koken en sex

Ik kook nogal wild




mijn haar begint al aardig te vorderen qua lengte...als ik onder de douche sta en het is doorweekt komt het tot halverwege mn rug ...doog tot halverwege mn schouderbladen


I spy with my little and verrry evil eye.....


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 11:52 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 10:30 schreef Zenial het volgende:
Ik heb toch eerlijk gezegd geen last van mn haar tijdens koken / slapen / sex / whatever. T is ook nog wel niet zo lang als die gast maar toch al aardig op weg



Ik kan mij uit het verleden nog meerdere keren herinneren dat ik flink verstrikt ben geraakt in het haar van mn vriendin


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 11:54 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 11:47 schreef Shredhead het volgende:
hehe, ik doe mijn haar altijd in een staart tijdens koken en sex

Ik kook nogal wild




Ik moet het juist dan verplicht los doen


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 16-01-2003 11:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Tijdens koken in staart, scheelt weer haren in je voer ..
Tijdens sex ook, scheelt weer haren in je ogen en de mogelijkheid dat je met je arm boven op het haar van de ander gaat l;iggen .. niet fijn


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2003 11:56 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 10:58 schreef Carnagath het volgende:
Als ik mijn haar nat heb ziet het er ong. ZO uit:

Droog wel korter. Ook omdat het krult en natuurlijk omdat ik zo'n tering dikke bos heb!
*zucht* ik denk toch dat je het van me aan het winnen bent. Of had je deze foto genomen voor dat Roos je haar had geknipt


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 16-01-2003 11:59 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 11:54 schreef Dunne_Hein het volgende:
Ik moet het juist dan verplicht los doen


Hehe,

Ze heeft graag haar in dr soep?



Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 12:00 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 11:59 schreef Shredhead het volgende:
Hehe,

Ze heeft graag haar in dr soep?





Ja, dan heeft ze tijdens de sex nog wat


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 16-01-2003 12:04 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 16 januari 2003 11:56 schreef Cadaveria het volgende:
*zucht* ik denk toch dat je het van me aan het winnen bent. Of had je deze foto genomen voor dat Roos je haar had geknipt


Nee, dit was na dat Roos me gekortwiekt had! Enkele weken geleden genomen!



Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 16-01-2003 12:05 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 12:04 schreef Carnagath het volgende:
Nee, dit was na dat Roos me gekortwiekt had! Enkele weken geleden genomen!
shit.... maar mijn haar is ook erg dik en slinkt na mate mijn haar droog is


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 16-01-2003 12:11 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 16 januari 2003 12:05 schreef Cadaveria het volgende:
shit.... maar mijn haar is ook erg dik en slinkt na mate mijn haar droog is


Dan hebben wij hetzelfde "probleem" ...



Zenial
Usericon van Zenial
Posted 16-01-2003 12:24 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 16 januari 2003 11:59 schreef Shredhead het volgende:
Hehe,

Ze heeft graag haar in dr soep?

Niks mis met een haar van een meter in je soep ghehehehehehe


Zenial


Metallica-Freak
NWOBHM
Usericon van Metallica-Freak
Posted 16-01-2003 13:31 by Metallica-Freak Wijzig reactieProfiel van Metallica-FreakQuote dit bericht

Ik moet me toch bij een hoop aansluiten die bezig zijn het lang te laten groeien. Ik heb het nu echt op een van de meest verrotte lengtes die je je kan bedenken Als ik er nix aan doe is et geen gezicht, doe ik er wel wat aan is het ook geen pan Mahjah nog ff doorbijten dan gaat het hopelijk ooit wel goed komen


They fight, they kill, they rape! Under the banner of the "holy" church. They hunt, they lie, they cheat, they steel! Doing dirty deeds under the churchbell's peal!


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-01-2003 13:56 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

hhmmzz ik denk dat dat van mij wel weer tot lang gerekend mag worden al heeft t nog lang de oude lengte niet.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-01-2003 14:05 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht



nou dit is mijn haar (in 7 mnd van mm haar naar dit )(hiervoor had ik het ongeveer ook zo lang alleen moest het eraf vanwege stage ) komt nu tot me schouders alleen gaat het dubbel op me schouder (weet iemand wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon w88 tot het langer word en anders valt?

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-01-2003 14:06]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 14:06 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Gewoon wachten (en zo te zien heb je het ergste al gehad )


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-01-2003 14:07 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 januari 2003 14:05 schreef Orion het volgende:


nou dit is mijn haar (in 7 mnd van mm haar naar dit )(hiervoor had ik het ongeveer ook zo lang alleen moest het eraf vanwege stage ) komt nu tot me schouders alleen gaat het dubbel op me schouder (weet iemand wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon w88 tot het langer word en anders valt?


Mijn haar is ongeveer even lang en ik ben 18 maanden bezig


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 16-01-2003 14:07 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

quote:
Op 16 januari 2003 14:05 schreef Orion het volgende:


nou dit is mijn haar (in 7 mnd van mm haar naar dit )(hiervoor had ik het ongeveer ook zo lang alleen moest het eraf vanwege stage ) komt nu tot me schouders alleen gaat het dubbel op me schouder (weet iemand wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon w88 tot het langer word en anders valt?


Ja gewoon wachten

Je lijkt wel 40 op die foto


"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-01-2003 14:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:05 schreef Orion het volgende:


nou dit is mijn haar (in 7 mnd van mm haar naar dit ) komt nu tot me schouders alleen gaat het dubbel op me schouder (weet iemand wat ik hieraan kan doen of moet ik gewoon w88 tot het langer word en anders valt?
de eerste keer die lengte had ik echt 100% geen intresse hoe ik er uit zag duz zat t 3x kutter dan dat van jou.

de 2e keer heeeeel veeel wax en dan achterover maar das wel erg slecht voor je haar.
ik zou gewoon nog ff 3 maandjes wachten en t dan in een (belachelijk, har har) staartje proppen.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-01-2003 14:08 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

veel vitamine B(ier) (zweer ik,helpt echt )


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-01-2003 14:08 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:07 schreef Y Draig Goch het volgende:
Mijn haar is ongeveer even lang en ik ben 18 maanden bezig
iikke nu ook 18 maanden met paar keer stukje afkippen erin en ik heb al iets wat heet staartje


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-01-2003 14:09 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:08 schreef Orion het volgende:
veel vitamine B(ier) (zweer ik,helpt echt )

dat help toch tegen jeudg puistjes


Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 16-01-2003 14:09 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:08 schreef impaled succubus het volgende:

ik zou gewoon nog ff 3 maandjes wachten en t dan in een (belachelijk, har har) staartje proppen.



Zo'n homo staartje


I can't shoot straight unless I've had a pint!


Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 16-01-2003 14:09 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

quote:
Op 16 januari 2003 14:08 schreef Orion het volgende:
veel vitamine B(ier) (zweer ik,helpt echt )



Geloof je het zelf?

Als dat zo was had ik haar tot mijn knieen


We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 16-01-2003 14:10 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:09 schreef Dunne_Hein het volgende:
Zo'n homo staartje
mee zo'n 40-er die denk dat ie nog jong is en dus z'n haar maar laat groeien staartje.
maar ik heb er ook mee gelopen en t valt te overleven.


Orion
Usericon van Orion
Posted 16-01-2003 14:12 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 16 januari 2003 14:09 schreef impaled succubus het volgende:
dat help toch tegen jeudg puistjes


voor haar ook , krijk ik krijg acne van frietsaus enzo hehe vreet er echt neit minder om , puisten verrot me niet zoveel.
moeten de vrouwen maar doorheen zien
een goede (niet te goedkope ) shampoo helpt ook erg goed.

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 16-01-2003 14:13]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen