|
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nou, als je het vergelijkt met m'n baardgroei, is mijn hoofdhaar best lang |
|
Oh ja... en nu we het toch over haar hebben... vitamine B bevorderen dus haargroei? Grappig, nooit geweten.. Meer brood eten, meer melk zuipen, en misschien maar eens bier leren drinken ('t is wel goedkoper dan whiskey en vodka, ja) Maarreh, hoe zit het met verzorging dan? Of gewoon lekker laten hangen en niets speciaals doen? "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: In ieder geval NIET te veel zwart verven |
|
Ik vind lang haar heel mooi en ik ben hard aan het sparen voor een dikke bos. ..maar het moet wel goed verzorgd zijn. Bij sommige (vooral mannen) mensen met lang haar zie je van die dooie punten van 10 cm...dat vind ik lelijk. Ook ongekamd/ongewassen lang haar . I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: hmz, centimeter of 20... Je moeder. |
|
quote: Oja, zwijg mij daarvan, het duurt n paar jaar voor je het kwijt bent hoor... |
|
quote: Ja idd, ben er nog mee bezig Heb nu uitgroei van cm of 10 a 15 "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Ik één van zo'n 25-30 cm of zelfs meer... |
|
Ik zit nou op 40, 50 cm... Misty morning, clouds in the sky- Without warning, the wizard walks by- Casting his shadow, weaving his spell- Funny clothes, tinkling bell. Never talking- Just keeps walking- Spreading his magic |
|
quote: Ik weet het ... Laatste keer dat ik mijn haar verfde was in april. Mijn toenmalige vriendin deed er 2 pakjes in! Sindsdien ziet het er een stuk minder uit. Vrij pluizig op sommige momenten! Maar de uitgroei is al redelijk bezig ... |
|
Oja, ik ga ff de expert uithangen hé, hebben jullie Body Shops in NL, ja waarschijnlijk wel, daar hebben ze hele goeie shampoo om dat pluizefenomeen te verminderen... het heet rebalancing shampoo, en je hebt er ook conditioner van...(wel vrij duur ) maar mijn haar is in ieder geval weer toonbaar nu. |
|
heb half lang http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Mensen: verft uwen haren met Henna. Kan je bij van die zweverige new-age-zaakjes kopen en werkt perfect. Het is poeder waar je een papje van moet maken en dat moet in je haar. Het gaat er ontzettend van glanzen en het is echt heel goed en vooral ook heel goedkoop (5 euro per pakje, waar je wel 2x mee doet ). I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Maar van hennna krijg je niet die blauwe glans in het zwart... dat was mijn reden om het toch met van die "echte slechte verf" te verven... |
|
quote: dat is waar ja, maar ik heb donkerrode henna, dus daar heb ik geen last van [Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 20-12-2002 13:44] I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Als je het gewoon nooit wast glanst het ook en blijft het ook goed zitten .. |
|
quote: Ik heb het bij de kapper onlangs zwart geverfd... We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Heb het zelf ook een tijd lang zwart gehad. Qua kleur ziet het er een stuk beter uit dan het as-blonde haar wat ik normaal heb. Maar toch, het is niet echt lekker voor je haar zelf. ('t wordt droger en gaat sneller kapot, heb ik 't idee.) "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
|
quote: Hoe lang blijft zulks zitten??? |
|
quote: Bij mij precies hetzelfde ... |
|
quote: het is gewoon verf, dus het moet ook uitgroeien I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ja niet aan beginnen dus... damn je krijgt er echt spijt van "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Ik heb wel meer dingen gedaan waar ik spijt van heb .. .en ik leef nog steeds |
|
quote: Ja hier nog een "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 33 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |