|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
en wat wil je met mensen die bvb al n hekel aan gelovigen hebben yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
precies wat ik bedoel yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Je hoort je gewoon aan te passen als je naar de kerk gaat ofzo, je verwacht dat men jou respecteert, maar het moet van 2 kanten komen .. pas je aan als dat van je wordt verwacht, mits dat terecht is. wuust robuust |
|
ja wnat iedereen voor zich en god voor ons allen!! en god houdt alleen van jou als je geen zwarte t-shirts draagt. Ook moet je blank zijn en blauwe ogen hebben. en mannelijke. |
|
quote: Zeker geen Deicide, Bastards OF Christ, Blame It on God, Once Upon The Cross etc. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Mannelijke ogen? |
|
dat is censuur, bepaalde woorden zijn not done in de ogen van god. |
|
quote: Hmm..dan moet god vast een amerikaase Republikein zijn Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Een regering is altijd heel voorzichtig met het in de mond nemen van woorden als censuur, omdat dat mensen wel eens na zouden kunnen gaan denken over het feit dat inderdaad heel veel informatie wel eens "gefilterd" zo kunnen zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
*kijkt naar topic titel* christendom.... oja God Hates you all!!!! |
|
JAAAAAHHHH ik weet het zeker...GOD houdt van jullie allemaal !!! ( en nee ik ben geen hippie ) |
|
wat is er ookal weer mis met hippies? je mag blijkbaar hier niet zijn zoals je wilt? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
F*ck hippies |
|
|
|
quote: |
|
quote:ja goed onderbouwde mening yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
dat komt omdat het geen mening is, maar een feit! |
|
ook heel grappig ja yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Volgens mij voelt meneer bin laden zich aangevallen ? Heeft jenje je op je christelijke zieltje getrapt ? |
|
wat omdat jenje me een "cunt" vind? zal mij uitmaken? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Argh slotje !!!waar zijn die mods als je ze nodig hebt godverdegodver |
|
We hebben geen mods nodig, want deze topic hoeft niet dicht. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
AARRGGGHHHHHHHHH ik wil een slotje op alle moslims, christenen, satanisten, buddah's, joden enzovoort AARRGGGGGG Dood aan de religies !!!!!! |
|
Meeloper. Nee, trendvolger!! Mentation - www.mentation.nl |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |