|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Christen-bashen als in serieuze argumenten toewerpen en gave uitlulsessies of lomp schelden en leuk met woordjes spelen en zo die mensen wegjagen? |
|
quote: Allebei eigenlijk. Ik bedoel...de enige kristenen die ik nog ken zijn van die "ik geloof wel nog iets, maar ga niet meer naar de kerk kristenen". Dat is nog wel naief, maar niet meer gevaarlijk. De echte gevaren van het christendom zijn voorbij, het is nog slechts een leeg woord. Behalve mischien in Amerika... |
|
quote: Eh, dat moet ik toch nuanceren, het is een sluimerend iets: er gaan terug meer mensen bij splintergroeperingen van het christendom. En die zijn iets fanatieker/naïever dan de doordeweekse "ik geloof een beetje want je weet maar nooit"-christen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
ach ... die twijfel christenen zijn ook aardig gevaarlijk aangezien dat vaak wel de mensen zijn die op belangrijke plaatsen zitten en dan door de striketere christenen opgelegt krijgen om bepaalde christelijke waarden aan te houden in de gemeenschap en om niet aangekeken te worden door de christelijke bevolking doen ze het ook nog ... |
|
Kan dan wel zijn, maar is toch nog altijd geen reden om ganse dagen anti-kristelijke leuzen te spuien. Bedoel hiermee niet dit topic, maar de lyrics van vele metal-bands. |
|
quote: Pfff, nee we gaan over verdraagzaamheid enzo lullen En zooo erg is het nu ook weer niet gesteld met lyrics. Er zijn inderdaad andere inspiratiebronnen genoeg, maar het mag wel Metal is niet lief! punt! [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2004 15:19] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dat zeg ik niet, maar wees ns een beetje orgineel, schop eens een huisje om dat nog niet 10000000 keer is afgebrand: Jodemdom Islam Kapitalisme het koningshuis Samson en Gert ... |
|
quote: Héhé, nee daar heb je gelijk in, het is de laatste tijd wat té "safe",...er zijn hier en daar wel bands die zich tegen de Islam uiten, maar dat is niet zo populair omdat daar nogal hard gereageerd wordt...maar als je dan ziet dat de reacties van geitewollen sokken wereldverbeteraars komen..moet het kunnen Jodendom? Daar zijn er genoeg die dat doen denk ik. Kapitalisme en het koningshuis zijn politieke kwesties ....hou dat uit de metal dankuwel. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2004 15:27] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hoezo ? Dan kan je nog wat relletjes verwachten in de mosh-pit |
|
die worden door de punk al gebruikt ...... |
|
Samson en Gert is een goed idee. ..."Hate can only create more hate"... |
|
Oh wacht, of die big uit het één of andere Belgische tv-programma.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Kill the evil dog who speaks And behead it's evil master AAAARGGGGGHHHHHHH |
|
LOL! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Big en Betsy |
|
christendom, het heet niet voor niets dom! |
|
quote: *ongemakkelijke stilte* |
|
quote: Daar heb je het, dus moet er in metal niet zo over gezanikt worden. En moshen, ja da's echt leuk de laatste tijd, echt wel Maar ontopic: recht op godsdienst beleving: mooi, maar recht op vrije meningsuiting is ook belangrijk: en naar het schijnt kunnen gevoelige kerkgangertjes nogal altijd klachten indienen op basis van blasfemie, pfft dat slaat nergens op. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Juist!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Jij was duidelijk niet in de pit van Fear factory op graspop... quote: Daarom is het religie |
|
quote:Ik stond ontspannen te vreten , een biertje te drinken en dan wat te headbangen..maar ik wordt oud quote: En onder andere daarom heb ik er wat tegen. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 27-08-2004 15:46] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Kijk ns aan...we zijn het eens |
|
quote: Ik ben licht dislectisch, waardoor ik soms sommige woorden verkeerd spel. Anyway. Ik zocht een kamer in Nijmegen. Iemand zei; ga het hier eens vragen. Nu heb ik een kamer gevonden, dus zeg ik tabé! PS: Ik kwam hier niet om mijn christelijkeheid te verkondigen, maar ik kwam dit topic bij toeval tegen. Ik weet niet hoe vaak ik dat al gezegd heb, maar schijnbaar willen sommige van jullie graag dat hun verwachting uitkomt en daarom vragen ze het 3 keer na. Eevery move I make I make in You! |
|
Zeg geloof jij in de hemel? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |