|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: "1 schijngelovige" vind ik niet helemaal dekkend voor het gegeven dat er wereldwijd DUIZENDEN hoge kerkdienaars zijn die "gaat heen en vermedevuldigt u" interpreteren als excuus om hun latente homosexuele gevoelens op kleine kindertjes te botvieren. |
|
quote: In de verhalen van Grimm staan zelfs nog meer waarheden en lessen dan in de bijbel. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dat soort onzin is echt niet voor iedere een meerwaarde in haar / zijn leven hoor. Zelf haat ik zulke "conferenties". Maar warom wel een satanistische bijeenkost in het bos en geen EO jongeren dag? André Hazes leeft!! |
|
quote: .. in het bos.. ? KUT! Ik stond op de parkeerplaats. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Iemand afmaken is niet bepaald volgens de Christelijke gedachte he? André Hazes leeft!! |
|
quote:Omdat iedereen op de TV moet meegenieten dat de EO jongeren dag plaatsvindt |
|
quote: Tuurlijk en zo denken de Moslims ook, en wat krijg je dan? Oorlog. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Denk je dat ik achter zulke mensen(?!)sta dan? Voel eens aan je voorhoofd ik vraag me af hoe hoog hun het geloof hebben zitten. Zulke mensen mogen ze van mij direct castreren op een wijze waarvan zelfs Sadanm Hoessein bleek zou uitslaan (Christelijke gedachte he?). André Hazes leeft!! |
|
quote: Alweer de spijker op de kop. Ik ben blij dat jij hier op ZM bent, het zit hier vol met bezoekers van satanistische bijeenkomsten in het bos, die gered dienen te worden! Als ik een vrouw was, wilde ik je baby Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik zei toch ook ISLAMITISCH En wat deden christenen in de middeleeuwen met buitenstaanders? |
|
quote: Rreeesscuuueee mmmmeeeee. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ga jij maar broodkruimeltjes strooien dan. André Hazes leeft!! |
|
quote: Symbolisch he Maar ga jij maar lekker weg dan en neuk fijn je bijbeltje en verlaat dit forum. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Volgens jou draag ik de schuld van wat "Christenen" 1500 jaar geleden deden? Een soort van erfschuld? Belachelijk natuurlijk om het Christendom (en mijn argumenten) door zulke, ook in mijn ogen, gruwelijke misvattingen, van tafel te vegen!! André Hazes leeft!! |
|
quote: Zodat jullie dan twee posts verder weer kunnen zeggen, kijk hij kn niks meer tegen onze hersenloze standpunten inbrengen. Standpunten die gelden voor pak hem beet ander half milennium gelden tellen natuurlijk nog steeds voor gelovigen van nu. Mensen die andere mensen voor hun "geloof" afslachten zijn natuurlijk ook echte gelovigen inderdaad. André Hazes leeft!! |
|
quote:Je had het over het algemeen aap En ik slacht anders nog steeds mensen af. Dus wat jij zegt is gelul |
|
Jij denkt voor anderen, vervelende eigenschap is dat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Dit is sarcastisch commentaar van jou, begrijp ik... dus je betoogt dat standpunten van 1500 jaar geleden niet gelden voor nu.... Terwijl je wél claimt dat de Bijbel voorspellende waarde heeft. Dat is toch een beetje inconsistent, niet? Laat die baby nog maar even zitten... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Trouwens de Baja Beach Club (wat voor een nichten tent dat ook mag wezen) maakt al gebruik van een chip die ik eerder in deze discussie beschreef. zag het laatst in de Sp!ts of Metro staan (neen, ik lees het CD niet). Ook toeval zeker? En die emoties daar komen geen reakties op? André Hazes leeft!! |
|
quote: Ik vind dat altijd wel knap.. ik vind 't al genoeg om voor mezelf te denken, dat iemand anders dat voor me doet.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote:dat doe ik omdat god het wil insjallah of zoiets |
|
quote: Ja ga mijn argumenten dan maar afkraken op spellingsfouten. Wie weet staat er ook wel eentje in de NBV, kun je die ook bij het oud papier zetten. André Hazes leeft!! |
|
quote: Kunnen wij natuurlijk gaan luieren en een Biertje nemen. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Zou hij ook voor mij naar het werk gaan morgen ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |