|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: steek die banaan van je avater in je hol, misschien dat het dan wel lukt |
|
quote:Insinueer je nu dat Snaack geen aardse perfectie is? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee, gelovigen zijn hardnekkig. Ik kan me goed voorstellen waarom ze Bonifatius destijds neergehouwd hebben. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote:dit is niet het lultopic hoor |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Goed gevonden. Mensen uit die tijd waren analfabeet. Die kenden de Bijbel slects van kluchten en andere toneelspelen. En dan nog vraag ik me af of je mensen die andere mensen vermoorden uit geloofsovertuiging oprechte Christenen mag noemen. Maar gelukkig ben ik niet degene die daarover beslist. André Hazes leeft!! |
|
quote: Nee? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: edit: en is andre hases de nieuw messias? [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 08-06-2005 22:50] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja want daar weet jij vast heel veel vanaf |
|
quote:In de bijbel staat dat zelfbevrediging niet is toegestaan ventje Gek dat ik misschien meer weet dan jullie |
|
quote: Lees jij de krant. Werden Darwins theoriën enioge tijd geleden niet met de nodge spot bekritiseerd? Er was zelfs sprake van dat deze hteoriën weer uit de schoolboeken moesten verdwijnen!! André Hazes leeft!! |
|
quote: Daar komt dus binnenkort misschien wel verandering in. Die Bep van het CDA wilde dat toch? En dat onderwijzen ze niet op een Shristelijke school hoor!! [Dit bericht is gewijzigd door JelmerB op 08-06-2005 22:51] André Hazes leeft!! |
|
quote:sneek 1251 jaar geleden Bonafatius kreeg au Was er nog meer dan? |
|
das als iets bekritiseerd word is het niet waar, dus als ik nu de christentjes bekritiseer dan bestaan julie niet? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Omdat ze het niet konden hebben dat de bijbel werd tegengesproken [Dit bericht is gewijzigd door Jansuh op 08-06-2005 22:52] |
|
quote: ooit van behemoth gehoord? en dan bedoel ik niet die band. lees het boek job maar es door |
|
quote:ik denk dat er echt wel iemand in je familie is die je dood wil hebben. Maar er is nog altijd ergens een grote groep die je nog wel levend wil houden |
|
quote: nee eigenlijk niet nee, maar hoe verklaar je de nieuwe soorten? schepping was toch in 1 keer? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Leuke mensen waarmee wij op de planeer wonen. Die roepen dat overzichzelf uit. Verder waren er ook geen grote aardrampen voorspeld in de Openbaring? En was er geen sprake van een schrikbarende toename in aardrampen het afgelopen decenia. Ohwja.... die tendens zou voorlopig niet afnemen ook. André Hazes leeft!! |
|
quote: gek dat jij dat denkt |
|
quote:dat boek vind ik zo zielig. Job raakt dan alles kwijt. Maar hij wordt weer gelukkig Zie je wel. Zelfs in die tijd waren er al van die domme happy endings |
|
quote:omdat ik zelf christen ben gehaktbal |
|
quote:Dus die mensen waren geen van allen onschuldig? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Dus jij vindt dat ze maar mogen sterven?? Tering wat ben jij een eikel. Maar ik ga nu echt slapen... Iedereen heeft recht op mijn mening. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |