|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Als je over kansberekening gaat praten ben je nog net zo ver van huis, want hoe bepaal je het gewicht van je verschillende schatters? Als je meent dat te kunnen doen, heb jij blijkbaar een unieke toegang tot een bovenmenselijke allesomvattende waarheid, die de rest van de mensheid niet heeft. Diezelfde allesomvattende waarheid waarmee 'die christenen' claimen plegen te schermen. Nee, het is goed om volgens gebaande, rationele paden te denken omdat het nu eenmaal 'werkt' (i.e. resultaten boekt), maar het is ook goed om de relativiteit daarvan in het oog te houden. Het absolute geloof in de wetenschap heeft net zoveel waarde als het absolute geloof in god, nl. niets. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat is een logisch inconsistente bewering, want als álle mogelijkheden worden uitgewerkt dan zou dat betekenen dat er ergens een god is, maar ook dat god nergens is. Borrelpraat. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Twee verschillende wegen om de zelfde vragen te beantwoorden. Religie en wetenschap zijn twee handen op een kosmische buik. |
|
god is noch te bewijzen noch te bewijzen dat het er niet is maar hoe kan je iets bewijzen dat het er niet is als het verzonnen is? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wat is bewijs? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
hehe daar zat ik ook over na te denken toen ik dit postte maar ik denk dat een bewijs iets is dat een stelling hoogst aannemelijk maakt [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 11-07-2005 0:30] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha, het is ook maar een theorie (die wel wordt gebruikt). Ik ga hier ook niet serieus over discusseren want het endigt toch altijd in welles nietus want je kan nou eenmaal er niks logisch over zeggen. |
|
quote:Waar zijn die gelovigen als je ze nodig hebt Ik meende dat Jelmer wel zin had een gezonde discussie [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 15-07-2005 15:22] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Bijbelweek in Veenendaal. Nou, dan weet je het wel. Dus ik rij nietsvermoedend naar de schietvereniging en kom dit op een bord langs de weg tegen: Valt U iets op? WAAROM DRAAIEN ZE HET KRUIS NIET OM???? Het blijven christenen, hè? |
|
hehehe het blijven verwarde hinterwelter he? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Wat heersend! Dat kraakt! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
De eerste foto die ik bekijk op die site! Ja, hij kijkt door een stuk ontbijtkoek, terwijl zijn gulp openstaat. *zucht* |
|
het is eigenlijk een front voor een bijeenkomst van fundamentele christenen die d.m.v. spelletjes andere religies belachelijk maken, raad eens welke in de hierboven staande op de hak genomen wordt? "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Erna begon iig een gangbang ofzo. Wat een rare foto's. |
|
Wat ziek. Lijkt wel een enge secte ofzo. |
|
Ik ken die foto's. Irritante pubers en een meid die veels te veel XTC heeft geslikt. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
XTC tijdens de bijbelweek? Nounou. De foto's komen dus van deze site. http://www.bijbelweek.nl/ Hehe. |
|
quote: Ik denk dat ik aan andere foto's dacht, dan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wel geile wijven daar. Dat dan weer wel. |
|
Volgens mij lust die in dat streepjesshirt er wel pap van Edit: Nee, dit gaat te ver. [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 11-08-2005 22:05] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Mwoh, die rechtse? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Nou en of! To kill cats and all that has whiskers! |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |