IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : christendom? Vorige pagina | Volgende pagina
darkscar
de nedertrol
Usericon van darkscar
Posted 08-03-2004 22:06 by darkscar Profiel van darkscar

quote:
Op 8 maart 2004 17:02 schreef ghoulliette het volgende:
jij bent echt DOM!

wie is hier nou met vooroordelen bezig? jij toch zeker. Ik heb het over religie!!! godsdienst, en jij komt aan met christenlijk buurmeisjes die je welleens in hun kont wil nemen (mag trouwens niet van de bijbel).

En ik heb het nergens over allochtonen gehad. Die zijn trouwens net zo goed religieus als jouw "vriendjes".
Allemaal inderdaad erg sterke argumenten.
En nee hier heb je het er niet over maar er zijn genoeg andere topic's op dit forum waar jij direct begint te janken als bv iemand allochtonen generaliseerd.
hypocriete doos.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 09-03-2004 10:37 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

heb je dat allemaal gelezen of wordt dat door je vriendjes verteld..... sneu kind


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 13-04-2004 20:43 by EcthelionBandmember Profiel van EcthelionBandmemberhttp://www.metalgamers.nl.tt

Ik had eerst met het christendom iets van: wat is er mis mee?? Waarom zijn al die mensen anti-christ? En niet anti-islam?

De islam is immers de godsdienst die alles kapot maakt en de "strengste" regels aansteld. Ze verminken elkaar door en fijnsteplekje weg te snijden of wat anders. Ze plegenzelfmoord omdat ze dan denken in de hemel te komen, maar dat gebeurt alleen als ze een andere godsdienst ook een paar moorden plegen via zelfmoord.

Maarja anti-islam loop je serieus de kans echt diep de grond in gemept te worden, vermoord worden weet ik al niet wat. Er zijn zoveel moslims hier in nederland. En minstens 2 bij hun in de familie volgd de islam streng naar mijn gevoel.

De christenen daarintegen zijn naar mijn mening lang niet zo aggressief maar wel het irritantste: ze bemoeien zich met alles en gaan rechtzaken aan waar van je denkt:
Voorbeeld: Zoals jullie weten kun je via google bijna alles vinden. Zo vind je ook als je het woord nazi intypt allemaal natie sites. Volgens het christendom is dit absurt en willen ze google een boete aansmeren en zorgen dat het weg komt en dit doen ze door middel van een rechtzaak.
Er zijn nog veeeel meer van dit soort acties en je kan er iig strondziek van worden.

Moraal van het verhaal:
is er niet :S toch???

[Dit bericht is gewijzigd door EcthelionBandmember op 13-04-2004 20:59]


Bassist


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-04-2004 20:57 by filosofem Profiel van filosofem

Schrijf eerst Nazi dan als Nazi. En niet als Natie.


EcthelionBandmember
Boterham met pindakaas
Usericon van EcthelionBandmember
Posted 13-04-2004 20:59 by EcthelionBandmember Profiel van EcthelionBandmemberhttp://www.metalgamers.nl.tt

quote:
Op 13 april 2004 20:57 schreef filosofem het volgende:
Schrijf eerst Nazi dan als Nazi. En niet als Natie.



Dit is geen excuus voor dislectie
Maar dat heb ik dus lichtelijk


Bassist


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 13-04-2004 21:00 by filosofem Profiel van filosofem

Ik merk 't. Nevermind dan.


Saelwen
Look at all the people with flowers in their hands
Usericon van Saelwen
Posted 16-04-2004 10:51 by Saelwen Profiel van Saelwen

Ik citeer: "De islam is immers de godsdienst die alles kapot maakt en de "strengste" regels aansteld. Ze verminken elkaar door en fijnsteplekje weg te snijden of wat anders. Ze plegenzelfmoord omdat ze dan denken in de hemel te komen, maar dat gebeurt alleen als ze een andere godsdienst ook een paar moorden plegen via zelfmoord."

Grove fout, als ik dat zo mag zeggen. Het is niet de godsdienst op zich die fout is, maar de mensen. Ik heb de Koran gelezen en een groot deel is toch behoorlijk anders te interpreteren. Zitten heel wat goede punten in. T grote probleem zijn de extremisten. Maar die heb je in elke godsdienst wel. Nou heb je er in de Islam meer dan in enige andere godsdienst, maar goed...
Begrijp me niet verkeerd: bij mij moet je niet wezen voor sympathie voor die achterlijke zelfmoordacties. Maar de waarheid moet gezegd worden.
Islam-gezind ben ik trouwens ook nie


A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live...


Baleog
Usericon van Baleog
Posted 22-04-2004 6:27 by Baleog Profiel van Baleog

quote:
Op 16 april 2004 10:51 schreef Saelwen het volgende:
Grove fout, als ik dat zo mag zeggen. Het is niet de godsdienst op zich die fout is, maar de mensen.


Dit geld dus voor elke religie en stroming, christendom, islam enz..


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 14:10 by Staalman Profiel van Staalman

Ben wel altijd benieuwd naar die wannabe satanisten die in een Satan geloven als in de Bijbel omschreven staat. Daar is hij nml. de verleider die iedereen iets mooi voorhoud en later de realiteit verdraait naar iets "verschrikkelijks". M.a.w ze geloven dat ze satanist zijn en dus de duivel en zijn vriendjes mogen helpen na dit leven, maar als de duivel echt zo'n naar figuur is, laat hij je dus branden in een paradijs waar je de hele dag bomen mag knuffelen en lief mag zijn en melk en honing mag verorberen....
You've been fooled by the devil
Da's pas EVIL....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


RrroooaaarrR
as "The Chief"
Usericon van RrroooaaarrR
Posted 22-04-2004 14:15 by RrroooaaarrR Profiel van RrroooaaarrR

De wanabee satanisten komen dan met het verhaal dat je natuurlijk niet alles uit de bijbel moet geloven en dat hij best wel een toffe peer is.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 14:17 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 22 april 2004 14:15 schreef RrroooaaarrR het volgende:
De wanabee satanisten komen dan met het verhaal dat je natuurlijk niet alles uit de bijbel moet geloven en dat hij best wel een toffe peer is.


Maar als je niet alles uit de bijbel moet geloven, kan je dus ook niet met zekerheid in die "toffe peer" geloven die daar vermeld staat.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 22-04-2004 16:23 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

Lol ,, die wannabe satanisten zijn dan ook meestal gefrustreerde pubertjes die ergens aansluiting zoeken en daarom maar met boekjes van Lavey gaan zitten zwaaien.. Al met al groeien de meeste wel op, op een paar na die vervolgens bij Catherine Keijl achtige talkshows 'nederland schokken'


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 22-04-2004 17:07 by Audiophile Profiel van Audiophilehttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

quote:
Op 22 april 2004 16:23 schreef Valorian het volgende:
Lol ,, die wannabe satanisten zijn dan ook meestal gefrustreerde pubertjes die ergens aansluiting zoeken en daarom maar met boekjes van Lavey gaan zitten zwaaien.. Al met al groeien de meeste wel op, op een paar na die vervolgens bij Catherine Keijl achtige talkshows 'nederland schokken'
Wie is hier nou echt satanist dan? en is jouw imeeladres dan ook elkewillekeurigenaam666@hotmail.com?



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 22-04-2004 17:36 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

ik word gestoord van mijn christenlijke huisgenoot.
al mijn vooroordelen worden continue bevestigd, bah.

mijn nederlands raakt er ook een beetje nog meer vanslag van

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 22-04-2004 17:37]


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 22-04-2004 17:44 by Staalman Profiel van Staalman

quote:
Op 22 april 2004 17:36 schreef ghoulliette het volgende:
mijn nederlands raakt er ook een beetje nog meer vanslag van


Dat is te lezen, die gelovige ook altijd met hun invloed op het ZM taalgebruik van Ghoulliette


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Imagination
I'm in your mind.
Usericon van Imagination
Posted 14-05-2004 20:32 by Imagination Profiel van Imagination

Waarom geloven mensen nu?
Ik geloof zelf niet , en ik voel me heel gelukkig ook al weet ik dat het zo goed als afgelopen is na mijn dood , mocht er toch iets na de dood zijn zoals bijv. de hemel , kom ik daar dan niet omdat ik geloof?

Is het niet egoistisch om te beweren dat als je geloofd dat je dan in de hemel komt?

Ik hoop niet dat dit berichtje niet te hard overkomt maar ik heb het gevoel dat mensen meer bezig zijn met geloof dan leven , en wat als er dan geen soort van hemel is , dat zou toch zonde zijn , dan is alles voor niets geweest.

[Dit bericht is gewijzigd door Imagination op 14-05-2004 20:33]


There's much more to life than what you see.


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 14-05-2004 20:55 by Immanitas Profiel van Immanitas

Imagination... voorstellen doosch

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1322428&page=24

[Dit bericht is gewijzigd door Immanitas op 14-05-2004 20:58]


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


Immanitas
Usericon van Immanitas
Posted 14-05-2004 20:57 by Immanitas Profiel van Immanitas

.

[Dit bericht is gewijzigd door Immanitas op 14-05-2004 20:57]


Yes, there are two paths you can go by, but in the long run, there's still time to change the road you're on.


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 14-05-2004 22:18 by filosofem Profiel van filosofem

quote:
Op 14 mei 2004 20:32 schreef Imagination het volgende:
Waarom geloven mensen nu?
Ik geloof zelf niet , en ik voel me heel gelukkig ook al weet ik dat het zo goed als afgelopen is na mijn dood , mocht er toch iets na de dood zijn zoals bijv. de hemel , kom ik daar dan niet omdat ik geloof?

Is het niet egoistisch om te beweren dat als je geloofd dat je dan in de hemel komt?

Ik hoop niet dat dit berichtje niet te hard overkomt maar ik heb het gevoel dat mensen meer bezig zijn met geloof dan leven , en wat als er dan geen soort van hemel is , dat zou toch zonde zijn , dan is alles voor niets geweest.


't Komt zo hard over. Ik moet nu ff heel overstuur op me plee gaan zitten....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 14-05-2004 22:20 by Chelman Profiel van Chelman

quote:
Op 14 mei 2004 20:32 schreef Imagination het volgende:
Ik hoop niet dat dit berichtje niet te hard overkomt


Ik ga me nu doden.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 22:26 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 mei 2004 22:20 schreef Chelman het volgende:
Ik ga me nu doden.
verkeerd topic knul


Imagination
I'm in your mind.
Usericon van Imagination
Posted 14-05-2004 22:36 by Imagination Profiel van Imagination

Was het dan echt zo hard , mijn excusses dan . Maar wat ik me afvraag is waarom geloven mensen , is toch een normale vraag???


There's much more to life than what you see.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-05-2004 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Lees eerst alle religie topics ff door, scheelt ons weer onnodig afz.. discussie.


Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 14-05-2004 22:38 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 22 april 2004 17:07 schreef Audiophile het volgende:
Wie is hier nou echt satanist dan? en is jouw imeeladres dan ook elkewillekeurigenaam666@hotmail.com?


Mijn emailadres is inderdaad valorian666 @hotmail.com ,, maar dat adres bestaat dan ook al een jaar of 8, sinds ik zelf een 15 jarig wanabe-satanist-pubertje was ..


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 14-05-2004 22:39 by Matthijz Filth Profiel van Matthijz Filth


uhm deze mensen zijn true daar kun je niet hard genoeg voor zijn dus gooi alles er maar uit. Nie iedriene bent zulke fien'n as da volk in vjenne



Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen