|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Snaacksel, Snaacksel, je snapt het weer niet he.. de Christenen moeten toch ook andere mensen hebben om af te slachten ? Tsk tsk. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou, een lekker BBQ-tje sla ik niet af. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Goh jij hebt ook al één semi-Bijbel citaat opgevangen. Goed op weg!! André Hazes leeft!! |
|
quote: Ah, dus het is door god gecreëerd vermaack? |
|
quote: Wie zegt dat dat geen onderdeel van perfectie is? quote: Wat is perfectie eigenlijk? quote: Niet? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Het zou je verbazen, maar ik ben gelovig opgevoed en ben voorzien van een niet onaardige baggage geschiedenis. Je zou verbaasd zijn wat je allemaal wel niet oppikt. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: En wie wint de discussie dan? Ik vind mijn reacties toch net wat minder afgezaagd dan die van jullie (1:10) André Hazes leeft!! |
|
quote: Je moet het zien als een voetbalwedstrijd.. je kan moeilijk iedereen een bal geven, er moet wel gestreden worden! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ende schrijven: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Sinds wanneer is huidskleur een emotie? Dat de meger de eerste mens is komt voor uit die belachelijke treoriën van Darwin, niet uit de Bijbel. André Hazes leeft!! |
|
quote:Die vraag kun je beter aan Jelmer stellen, hij predikt onze perfectie. quote:Waar --> waarom? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ja, een god zijn die altijd al bestaan heeft en uit verveling maar even een universumpje in elkaar is gaan kleien lijkt me (om maar even in jouw bewoording te blijven) nog een stuk moeilijker. |
|
quote: Denkje dat ik deBijbel uit mijn hoofd ken. Als ik iets tegen kom zal ik het doorgeven. Ik bedoel of ik het nu of morgen zeg maakt voor jou niets uit, De Bijbel blijft qua inhoud dezelfde!! André Hazes leeft!! |
|
quote: Maar ik wil op jou reageren. quote: Wanneer? I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Tsk, ken je de bijbel niet uit je hoofd, nu gaat god huilen. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-06-2005 22:31] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Tuurlijk. En er is maar een Bijbel, en die is altijd door de hele wereld heen hetzelfde gebleven. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Het is een tegen weet ik hoeveel. Ik kan het niet helemaal bijhouden al die tegenpostst. Ik heb geantwoord daarop. André Hazes leeft!! |
|
quote: Telkens als je een elfje doodtrapt, gaat Kindje Jezus huilen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Vindt je? Elke vertaling veranderd weer een onderdeel van het oorspronkelijke boek. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: God zijn is idd niet echt makkelijk denk ik |
|
quote: God regelt ook nu nog de natuur. André Hazes leeft!! |
|
quote: Ach, een tegen velen moet geen problemen zijn, toch ? Niet bepaald een onbekend fenomeen in het vroege Christendom. Zij gaven ook niet op! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ben ik God? André Hazes leeft!! |
|
quote:Doet ie dan niet zo goed. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |