|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: http://www.apocalypsecartoons.com/fathertucker/fathertucker.html Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: ROFL, die kende ik nog niet |
|
Father Tucker Heerscht!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
sterf toch, gore kankerchristenhond die je der bent. |
|
quote: Ik ben wel opgevoed met de bijbel, dus ik weet waar het over gaat hoor. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: André Hazes leeft!! |
|
quote: Dan moet je ook kunnen beamen dat er veel voorspellingen die gedaan zijn in de Bijbel ook zijn uitgekomen. André Hazes leeft!! |
|
quote: Noem er eens een paar? |
|
quote: Uitstekend!! Als ze nog een actuarieel medewerker nodig hebben om (tegen een geringe vergoeding uiteraard) op prudente grondslagen te reserveren ben ik hun man . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Als je het (kleinere)nieuws een beetje in de gaten houdt zul je ongetwijfeld gelezen hebben dat men bezig is met een of andere chip die - in de VERRE toekomst - ingebracht zal worden in of het voorhoofd of de rechterhand. Dit om betalen veilig te maken en indentificatie fraude tegen te gaan. In een van de Bijbel (behoorlijk lang terug geschreven dus) boeken staat duidelijk aangekondigd dat er een teken in hetvoorhoofd of in de rechterhand zou worden geplaatst. Het aanbrengen van dit teken is een van de vele aankondigingen van het einde der tijden. Ook staat er - ik dacht ook in de Openbaring - beschreven dat na verloop van tijd veel Joden zich tot het goede Geloof zouden bekeren. Laat dat nu de laatste jaren ook het geval zijn. Verder staan er in de Bijbel zelf genoeg verwijzingen naar gebeurtenissen die later uit zijn gekomen. In veel Bijbel boeken worden dezelfde dingen beschreven door mensen die ongelooflijk ver van elkaar vandaan wonen. Toen was er geen telefoon of e-mail waarover snelle afspraken over dit boek konden worden gemaakt. André Hazes leeft!! |
|
quote: Dat is inderdaad wel een sluitend bewijs -- een nog niet uitgevonden identificatie-implantaat in je lichaam dat met de referentie "een teken in de rechterhand" al voorspeld wordt! Daar kan Erwin Kroll nog een puntje aan zuigen! Iets zegt me dat je nog veel meer voorbeelden van dit soort zaken hebt, klopt dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Ik word beledigd terwijl ik niet heb gezegd |
|
Verder, neem een mens. Wil jij de complexiteit van het lichaam serieus toeschrijven aan een evolutie? Aan een banaal iets als toeval? Goh wat toevallig inderdaad dat ALLES precies op zijn plaats zit zodat het kan leven. Hart, oren, ruggenmerg. De kans dat dit uit een evolutie voortkomt is 0,0. Verder is de mens ook perfect. De mens is nooit meer veranderd ten opzichte van de eerste mensen. Zijn wij als "moderne mens" in staat nieuwe emoties te ervaren hebben wij andere gevoelens? André Hazes leeft!! |
|
*pakt popcorn erbij* |
|
quote: Ach allemaal onzin, toeval. De bijbel is geschreven door mensen nadat het is doorverteld en verteld en iemand ooit is begonnen het op te schrijven en is daardoor niet betrouwbaar. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Het is allang uitgevonden maar nog niet uitgevoerd. Ik zou zeggen ga eens wat rondkijken op internet en je zult er vast wel wat informatie over vinden. En ja, ik heb nog veel meer voorbeelden. André Hazes leeft!! |
|
quote: Wie bepaald wat het goede geloof is?? Door dat soort onzin zijn de meeste oorlogen onstaan en de meeste mesen afgeslacht. Alle religies zorgen voor onrust en haat. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: De Bijbel is misschien nioet voor de volle 100% betrouwbaar inderdaad omdat er mensen zijn geweest die het nodig vonden bepaalde delen achter te houden. Toch vertrouw ik op wat er in de Bijbel staat. En natuurlijk vind ook ik bepaalde gebeurtenissen en dingen ronduit belachelijk. Zoals in een van de postst hierboven met die schadeclaims door de R.K. Kerk --> Joleit is inderdaadhet perfecte woord daarvoor. Maar zegt één slechte daad van een (schijn)gelovige iets over de waarheid van het Geloof zelf? André Hazes leeft!! |
|
quote: *zingt uit volle borst "Let me entertain you" van R. Williams* *pakt vers biertje en popcorn* Barst maar los |
|
quote: Ga je vrijdag mee naar de EO-jongerenconferentie in Appelscha, Snaacksel ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Hoe weet je dat alles op zijn plaats zit? Je weet niet beter of ons lichaam is gewoon zo. Misschien zou het nog efficiënter kunnen, maar zijn we nog niet zover en moeten (en zullen) we nog verder evolueren. [Dit bericht is gewijzigd door Leviathanica op 08-06-2005 21:46] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Vanuit mijn standpunt is het Christelijk Geloof natuurlijk het goede. André Hazes leeft!! |
|
quote:Niet alle religies zorgen voor onrust en haat. Er zijn zoveel mensen die hun eigen 'religie' hebben ontwikkelt en geen onrust of kwaad doen Maar het jodendom, islaam en soms christendom veroorzaakt wel haat en onrust |
|
quote: Potjanpietje, waarom heb ik dat niet eerder gedaan. Internet!! Soms is de oplossing veel dichterbij dan je denkt. Iedereen weet dat universiteitsbibliotheken vol leugens staan, de waarheid ligt gewoon op straat, op het Internet! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |