|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Noem dan maar meteen wat zooi. Ik heb een liedboek en een bijbel hier liggen Ik wil dus nu quotes |
|
quote: Zal ik zorgen dat ik binnen een week en één dag een paar dingen heb voor je? André Hazes leeft!! |
|
quote: Doe wat je niet laten kunt. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Opnieuw een ik kan het niet winnen in de discussie dus ik ga het maar op een andere manier proberen te winnen? André Hazes leeft!! |
|
quote:of durven te ervaren dat er dingen zijn die met de hedendaagse wetenschap nog niet verklaard kunnen worden, werd vroeger iedere vorm van natuurgeweld ook niet aan een godheid toegeschreven? |
|
quote: Heel Jelmertje, opletten he, hier zit iemand die smeekt om quotes. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Wie heeft het over winnen?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Heej, geen islamitisch idioom gebruiken, afvallige. quote: Ja. quote: ALLAH ja, varken, niet GOD! |
|
Jezus fucking hell zeg.. God schiep de wereld in 6 dagen met een dag in de kroeg erachteraan.. en jij kan niet eens binnen een paar dagen wat quotes regelen ? So much for shaping man in His image.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Sinds wanneer spelen Protstanten met kruisjes? Denken!! André Hazes leeft!! |
|
quote: Waarom ? Dat deed jij toch voor me ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: De mensen die meededen aan de slachtigen van een kruiststocht waren ten eerste vaak mensen die toch niks beter te doen hadden en niet gelovig waren of schijngelovig. Aangezien ik echt gelovig ben ben ik hier dus wederom niet de nazi. André Hazes leeft!! |
|
Een bekender ras: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee poppetje, daar heb jij het even lekker verkeerd. Het deelnemen aan de kruistochten was een opdracht van de Kerk. Een kerk, overigens, die het grootste deel van macht en rijkdom opeiste. Door deel te nemen aan de kruistochten konden edelen zich een plek in de hemel garanderen, een soort grote aflaat dus. Beter opletten bij geschiedenis. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Die kans is ontelbaar veel groter. Verder is het minder moeilijk om uit twee reeds levende dingen een derde levend wezentje te produceren dan uit iets wat alleen is en niet leeft iets levens te produceren lijkt mij... quote: Klopt. [Dit bericht is gewijzigd door JelmerB op 08-06-2005 22:23] André Hazes leeft!! |
|
quote: a) wie zegt dat ik het alleen daar over heb? Ken je geschiedenis, varken. b) Hoe weet je dat die mensen schijn/ of niet gelovig waren? Was je erbij? quote: Je snapt geen reet van mijn vergelijking. Ga nog maar even nadenken in plaats van zo gretig te happen. Hint: ik ben graag subtiel intens gemeen. |
|
quote: klopt, de spits ja. wat de mensen tegenwoordig al niet verzinnen. en staat dit met zo'n chip idd ergens in de bijbel? Dat is best bizar. En emoties en gevoelens is idd iets wat bijvoorbeeld met de evolutietheorie niet te verklaren valt. de evolutietheorie is zoiezo al achterhaald (pas op discovery iets, zal eens zoeken) |
|
Hehe, geweldige naam, Ko. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Maar, tadaaaaa paradox, diezelfde God heeft die niet-gelovigen toch ook geschapen dan? Dus die heeft hij bewust niet gelovig gemaakt zodat... euhm... het hellevuur akn blijven branden |
|
Christenen dienen we wel uit te spreken met een 'G' "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |