|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
evolutie is niet alleen recht van de sterkste mien jong zeg jelmer, zijn dit adam en eva? http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1730814 ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
God gebiedt mij maar eens te gaan slapen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: dat zie je op die foto, Adam was een neger en eva een blanke, daarmee zijn alle mogelijk combinaties te maken ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:dus als ik jou vraag nu op te houden met je bekeerpogingen houd je niet alleen op, je verwijdert ook nog eens alles wat je tot nu toe hebt gepost? |
|
tss edit je post snel nu hebben we geen plezier meer ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Even in de bijbel kijken hoor De lul van adam is in de bijbel zelfs nog iets groter. En Eva kijkt niet als zo'n afgepijpte slet. Ze kijkt er nog fris en sappig. |
|
Andersom!!! Precies! Net als een kruis enzo! |
|
quote:ergens heb ik het idee dat hij een beter gristen is als die op dezelfde voet doorgaat Bovendien was het alleen de vraag of hij dat zou doen (waarop hij nou tweemaal antwoord moet geven?), het daadwerkelijke verzoek staat er niet tussen |
|
okee maar ik vrees dat we ons alsnog moeten gaan vervelen omdat hij bij kootje moest gaan slapen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Dat zou je eens moeten worden jongen Ik kan uit ervaring zeggen dat het verdomde goed voelt Edit: [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 08-06-2005 23:53] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Wow! Wat is hier aan de hand? Een discussie? |
|
quote: Neen, een verdwaalde christen... Om trouwens ontopic te gaan. Ik heb net 'god bestaat niet' gekeken. Was wel vermakelijk op zich. Snap alleen niet waar de Christenunie en de SGP zich druk om maken. Maarja, snap wel meer niet van die simpele zielen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
vrije wil toch, dan moet dit niet erg zijn. het lukt niet om het programma af te spelen bij mij ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waar kan je hem bekijken? |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Haha, shit. Ik ben dus echt slomer dan de rest! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
familie van slome? of ben je onder invloed satan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Voor mij als blackie is er uiteraard geen leven denkbaar zonder satan! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
maar je hebt toch ook slechtvalk? |
|
Wie? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Ach, er moet ooit iemand een aap verkracht hebben. |
|
|
|
De second-generation apen werd vooral bekend onder den noemer Varg/Burzum. Opvallend detail is hun schaamteloze voorkeur voor harige mannenaarsen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |