|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik heb laatst over de Wibra gedroomd...vrij eng... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Jeetje , zelf heb ik nog nooit over Clametal gedroomd, oef Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Oh ja, Orion had iets met door kanker opgezwollen teelballen gedroomd. Beterschap, kerel! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ik heb laatst gedroomd dat al mijn kiezen uit mijn mond gerot waren. Dat was niet leuk. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." |
|
ik had laatst een wazige droom dat ik achterna werd gezeten in de jungle door een reuzen emoe |
|
ik had een droom die een beetje hierop neerkwam In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Ik had net een droom over de kont van Morningrise |
|
quote:Jij ook al? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Oeh, |
|
LET'S GROOVE!!! ALL RIIIIGHT!!! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
ik heb gedroomd over de trein, maar de ik zat in de trein van ergens naar zwolle via apeldoorn, in apeldoorn stapte ik op de trein naar rotterdam via maarn (MAARN!?) In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
quote: Zo!!! De NS durft wel zeg! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
ik heb gedroomd over een vrouw |
|
quote:Dat belooft niet veel goeds! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Ik droomde dat McDoom mij anaal penetreerde ... en dat ik nu pizza ging eten , mwuhahahahhahahaaaaaaaaaa Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: anaal, he gatver pizza is lekker |
|
iets met een gigakantoor waar ik werkte soort belcompany maar er zat gelijk een tropicana in het kantoor gebouwd, dus ff zwemmen op de werkvloer, en met de glijbaan naar beneden ipv een lift....uhr...dus Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
De mooiste droom die ik in tijden heb gehad was dat ik in een vaag soort zwembad was met overal hertog jan, blikken, flessen, glazen. Kon je zo pakken. En ondertussen gewoon zwemmen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ah ha; meer mensen met dromen over rare zwembaden Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Je bent niet de enige met natte dromen hier. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
droomde vanmorgen dat ik met mensen die ik niet kon mezelf bevond op een planeet met enorme bergen van afval die altijd over ons heen dreigden te vallen, en dat ergens in die afval berg de meest waardevolle metalen van het heelal begraven lagen... "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ik droomde dat ik verliefd werd op een goede vriend So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Vannacht droomde ik dat er een overleden vrouw in de slaapkamer van mijn ouders hoorde klagen terwijl ik met mijn ouders beneden in de keuken stond. Toen ik daar op een gegeven moment moe van werd begon ik grapjes te maken over dat ze zelfmoord had gepleegt omdat ze vroeger gepest werd en schreeuwde ik dat ze een hoer was en haar bek moest houden. Nadat ik dat had gezegt hoorde ik een angstaanjagende schreeuw uit de slaapkamer komen en werd ik wakker. |
|
weer en kluit van een nachtmerrie achter de rug, getver de getver Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Volgende pagina |