|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wilders is gek. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Dit: "Om dit te bewerkstelligen kan volgens de Groep Wilders het ambtenarenapparaat flink ingekrompen worden." En dit: "...heel Nederland gaan gelden en het politie-apparaat wordt flink uitgebreid." Is een beetje tegenstrijdig. Hij heeft wel een aantal goede punten. Huwelijksmigratie moet bijvoorbeeld een stop op en het idee van 3x is scheepsrecht vind ik ook wel goed. Verder niet veel wat me aanstaat. Het mag wel erg uitgebreid en duidelijker worden. Ben vooral benieuwd hoe hij dit alles wil bereiken aangezien schreeuwen dat de belasting omlaag kan en ondertussen een staatschuld en een economisch tekort van hebikjedaar, nogal frapant overkomt. Subtiel kamerolifantje |
|
Wilders is de stem van het volk! eindelijk eens iemand die zegt wat de mensen denken. And my marlboro light |
|
De helft van de ambtenaren eruit? ik zeg de andere helft ook! And my marlboro light |
|
Het meest belachelijke vind ik nog wel dat wilbers het minimumloon af wil schaffen. Zo blijft het alleen maar aantrekkelijker om je uitkering te houden, als je ineens werk vind waar je amper meer geld voor krijgt dan voor je uitkering. Daarnaast zorgt een de afschaffing van het minimumloon ervoor dat het nog aantrekkelijker wordt om mensen uit het buitenland hierheen te halen omdat die voor lage loontjes werken. Toch goed dat hij zijn haar zelf blond verft, geeft wel aan hoe slim die gast is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Met andere woorden, jij gaat op vakantie naar (ik noem maar wat) Zweden, komt een leuke vent tegen, krijgt een relatie, gaat trouwen... en ai, in Nederland wonen is in ieder geval geen optie, want hij mag 't land niet in. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Of Duitsland..zat ik ook al over na te denken... Of geldt dat alleen voor landen buiten de EU? Bruce Banner |
|
Als je een kleurtje hebt mag het niet, simpele regel toch |
|
Ik vind het een programma dat mensen zal aanspreken. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Maar ja wat voor mensen he How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
quote:Ik denk dat wij allen weten wat voor huwlijks migratie hier bedoelt wordt. Verder is dit natuurlijk niet een concreet stuk maar ik ben benieuwd. Het is iig al meer dan slechts over de Islam janken en dat is positief. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Het zal inderdaad heel veel mensen aanspreken, maar is het ook haalbaar? De helft van de ambtenaren er uit? Mijn idee, maar die mensen zullen er vast niet hard aan meewerken, om zelf zonder werk te komen. De ambtenaren zijn uiteindelijk toch de werkelijke machthebbers in Nederland. Mocht Wilders met overgrote meerderheid verkozen worden, dan denk ik dat hij binnen no-time zijn ontslag zal moeten nemen, vanwege een goed verborgen schandaal waar hij dan politiek verantwoordelijk voor is. Stemmen is tijdsverspilling! Je mening wordt gehoord en vervolgens genegeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Fat Bastard op 14-03-2005 13:40] |
|
zitten waarschijnlijk best bruikbare dingen in even terzijde; hoorde laatst een of andere "geleerde" die beweerde dat het heel gewoon is dat als er in een cultuur minder kinderen geboren worden, er dan immigratie plaats vind van mensen en hun cultuur en dat we dit maar moesten accepteren.. een wat grofbekte politicus kan aan dit soort onzin misschien eens wat doen |
|
Dat van die ambtenaren en huwelijks migratie moet, denk ik en lijkt mij ook, nog wat bijgeschaafd worden. Maar wat hij verder zegt over misdrijven/straffen in het algemmen, het inperken van de Islam, de Europese unie en belastingen kan ik zo ook al goed in komen. Maar dat was vast al wel bekend [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-03-2005 13:43] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Alle toch? Iets anders druist tegen onze grondwet in. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:De grondwet kan best aangepast worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: ...ik vrees dat meneer W. de uitkering helemaal wil opheffen...dan valt er niets meer te vangen. die vent is echt zo gestoord als een deur...de gemiddelde nederlander met een IQ van 80 vindt het jammergenoeg waarschijnlijk allemaal zeer realistisch. Maar laat dit geen reden om hem ook om zeep te helpen... |
|
Wilders is niets anders dan een vermomde amerikaan ..:S met elke dag een bad hairday .. Sociaal jah idd vecht alleen voor jezelf en wat in je eigen tuin staat .. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
Wilders rules Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Alleen voor landen BUITEN de EU. En dan reken ik de US en Canada ook maar even bij de EU. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: wat bedoel je met "hem ook"? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: |
|
quote: In zijn categorie staat hij definitief bovenaan daar heb je gelijk in.. Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: quote:Q.e.d... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Was het niet Ignorance is bliss Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |