|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iedereen aan de kant! Ruim baan! In het belang van het land! quote: Godsamme, wie neemt deze partij nog serieus na dit soort berichten? edit: Euh, en hoezo "de strijdkreet van de Jihad"? Het is toch een normale uitdrukking van tevredenheid? [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 28-10-2009 17:22] Boeiender |
|
En dat dat nummer uit 1993 komt (ja, dat heb ik even opgezocht) deert natuurlijk ook niet. En zie trouwens, het debateertalent dat De Mos heet: http://www.youtube.com/watch?v=CZBr8gmd60U&feature=player_embedded [Dit bericht is gewijzigd door WMP op 28-10-2009 17:25] |
|
quote: quote:Ik vrees na deze berichtgeving nog meer mensen Thieu.... quote:Dat weet de grote meute dus niet. Volgens mij vergelijkbaar met het in gristenkringen veelgebezigde "God zij met u".. |
|
quote: Ik las het ook net, dat het nummer 13 jaar oud is, godsamme. Nou, waar is Kwelgeest om de PVV te verdedigen op dit punt? Boeiender |
|
"Onlangs stelde ik Kamervragen aan de minister over een peuterprogramma van Teleac waar kinderen door koning Koos wordt verteld dat op het Suikerfeest iedereen snoepgoed krijgt." Het is maar goed dat onze politici zich met zulke enorm belangrijke vraagstukken bezighouden. |
|
Het is heel belangrijk onderschat dat niet. Dat muziek schadelijk kan zijn voor jeugd is al heel vaak wetenschappelijk aangetoond, vraag het wetenschappelijke bureau van de PVV maar na . |
|
quote: Zo is het maar net! Net zoals zou moeten worden duidelijk gemaakt dat alleen lieve en katholieke kinderen snoepgoed krijgen bij Sinterklaas. Het Sinterklaasfeest is een propagandamiddel van de Roomse kerk om onze kinderen te winnen voor de paapse zaak, en hun in te laten met de afgoderij die bij deze heidenen bekend staat als heiligenverering. Dit alles gaat in tegen het karakter van de Nederlandse volk als een godvrezende protestantse natie. Hoeveel handtekeningen zijn er nodig om zoiets in het parlement aan te kaarten? [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 28-10-2009 18:07] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Nice one. Boeiender |
|
quote: 1993 - 2009. Dat is volgens mij 16 jaar. Daar zou de PVV eens wat aan moeten doen: onderwijs. Volwassenen die niet eens kunnen rekenen. |
|
heel kinderen voor kinderen zou verboden moeten worden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Hehe, sorry, ik had het niet nagerekent. Zit nu overigens een Rondom 10 uitzending te kijken met PVV aanhangers en criticasters op youtube, lachen hoor. Boeiender |
|
quote: Of schrijven... quote: Bareuh... |
|
quote:Darn, the infamous D or T trick. Boeiender |
|
Ik hou nog wel van je, hoor. Bareuh... |
|
quote: Hehe, dank je. Ik ben echt een D/T/DT dislec...dis....disle.... Ik snap het niet altijd. Boeiender |
|
quote:Thieu, ben je niet stiekem moslim? |
|
quote: Daar ben je dan ook blond voor. Bareuh... |
|
quote: Hmm, nee, volgens mij niet. Hehe, maar als ik de reacties onder het bericht van de Telegraaf zie, dan valt het met mijn spelling wel mee. Zo mooi hè, dan hebben ze het over Nederlandse Traditie en dergelijke, maar schrijfvouten tod en med. Boeiender |
|
quote:De vele Wilders-hyves zijn ook mooi wat dat betreft |
|
...recent ergens gelezen: WILD WILDERS WILDEST? Freedom is what they claim, restrictions their fucking aim! Fuck you, Geert Wilders, you’re such a dangerous clown Resist his nationalifascistic thoughts in every town! PVV, for a facist society. Dangerous nationalism, contains just facism! |
|
quote: Hoog "kut lul kont neuken is gezond"-gehalte. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: kakbalbalsnikkel Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Die heeft mijn dag nu al helemaal goed gemaakt. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote:LOL, ben je twaalf of denk je dat je publiek hersendood is. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |