|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: check! |
|
quote: wat? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: dat bedoel ik, uitleg overbodig |
|
nou leg maar wel uit want anders begrijp ik het misschien verkeerd. En stel je voor dat ik het op zo'n manier verkeerd begrijp, dat ik er pissig om zou worden ... Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
hmm, de belastingen flink omlaag? Hoe wil 'ie dat gaan realiseren? Tja, ik kan me voorstellen dat 'ie zich met zulke uitspraken flink populair weet te maken, maar ik vraag me af hoe haalbaar dit soort dingen zijn. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Wilders is net zo'n populist als Fortuyn dat was, alleen vrees ik dat Wilders nog een graadje gestoorder is, ik weet niet waarom...wat er met Fortuyn gebeurd is, lijkt me duidelijk. Over Van Gogh ga ik niet eens beginnen.. Q.E.D.= Quod Erat Demonstrandum = dat wat bewezen moest worden |
|
dus jij keurt het goed dat mensen worden afgeknald vanwege hun mening c/q uiting daarvan? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Whahahaha, GENIAAAAAAL: "Je zou zelf maar eens in de WAO, AOW, WW, steun of Ziekenhuisbed komen dan praat je wel anders." -> Zit ik daar in? Nee. Is dat dus relevant voor mij? Nee? Waarom? Je kunt jezelf verzekeren, je kunt sparen, je kunt geen rotzooi op afbetaling kopen omdat de samenleving je toch wel gaat supporten mocht er iets mis gaan. En je kunt werken. "Ja maar bijstandmoeders dan?" -> Die hadden hun man maar niet moeten wegjagen met hun korte jonge-moederskapsel, hun hele dagen bonbons eten en tell-sell kijken. Je moet trouwens pas kinderen nemen als het financieel haalbaar is zelfs als 1 van beide ouders zou komen weg te vallen. Bijstandsmoeders? Per meteen uit de ouderlijke macht ontzetten. Kinderen naar een ouderwets weeshuis waar zorg ende discipline nog hoogtij kan vieren, binnen 1 generatie is de maatschappij gevrijwaard van dat schorem. What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: In een niet sociaal(lees a-sociaal) stelsel is het wel te realiseren heur Geen geld meer in hulp voor mensen die ziek zijn oud zijn zwak zijn of wat dan ook alleen diegene op de top posities met veel geld dus hebben nergens last van... Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote: euhm, wat denk jezelf? |
|
quote: ik vraag het je toch? ik denk wel dat jij het goedkeurt inderdaad. Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Q.E.D. betekent: "quod erat demonstrandum" Dit betekent in het Nederlands zoveel als: punt is aangetoond/stelling bewezen. Of te wel Alco, ze achten het bewezen, dat jij een IQ van 80 hebt. Wellicht dien je ze van repliek door te stellen dat errare humane est! |
|
quote: lees mijn eerste post hierover nu eens goed, en dan vooral de laatste regel. |
|
quote: ik ben onderweg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
excuus voor de misopvatting, zie nu de context Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Oew, ben het hier eigenlijk best mee eens. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Volgens mij was dat niet de stelling, maar dit terzijde. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: als dat ooit een echte stelling wordt scheer ik mijn kop kaal Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Bruce Banner |
|
quote: quote: quote: quote: quote: Volgens mij wel! |
|
quote: Had je toch al gedaan? |
|
quote: Volgens mij niet! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |