|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Probleem opgelost. |
|
Sneeuwwitje for President! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
en Allah in het koningshuis Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Zoiets hebben ze in Denemarken ook, daar mag je geloof ik niemand van buiten de EU naar toe halen, wat resulteerd in allerlei rare constructies, zoals dat veel Denen die echt graag met een bijvoorbeeld Marokkaan willen samenwonen net aan de andere kant van de brug gaan wonen, in Zweden, waar je wel een niet-EU'er mag importeren, en gewoon in Denemarken blijven werken... Stel je voor dat ze zo'n migratieverbod invoeren in NL, dan wordt je gewoon je land uit gedwongen als je toevallig valt op een verre liefde...... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote:Als iedereen zich zelf moet gaan verzekeren en als de belastingen omlaag gaan is het te realiseren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
In Nederland is het vrij makkelijk om als persoon binnen de EU naar toe te komen. Mijn Sloveense vriendin komt waarschijnlijk in de zomer definitief bij mij wonen en dat gaat vrij makkelijk. Ik ben sowieso een voorstander van de Europese gedachte, maar ik ben niet zo'n liefhebber van The Jewropean Union waar de toetreding van Turkije bijna rond is en men zelfs speculeert over toetreding van Israël... Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: zeker als Spanje effe een x-aantal illegalen een legale status toekent. Verder moet europa vooral meer samengaan werken. anders bliven "we" steeds in meer of mindere mate afhankelijk van de US en kunnen we geen vuist maken (figuurlijk is hopelijk genoeg) tegen islamistische staten en de rijzende macht van China. Maar om Turkije nou maar toe te laten... Daarin heeft Wilders wel weer gelijk. Maar hij heeft dan weer zwaar ongelijk om door Nederland zo sterk van Europa te willen isoleren. |
|
quote: En buitenbeentjes als bijv. metalheads ook niet |
|
Ja. Laten we we nog meer in de sociale zekerheid knippen! Mensen met bijvoorbeeld een dwarslesie verdienen geen plak kaas meer op hun boterham! Waarom moet er toch altijd gelijk weer op die punten bezuinigd worden in plaats van gewoon strenger controleren en minder 'accepteren' en de mensen die dan daadwerkelijk niet kunnen werken ook een fatsoenlijk leven gunnen door ze enigzinds de mogelijkheid te geven fatsoenlijk financieel rond te komen. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Daarom is Wilders ook zo een clown en heeft echt zo een "het-kind-met-het badwater-weggooien-mentaliteit". Op zich stipt hij wel enkele echte problemen aan maar de maatregelen zijn volledig over-the-top. |
|
quote: Pim Fortuyn V1.1 .... Veel populair geroep, maar geen concrete oplossingen ... Laat hem maar eens uitleggen hoe hij meer banen creeërd, hoe hij de belastingen omlaag krijgt. Zelfs in de politiek komt de SBS6 gedachte binnegekropen .... lijkt erop alsof Wilders zijn nieuwe stulpje in Duindorp staat ... Wie op die gast gaat stemmen is echt een rasmongool. |
|
Wilders ideen over criminaliteit en de Islamitische radicalisering zijn wel degelijk concreet. Of ze binnen de wet die wij nu kennen uitvoerbaar zijn is iets anders. Zelf twijfel ik ook een beetje aan Wilders zijn economische visie maar de dingen die hij zegt zijn zeker niet raar. Belasting verlagen kan heel simpel door collective lasten naar beneden te brengen en mensen meer eigen verantwoodelijkheden te geven. Banen cre-eren moet de markt doen; Niet de overheid. Verder snijden in de sociale zekerheid is iets waar we toch niet aan ontkomen en het kan beter nu gebeuren dan straks. Ik denk niet zo zeer dat de uitkeringen voor mensen met bv een dwarslesea omlaag gaan maar dat het idd het gewoon moeilijker wordt gemaakt om aanspraak te kunnen doen op de sociale zekerheid. Verder moeten al de WAO-ers opnieuw en strenger gekeurd worden. Als zulk soort stappen niet ondernomen worden kunnen we het hier in Nederland wel vergeten als de babyboom met pensioen gaat. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Ik ben absoluut tegen de toetreding van Turkije en voor een sterk Europa dat een vuist kan maken tegen de Verenigde Staten der Bewusteloosheid en de steeds groter wordende Chinese macht en de moslimisering van Europa. Maar gasten zoals Wilders maken me kotsmisselijk met hun populisme, zo gauw je er maar homo genoeg uit ziet maak je een kans met je rechts-populisme in Nederland. Wat heeft Fortuyn toch een prachtige nalatenschap van zo homofiel mogelijk uitziende hersenloze rechts-populisten. Ik walg ervan dat er zelfs een percentage Nederlanders bereid is om op dit soort mensen te stemmen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: ja maar zelfs de natuurwetpartij neemt die nu zo onderhand wel serieus. Wilders geeft alleen correct enkele problemen weer en geeft verder geen zinig oplossing. Dat hebben we al eerder gezien lijkt me. |
|
quote: Wie een paar jaar geleden op Balkenende heeft gestemd is net zo goed een mongool. Als je normaal werkt betaal je je blauw aan belastingen en de regering gaat vervolgens met het geld om alsof het pepernoten zijn. Van mij mag die Wilders het best 4 jaar proberen. Dan ben ik maar een rasmongool maar ik gok er op dat het nooit veel slechter kan worden als vandaag de dag het geval is. |
|
quote: Jij bent dus ook al een aanhanger van dit soort turbo-VVDisme? Fok! Nederland heeft echt wel iets anders nodig als de Fortuynen en de Wilders. Laat jullie niet verleiden tot liberalisme. De rechterkant van de politiek heeft wel meer te bieden. Laat je niet paaien door populisme! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:Sneller en harder straffen, sneller uitzetten etc. Volgens mij zijn dat zeker wel zinnige oplossingen. We hebben inmiddels gemerkt dat praten en het z'n gangetje maar laten gaan nog veel harder niet werkt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Wat is er mis met liberalisme? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ik ben het met je eens dat de andere partijen er ook niks van bakken ... maar om daarom op deze clown te stemmen is imho een verkeerde actie. beste zou zijn als niemand zou gaan stemmen, dat zou toch wel een signaal afgeven dat de Nederlandse burger geen verband meer heeft met de politiek. |
|
Ik vind CDA/VVD het best goed doen. Soms een tikje te soft als het op integratie en sociale zekerheid aankomt maar ze voeren hervormingen door die we zeker nodig hadden. D66 vind ik een dwarsliggende kutpartij. Ik had ze liever weer met de LPF zien gaan. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 14-03-2005 19:34] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: o nee, ik trouwens ook. dan was de regering ten minste nu allang gevallen. |
|
quote:Gelukkig zijn we niet allemaal dwarsliggende relnichten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Wat mij betreft alles. Ik geloof niet in het kapitalisme en de vrijheid van dit zieke monster, liberale politiek is voor mij Jodenpolitiek, hoe hard je ook Eigen Volk Eerst roept. Maar dat is een andere discussie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |