![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: +1 ![]() |
|
quote: Helemaal mee eens. Maar ik vind het zo jammer als tegenstanders van Wilders zich gaan verlagen tot hetzelfde niveau. Als in: *Wilders: De islam is stom en achterlijk, met die kopvodden. De koran is net Mein Kampf. *Tegenstander: Wilders is achterlijk en randdebiel, en iedereen die op hem stemt en in zijn partij zit ook. Volgens mij is hij stiekem een Indo, en blondeert hij daarom zijn haar. Trouwens, heel veel Nederlanders in Indonesië stemden NSB. Toen had die partij nog niks met Duitsland te maken en had Mussert nog geen enkele betrekking met ome Dolf, maar toch. Lekkere discussie zo, maar erg jammer. Je toont je daarmee net zo kinderachtig, terwijl het volgens mij echt niet zo moeilijk moet zijn om Geert met degelijke argumentatie onderuit te halen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
Hmm lees net dat PVV wellicht met Drenthse provincie verkiezingen mee doet .. Zou ik dan toch maar gaan stemmen dan .. dergelijke idioten hier zit ik niet op te wachten, hou die maar in de randstad. ![]() |
|
In Drenthe is het standpunt van de PVV dat alle randstedelingen terug moeten naar waar ze vandaan komen? ![]() |
|
quote: Oh sorry, volgende keer zeg ik wel gewoon dat je een lul bent. ![]() Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
quote: Dat is ook mijn standpunt, maar dan voor een andere provincie. Misschien toch maar PVV stemmen dan. Randstad voor de Randstadters. Alhoewel, veel Achterhoekse oud-klasgenoten die een paar jaar in de stad met de A woonden voelden zich onmiddellijk al Randstadters en gedroegen zich ook meteen als zodanig. Die mogen van mij daar gewoon blijven. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Almelo? Only sick music makes money today - Nietsche. ![]() |
|
quote: Is de Randstad al zover uitgebreid? Oeioei. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. ![]() |
|
quote: Net zo kinderachtig inderdaad, of zelfs erger: Zo heeft een oude Marokkaanse collega herhaaldelijk aangegeven dat hij Wilders graag zsm vermoord ziet worden, maar wel bij voorkeur door een autochtoon. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-10-2009 13:32] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: Je vergeet hierbij wel dat de PVV zichzelf als een redelijk domme partij uitgeeft met die dingen als het grote kinderen voor kinderen debacle. Hierdoor kunnnen mensen het toch echt niet meer serieus nemen. Boeiender ![]() |
|
Inderdaad, je kan de PVV wel met argumenten tegengaan, maar dat is hetzelfde als tegen een kind van 5 beargumenteren waarom je hem voor straf naar z'n kamer stuurt ![]() |
|
quote: Hmmmmm, heeft Volkert van der Graaf geen recht op verlof? Bareuh... ![]() |
|
Als die bontkraag lef heeft koopt ie natuurlijk gewoon zelf een Swift... ![]() |
|
quote: Heerlijk, "linkse elite" "neponderzoekers" "Ik maak verder geen woorden vuil aan dit soort baggeronderzoek van de linkse onderzoeksmaffia." , en dat allemaal per sms. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 31-10-2009 13:45] Boeiender ![]() |
|
'Demoniseren', daar is die term ook weer. ![]() http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." ![]() |
|
Een onderzoek is bagger als de uitkomst je niet aanstaat? Volgens mij is een onderzoek eerder bagger als het methodologisch slecht is... En ik vraag me af wat hij daar van af weet. [Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 31-10-2009 14:11] ![]() |
|
Verwerping van wetenschappelijke resultaten is een typisch voorbeeld van extreemrechtse politiek. ![]() Maar goed, om even de extreemrechts discussie wat inhoud te geven, commentaar op 6 kenmerken van extreemrechts volgens wiki: quote: Lijkt me niet het geval bij de pvv: ze doen niet aan rassenideologie. quote: Hier hoeven we niet lang bij stil te staan. ![]() quote: Zolang Wilders 'kutmarokkanen' hun paspoort wil afpakken en het land uitzetten, is deze regel toepasbaar op de pvv. +1 quote: Gelijk door geweld? Lijkt me nog niet het geval bij de pvv. quote: Het weglopen bij de beschouwingen, het weigeren zitting te nemen in het benelux-parlement, de hysterische europa-xenofobie: pvv gaat een eind die kant op. +1 quote: Dit is denk ik een hele lastige. Binnen de partij zelf heerst een bijna totale dictatuur, daar zijn we het denk ik wel over eens. Je kunt je bijv. niet bij de pvv aansluiten als bij een 'normale' politieke partij. Of de pvv nu echt vindt dat het beter is als enkel pvv te regeren ipv dmv een parlementaire democratie is me nog niet duidelijk. Dat is dus een score van 3 uit 6. Zeker extreemrechtse kenmerken volgens de wiki definitie zou ik zeggen, maar ook geen full-blown naazi partij dus. Meningen? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Netjes verwoord ![]() Ik zou zeggen 3,5 uit 6. ![]() |
|
quote: "Politieke handlangers van Mohammed B." en dan "niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn". Lekker samenhangend allemaal. Dhr. Wilders is steeds meer om zich heen aan het meppen, maar verliest daardoor steeds meer zijn geloofwaardigheid. Verder vind ik de uitlatingen van PvdA en D66 niet handig, is alleen maar koren op de molen van de onderbuikfetischisten. Boeiender ![]() |
|
quote: Klopt, ze discrimineren alleen op land van herkomst (en dan over meerdere generaties) en op grond van geloof. Boeiender ![]() |
|
Laat ik eens advocaat van de duivel spelen quote: Het hebben van een nederlandsch paspoort is een basis mensenrecht? Sinds wanneer? quote: Want? Hoe belemmeren ze hiermee de democratie? Als jij het deze partij wil ontzeggen dusdanig deel te nemen aan het proces nadat ze gekozen zijn ben jij m.i. de ondemocratische in dit verhaal. quote: Waar baseer je dat op? De algehele chaos waarmee eea uit de partijleden lijkt op te spuiten lijkt mij niet indicatief van een leiding binnen de partij op wat voor manier dan ook. quote: Zie boven. Ik kom voor de SP hoger uit btw... (hoe onzinnig het verder ook zou zijn ze extreemrechts te noemen) Ik vraag me dus ook af in hoeverre dit een goede graadmeter zou zijn voor het al dan niet exreem rechts zijn. (of links, of wat dan ook eigenlijk) [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 02-11-2009 11:42] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? ![]() |
|
quote: Het hebben van een nationaliteit is wel een mensenrecht, en daarmee de erkenning van een nationaliteit (identiteitskaart of paspoort) ook. ![]() Boeiender ![]() |
|
quote: In het geval van Marokkanen blijven ze dat toch ook hebben als het NL paspoort wordt afgepakt? ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |