IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 30-10-2009 10:42 by Argus Profiel van Argus

Dat jullie die man zoveel aandacht geven is echt bizar.
Wel vermakelijk :popcorn:


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-10-2009 10:58 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 30 oktober 2009 10:42 schreef Argus het volgende:
Dat jullie die man zoveel aandacht geven is echt bizar.
Wel vermakelijk :popcorn:


+1



 


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 11:30 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 10:03 schreef MR. N het volgende:
Ik betwijfel ook niet dat mensen een hoog IQ kunnen hebben maar dat sluit idiote / stomme acties / meningen toch geenszins uit?

Helemaal mee eens. Maar ik vind het zo jammer als tegenstanders van Wilders zich gaan verlagen tot hetzelfde niveau. Als in:
*Wilders: De islam is stom en achterlijk, met die kopvodden. De koran is net Mein Kampf.
*Tegenstander: Wilders is achterlijk en randdebiel, en iedereen die op hem stemt en in zijn partij zit ook. Volgens mij is hij stiekem een Indo, en blondeert hij daarom zijn haar. Trouwens, heel veel Nederlanders in Indonesië stemden NSB. Toen had die partij nog niks met Duitsland te maken en had Mussert nog geen enkele betrekking met ome Dolf, maar toch.

Lekkere discussie zo, maar erg jammer. Je toont je daarmee net zo kinderachtig, terwijl het volgens mij echt niet zo moeilijk moet zijn om Geert met degelijke argumentatie onderuit te halen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-10-2009 12:20 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Hmm lees net dat PVV wellicht met Drenthse provincie verkiezingen mee doet ..
Zou ik dan toch maar gaan stemmen dan .. dergelijke idioten hier zit ik niet op te wachten, hou die maar in de randstad.


bokaj
Usericon van bokaj
Posted 30-10-2009 12:25 by bokaj Profiel van bokaj

In Drenthe is het standpunt van de PVV dat alle randstedelingen terug moeten naar waar ze vandaan komen?


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 30-10-2009 12:26 by Dick Wolkendeck Profiel van Dick Wolkendeckhttp://www.seraphique.com

quote:
Op 30 oktober 2009 9:54 schreef Jenje het volgende:




Oh sorry, volgende keer zeg ik wel gewoon dat je een lul bent.


Only sick music makes money today - Nietsche.


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 30-10-2009 12:37 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 30 oktober 2009 12:25 schreef bokaj het volgende:
In Drenthe is het standpunt van de PVV dat alle randstedelingen terug moeten naar waar ze vandaan komen?



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 13:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 12:25 schreef bokaj het volgende:
In Drenthe is het standpunt van de PVV dat alle randstedelingen terug moeten naar waar ze vandaan komen?

Dat is ook mijn standpunt, maar dan voor een andere provincie. Misschien toch maar PVV stemmen dan. Randstad voor de Randstadters. Alhoewel, veel Achterhoekse oud-klasgenoten die een paar jaar in de stad met de A woonden voelden zich onmiddellijk al Randstadters en gedroegen zich ook meteen als zodanig. Die mogen van mij daar gewoon blijven.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 30-10-2009 13:25 by Dick Wolkendeck Profiel van Dick Wolkendeckhttp://www.seraphique.com

quote:
Op 30 oktober 2009 13:21 schreef bastianus het volgende:
(...)Alhoewel, veel Achterhoekse oud-klasgenoten die een paar jaar in de stad met de A woonden voelden zich onmiddellijk al Randstadters en gedroegen zich ook meteen als zodanig. Die mogen van mij daar gewoon blijven.


Almelo?


Only sick music makes money today - Nietsche.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 30-10-2009 13:29 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 30 oktober 2009 13:25 schreef Dick Wolkendeck het volgende:
Almelo?

Is de Randstad al zover uitgebreid? Oeioei.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 30-10-2009 13:32 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 30 oktober 2009 11:30 schreef bastianus het volgende:
Helemaal mee eens. Maar ik vind het zo jammer als tegenstanders van Wilders zich gaan verlagen tot hetzelfde niveau. Als in:
*Wilders: De islam is stom en achterlijk, met die kopvodden. De koran is net Mein Kampf.
*Tegenstander: Wilders is achterlijk en randdebiel, en iedereen die op hem stemt en in zijn partij zit ook. Volgens mij is hij stiekem een Indo, en blondeert hij daarom zijn haar. Trouwens, heel veel Nederlanders in Indonesië stemden NSB. Toen had die partij nog niks met Duitsland te maken en had Mussert nog geen enkele betrekking met ome Dolf, maar toch.

Lekkere discussie zo, maar erg jammer. Je toont je daarmee net zo kinderachtig, terwijl het volgens mij echt niet zo moeilijk moet zijn om Geert met degelijke argumentatie onderuit te halen.


Net zo kinderachtig inderdaad, of zelfs erger: Zo heeft een oude Marokkaanse collega herhaaldelijk aangegeven dat hij Wilders graag zsm vermoord ziet worden, maar wel bij voorkeur door een autochtoon.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 30-10-2009 13:32]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 30-10-2009 16:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 30 oktober 2009 11:30 schreef bastianus het volgende:
Helemaal mee eens. Maar ik vind het zo jammer als tegenstanders van Wilders zich gaan verlagen tot hetzelfde niveau. Als in:
*Wilders: De islam is stom en achterlijk, met die kopvodden. De koran is net Mein Kampf.
*Tegenstander: Wilders is achterlijk en randdebiel, en iedereen die op hem stemt en in zijn partij zit ook. Volgens mij is hij stiekem een Indo, en blondeert hij daarom zijn haar. Trouwens, heel veel Nederlanders in Indonesië stemden NSB. Toen had die partij nog niks met Duitsland te maken en had Mussert nog geen enkele betrekking met ome Dolf, maar toch.

Lekkere discussie zo, maar erg jammer. Je toont je daarmee net zo kinderachtig, terwijl het volgens mij echt niet zo moeilijk moet zijn om Geert met degelijke argumentatie onderuit te halen.


Je vergeet hierbij wel dat de PVV zichzelf als een redelijk domme partij uitgeeft met die dingen als het grote kinderen voor kinderen debacle. Hierdoor kunnnen mensen het toch echt niet meer serieus nemen.


Boeiender


WMP
Usericon van WMP
Posted 30-10-2009 17:16 by WMP Profiel van WMP

Inderdaad, je kan de PVV wel met argumenten tegengaan, maar dat is hetzelfde als tegen een kind van 5 beargumenteren waarom je hem voor straf naar z'n kamer stuurt


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 30-10-2009 18:12 by De Ulk Profiel van De Ulk

quote:
Op 30 oktober 2009 13:32 schreef Mutilator het volgende:
Net zo kinderachtig inderdaad, of zelfs erger: Zo heeft een oude Marokkaanse collega herhaaldelijk aangegeven dat hij Wilders graag zsm vermoord ziet worden, maar wel bij voorkeur door een autochtoon.


Hmmmmm, heeft Volkert van der Graaf geen recht op verlof?


Bareuh...


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 30-10-2009 18:14 by Forever After Profiel van Forever After

Als die bontkraag lef heeft koopt ie natuurlijk gewoon zelf een Swift...


 


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 31-10-2009 13:42 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Wilders: Ze zijn knettergek geworden
Van onze verslaggeefsters Janny Groen, Annieke Kranenberg
Gepubliceerd op 31 oktober 2009 10:27.


AMSTERDAM - Fractievoorzitter Geert Wilders van de PVV reageert ‘ziedend’ op de drie wetenschappers die, in een onderzoeksrapport uitgevoerd in opdracht van het ministerie van Binnenlandse Zaken, zijn partij als ‘extreemrechts’ kwalificeren. ‘Ze zijn knettergek geworden. Wat een idiotie.’


PVV-leider Wilders liep in maart met zijn fractiegenoten weg uit het crisisberaad. (ANP)
De PVV-leider, die alleen per sms wil communiceren, is ook woedend over de stelling dat hij islamofobie en systeemhaat tegen de overheid mobiliseert en daarmee de sociale cohesie en de democratie ondermijnt. ‘Wij zijn democraten in hart en nieren. Democratisch gekozen en gebruiken alleen democratische middelen. Dit is de zoveelste schandelijke en ziekelijke poging van de elite ons te demoniseren en de PVV en al onze kiezers proberen de mond te snoeren!’, aldus Wilders.

Het is precies de reactie die zijn critici voorspelden. In een rondgang van de Volkskrant langs terrorisme- en polarisatiedeskundigen en overheidsfunctionarissen bleek dat velen denken wat de drie wetenschappers verwoorden, maar het niet openlijk durven uiten. Uit vrees dat Wilders hieruit politieke munt zal slaan en zal stellen dat de autoriteiten hem monddood willen maken.

Neponderzoekers
Wilder stelt in zijn sms: ‘Dat (het monddood maken, red.) gaat ze nooit lukken! Als er iets is dat de democratie ondermijnt is het wel deze linkse elite (waaronder dit soort neponderzoekers) en de islamisering. Kwalijk is bovendien dat juist hun onzinnige kwalificaties mensen zouden kunnen aanzetten tot het gebruiken van geweld tegen mij.'

Een verzoek van de Volkskrant inhoudelijk op de beschuldigingen in te gaan, wijst Wilders af. ‘Ik maak verder geen woorden vuil aan dit soort baggeronderzoek van de linkse onderzoeksmaffia.'

Pijnpunt
Een van de betrokken onderzoekers, radicaliseringsdeskundige Hans Moors, zegt dat het ministerie van Binnenlandse Zaken een andere definitie van extreem-rechts hanteert dan de wetenschappers. En dat dat een een pijnpunt is in het onderlinge overleg. Moors: ‘De definitie van het ministerie is onduidelijk, niet heel precies. Dan zou zelfs Voorpost niet tot extreem-rechts moeten worden gerekend, omdat de beweging zich niet met geweld tegen mensen richt.’ Voorpost is een vereniging uit België, Nederland en Zuid-Afrika, die een hereniging van Vlaanderen met Nederland in een ‘Groot-Nederlands’ ideaal nastreeft en zichzelf beschouwt als volksnationalistisch.

Extreem-rechts
Volgens Moors, die is verboden aan de unit Veiligheid & Criminaliteit van de IVA in Tilburg, komen de onderzoekers ‘na een zorgvuldige afweging van wetenschappelijke definities en verschillende bronnen’ tot de de kwalificatie extreem-rechts.

Behalve rechts-extremisme (door onderzoeker Jaap van Donselaar van het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme) zijn ook polarisatie (Bob de Graaff, eveneens werkzaam bij het CTC) en extremisme onder moslims, links en dierenactivisten onderzocht. Dit laatste door Moors. Minister Guusje ter Horst van Binnenlandse Zaken stuurt het onderzoeksrapport, dat de werktitel Trendanalyse radicalisering 2009 draagt, naar verwachting half december naar de Tweede Kamer.


Heerlijk, "linkse elite" "neponderzoekers" "Ik maak verder geen woorden vuil aan dit soort baggeronderzoek van de linkse onderzoeksmaffia." , en dat allemaal per sms.


[Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 31-10-2009 13:45]


Boeiender


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 31-10-2009 13:46 by Ralph (Speciaal lid) Profiel van Ralphhttp://soundsfromthedarkside.com

'Demoniseren', daar is die term ook weer.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 31-10-2009 14:10 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

Een onderzoek is bagger als de uitkomst je niet aanstaat? Volgens mij is een onderzoek eerder bagger als het methodologisch slecht is... En ik vraag me af wat hij daar van af weet.

[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 31-10-2009 14:11]



Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 02-11-2009 11:01 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

Verwerping van wetenschappelijke resultaten is een typisch voorbeeld van extreemrechtse politiek.

Maar goed, om even de extreemrechts discussie wat inhoud te geven, commentaar op 6 kenmerken van extreemrechts volgens wiki:

quote:
1.mensen en rassen zijn in beginsel niet gelijkwaardig;

Lijkt me niet het geval bij de pvv: ze doen niet aan rassenideologie.

quote:
2. culturele verschillen zijn belangrijker dan sociale verschillen;

Hier hoeven we niet lang bij stil te staan. +1

quote:
mensenrechten zijn niet universeel geldig;

Zolang Wilders 'kutmarokkanen' hun paspoort wil afpakken en het land uitzetten, is deze regel toepasbaar op de pvv. +1

quote:
eigen standpunten mogen doorgezet worden met geweld;

Gelijk door geweld? Lijkt me nog niet het geval bij de pvv.
quote:
democratische structuren zijn niet op voorhand legitiem;

Het weglopen bij de beschouwingen, het weigeren zitting te nemen in het benelux-parlement, de hysterische europa-xenofobie: pvv gaat een eind die kant op. +1
quote:
sterke leiding wordt gezien als een betere manier van bestuur dan democratie.

Dit is denk ik een hele lastige. Binnen de partij zelf heerst een bijna totale dictatuur, daar zijn we het denk ik wel over eens. Je kunt je bijv. niet bij de pvv aansluiten als bij een 'normale' politieke partij. Of de pvv nu echt vindt dat het beter is als enkel pvv te regeren ipv dmv een parlementaire democratie is me nog niet duidelijk.

Dat is dus een score van 3 uit 6. Zeker extreemrechtse kenmerken volgens de wiki definitie zou ik zeggen, maar ook geen full-blown naazi partij dus.

Meningen?


Dear dirty delightful old drunken old days


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 02-11-2009 11:21 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

Netjes verwoord

Ik zou zeggen 3,5 uit 6.



MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-11-2009 11:28 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Wilders: Pechtold is handlanger Mohammed B.
ANP
Gepubliceerd op 02 november 2009 09:53


DEN HAAG - Geert Wilders vindt dat PvdA-minister Eberhard van der Laan en D66-leider Alexander Pechtold zich gedragen als ‘politieke handlangers’ van Mohammed B., de man die vijf jaar geleden cineast Theo van Gogh vermoordde.


Geert Wilders (ANP) Volgens de PVV-voorman dragen uitlatingen van de twee politici bij ‘aan een klimaat van haat en geweld tegen mij en de PVV’. ‘PvdA en D66 hebben blijkbaar niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn.’ Wilders reageert maandag op uitlatingen van Pechtold in de Volkskrant en Van der Laan (de Pers) die Wilders en zijn partij achtereenvolgens typeren als extreemrechts en een gevaar voor de rechtsstaat.

Succes
Wilders denkt dat dit ‘demoniseren en verketteren’ komt omdat de angst voor het succes van de PVV groot is. ‘Als er ooit wat gewelddadigs gebeurt tegen mij of de PVV en haar aanhangers dan weet iedereen vanaf nu dat Van der Laan en Pechtold aan een klimaat hebben bijgedragen waarin dat voor sommigen gekken mede op grond van hun demoniserende opmerkingen gerechtvaardigd leek.’

"Politieke handlangers van Mohammed B." en dan "niks geleerd van de moord op Pim Fortuyn". Lekker samenhangend allemaal.

Dhr. Wilders is steeds meer om zich heen aan het meppen, maar verliest daardoor steeds meer zijn geloofwaardigheid.

Verder vind ik de uitlatingen van PvdA en D66 niet handig, is alleen maar koren op de molen van de onderbuikfetischisten.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-11-2009 11:35 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 november 2009 11:01 schreef Schaffelaer het volgende:



Lijkt me niet het geval bij de pvv: ze doen niet aan rassenideologie.





Klopt, ze discrimineren alleen op land van herkomst (en dan over meerdere generaties) en op grond van geloof.


Boeiender


Argus
Our fate is written in the web. Woven by the Norns
Usericon van Argus
Posted 02-11-2009 11:41 by Argus Profiel van Argus

Laat ik eens advocaat van de duivel spelen

quote:
Op 2 november 2009 11:01 schreef Schaffelaer het volgende:
Zolang Wilders 'kutmarokkanen' hun paspoort wil afpakken en het land uitzetten, is deze regel toepasbaar op de pvv. +1



Het hebben van een nederlandsch paspoort is een basis mensenrecht? Sinds wanneer?

quote:
Het weglopen bij de beschouwingen, het weigeren zitting te nemen in het benelux-parlement, de hysterische europa-xenofobie: pvv gaat een eind die kant op. +1


Want? Hoe belemmeren ze hiermee de democratie? Als jij het deze partij wil ontzeggen dusdanig deel te nemen aan het proces nadat ze gekozen zijn ben jij m.i. de ondemocratische in dit verhaal.

quote:

Dit is denk ik een hele lastige. Binnen de partij zelf heerst een bijna totale dictatuur, daar zijn we het denk ik wel over eens.


Waar baseer je dat op? De algehele chaos waarmee eea uit de partijleden lijkt op te spuiten lijkt mij niet indicatief van een leiding binnen de partij op wat voor manier dan ook.

quote:
Meningen?


Zie boven. Ik kom voor de SP hoger uit btw...
(hoe onzinnig het verder ook zou zijn ze extreemrechts te noemen)
Ik vraag me dus ook af in hoeverre dit een goede graadmeter zou zijn voor het al dan niet exreem rechts zijn. (of links, of wat dan ook eigenlijk)

[Dit bericht is gewijzigd door Argus op 02-11-2009 11:42]


Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 02-11-2009 11:49 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 2 november 2009 11:41 schreef Argus het volgende:
Laat ik eens advocaat van de duivel spelen



Het hebben van een nederlandsch paspoort is een basis mensenrecht? Sinds wanneer?




Het hebben van een nationaliteit is wel een mensenrecht, en daarmee de erkenning van een nationaliteit (identiteitskaart of paspoort) ook.


Boeiender


Sjaakie
Droeftoeter
Usericon van Sjaakie
Posted 02-11-2009 11:51 by Sjaakie Profiel van Sjaakiehttp://www.context-band.nl

quote:
Op 2 november 2009 11:49 schreef MR. N het volgende:
Het hebben van een nationaliteit is wel een mensenrecht, en daarmee de erkenning van een nationaliteit (identiteitskaart of paspoort) ook.

In het geval van Marokkanen blijven ze dat toch ook hebben als het NL paspoort wordt afgepakt?


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen