IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 10:54 by Forever After Profiel van Forever After

Leuk dat die andere partijen dat zo vaak gedaan hebben, maar er is dus blijkbaar nog geen bal veranderd.

En dan is het weigeren van die 90% van de onkostenvergoeding toch een stap in de goede richting.




[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-10-2009 10:56]


 


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-10-2009 11:08 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Precies, dat dacht ik ja.

Overigens geen PVV stemmer hier (ben 1 van die vervelende zwevende kiezers) maar vind dit dus een goed initiatief aangezien dat bedrag me vrij exorbitant lijkt.
Heeft weinig met "erin trappen." te maken hoor Judge


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 24-10-2009 11:36 by Schaffelaer Profiel van Schaffelaer

quote:
Op 24 oktober 2009 9:59 schreef Mottighaerd het volgende:
"PVV levert onkostenvergoeding in

De PVV-fractie in het Europees Parlement weigert 90 procent van de vergoeding voor kantoorkosten. Die vergoeding van het parlement bedraagt 4200 per maand per parlementslid, bedoeld voor de kosten van onder meer telefoons en internet.

''Schandelijk veel'', zegt Barry Madlener vandaag. ''Het bedrag moet voor alle Europarlementariërs fors worden gekort''. De fractie heeft het parlement in augustus gemeld dat het hoooguit 400 euro wil ontvangen per lid, als vergoeding voor telefoonkosten.

Geen verantwoording

ChristenUnie-Europarlementslid Peter van Dalen had gisteren zijn grote verbazing uitgesproken dat hij en andere leden van het Europarlement geheel geen bonnetjes of andere verantwoording zijn verschuldigd voor de kantoorvergoeding."
(SN)

Hmm, dat is inderdaad wel een erg hoog bedrag. Vind het lastig om me voor te stellen waar je dat in godensnaam allemaal voor nodig hebt. Blijkbaar kunnen zij met minder toe, dus dan vind ik dit wel een erg mooi initiatief.



Nu is het zo dat Barry nauwelijks te vinden is in het parlement, dus veel kosten zal'ie ook niet maken... ;-)


Dear dirty delightful old drunken old days


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 12:18 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 oktober 2009 11:08 schreef Mottighaerd het volgende:
Precies, dat dacht ik ja.

Overigens geen PVV stemmer hier (ben 1 van die vervelende zwevende kiezers) maar vind dit dus een goed initiatief aangezien dat bedrag me vrij exorbitant lijkt.
Heeft weinig met "erin trappen." te maken hoor Judge

Helemaal correct.

Je hoeft geen PVV stemmer te zijn en kunt toch wel eens een keer toe geven dat ze iets goed doen.

Met dat eeuwige gezaag tegen de PVV verlaagt men zich imo minstens tot hetzelfde niveau als wat men de PVV aanmeet.


 


Silence
Usericon van Silence
Posted 24-10-2009 12:20 by Silence Profiel van Silence

PVV is een partij die gewoon een aantal goeie en sterke punten hebben. Maar het imago dat ze zichzelf aanmeten, zorgt ervoor dat ik nooit op deze partij zal stemmen.


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-10-2009 12:32 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

@ Allebei +1
Wordt allengs ook een beetje moe van die hele heisa over het wel/niet stemmen van Wilders.



Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 12:33 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik denk dat jullie nuance Wilders aan het huilen maakt, stelletje dhimmi's.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-10-2009 12:36 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

En dat kan mij schelen omdat?


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 12:39 by Forever After Profiel van Forever After

Het zit hem wel dwars he...

[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 24-10-2009 12:40]


 


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 12:41 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Ik geef mijn post wel een 11/10 hehe.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-10-2009 12:41 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

Misschien moet hij eens een flinke pot gaan schijten. Wil soms nog wel eens helpen als er wat dwars zit


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 12:42 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Als ik moet schijten doe ik dat maar al te graag, gaat niks boven even goed poepen!

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-10-2009 12:42]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 24-10-2009 12:43 by Forever After Profiel van Forever After

quote:
Op 24 oktober 2009 12:41 schreef Mottighaerd het volgende:
Misschien moet hij eens een flinke pot gaan schijten. Wil soms nog wel eens helpen als er wat dwars zit

ROFL


 


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2009 12:43 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 oktober 2009 12:41 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ik geef mijn post wel een 11/10 hehe.
9/11 is toepasselijker



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 12:46 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Nee, okay, zonder gekte, Wilders ideeën zijn helemaal niet zo raar. Ik bedoel, belasting op hoofddoekjes, dat is toch de normaalste zaak van de wereld? Het is zijn imago dat het hem doet. Vooral zijn haar.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 24-10-2009 12:53 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 oktober 2009 10:24 schreef Gemene Lepel het volgende:
'Moet je eens kijken hoeveel er zijn als het een land betreft waar meer dan 90 procent moslim is en de radicale Islam een veel grotere aanhang kent hurr durr hurr'.
En dan willen we dat hier ook hebben ofzo? Wat mij betreft niet. Mensen die staan te juichen als er een vliegtuig het WTC in vliegt en met dat soort kreten als die "20 mensen in Londen" vind ik een beetje naar. Net wat ik zeg, doe dat maar in het land van je voorouders.
quote:
Dus? Jij maakte je niet druk om wat 'zij' deden in hun zandbak (je zegt het nu weer zelf al), prima toch? En de PVV is juist tegen de Islam hier in de eerste plaats, niet die in het Midden-Oosten, dus als ze daar lekker boos worden van Wilders zou dat minder belangrijk moeten zijn. Belangrijker zou juist moeten zijn dat een heftige reactie op Fitna of Wilders' aankomst in Londen hier in West-Europa juist uitblijft (het is ook nooit goed he?). Eveneens zou de PVV zich niet druk maken om wat er gebeurd in andere landen. Het feit dat 'haatbaarden' in het Midden-Oosten demonstreren steekt nog gunstig af tegen de miserabele positie van het vrije woord, rechtsgang en vrije pers in Italië, waar Wilders niks aan wil doen omdat het een binnenlandse aangelegenheid zou zijn.

EDIT: haha, zolang ze hier niet demonstreren zeg je. Leuk zo, vrijheid van meningsuiting. Van mij mogen die moslims best rondjes lopen met spandoeken, hoort bij de democratie. Zou juist vreemd zijn als iedereen behalve moslims mogen demonstreren omdat zij dat maar 'daar' moeten doen, 'thuis'. Wat?
Demonstreren... Nou, demonstreren mag je best doen in Nederland, zolang je maar polico bent want anders krijg je zo'n fascistische kliek als de Antifa op je nek. Want een mening hebben mag, zolang het maar in de linkse hoek past.
Althans, dat is de instelling hier. Vanuit mijn point of view zijn mossels met spandoeken iets serieuzer te nemen dan de verschillende kaalkopfrontorganisaties die hier en daar eens een dagje vrij nemen om met vlaggen te zwaaien. Mensen die menen dat dit van hetzelfde niveau is, daar glimlach ik meestal even lief naar.
quote:
Op 24 oktober 2009 10:50 schreef Judge M. het volgende:
Sinds wanneer ben je geen malloot meer zodra je in een "betere buurt" woont
Beste Judge, je wilt toch niet alles op één hoop gooien en je gevoel voor nuance verloochenen of wel..?
Wil je een kansloze Tokkie die "bier drinken onder de partytent" die hij slash zij aan de voordeur heeft bevestigt werkelijk waar in hetzelfde hokje duwen als iemand die een leuke baan heeft en wat nuttigs doet met zijn slash haar leven?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-10-2009 12:58 by Judge M. Profiel van Judge M.http://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 oktober 2009 12:53 schreef Greycloak het volgende:
Beste Judge, je wilt toch niet alles op één hoop gooien en je gevoel voor nuance verloochenen of wel..?
Dat uitgerekend jij die opmerking maakt, zegt ook wel heel wat. Leer zelf eerst eens wat nuance betekent en kom dan terug, relnicht

quote:
Wil je een kansloze Tokkie die "bier drinken onder de partytent" die hij slash zij aan de voordeur heeft bevestigt werkelijk waar in hetzelfde hokje duwen als iemand die een leuke baan heeft en wat nuttigs doet met zijn slash haar leven?
Indien beiden op Wilders stemmen: Ja! Vermoedelijk hebben ze een overeenkomstig wereldbeeld over alles wat geen Nederlandse oorsprong heeft



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 13:05 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 24 oktober 2009 12:53 schreef Greycloak het volgende:
En dan willen we dat hier ook hebben ofzo? Wat mij betreft niet. Mensen die staan te juichen als er een vliegtuig het WTC in vliegt en met dat soort kreten als die "20 mensen in Londen" vind ik een beetje naar. Net wat ik zeg, doe dat maar in het land van je voorouders.



Waar zeg ik dat we dat hier moeten hebben? Ik zeg juist dat we dat nu niet hebben (zaten hier duizenden moslims op straat te juichen bij 9/11?). Ik zie mijzelf nergens pleiten voor de import van radicale moslims uit het Midden-Oosten (zo ja, quote mij aub).

Hoeveel generaties moet je teruggaan voordat een land van jouw 'voorouders' is? Leuk weer, zo'n boerenverstand idee over bloed en bodem (kom maar op met je 'dat bedoel ik niet!). Veel Nederlanders komen nog niet zoveel generaties geleden uit Duitsland, België en Frankrijk. Moeten die maar daar naartoe als ze willen demonstreren, omdat dat het land van hun voorouders zou zijn? Is het recht op vrijheid van meningsuiting, recht van demonstratie verbonden aan het feit of je voorouders uit dit land komen? (zo ja, mag ik dan hier maar 'half' demonstreren omdat ik het land van een tak van mijn 'voorouders' kan doortrekken naar de Balkan?)

EDIT: over demonstreren: de staat staat dit wel toe, dat een kleine groep achterlijke extreem-linkse apen dan gaat vechten is een ander verhaal en heeft dus niks te maken met het feit of je in Nederland wel of niet mag demonstreren als je niet links zou zijn. Of staat de Antifa nu voor de Nederlandse rechtsorde wat betreft demonstraties? Ik zie juist dat er politie aanwezig is bij extreem-rechtse demonstraties en er vaak ook Antifa-leden worden opgepakt die rotzooi komen trappen.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 24-10-2009 13:22]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Mottighaerd
Yarp
Usericon van Mottighaerd
Posted 24-10-2009 13:10 by Mottighaerd Profiel van Mottighaerdhttp://www.last.fm/user/flepmelg

quote:
Op 24 oktober 2009 12:46 schreef Gemene Lepel het volgende:
Nee, okay, zonder gekte, Wilders ideeën zijn helemaal niet zo raar. Ik bedoel, belasting op hoofddoekjes, dat is toch de normaalste zaak van de wereld? Het is zijn imago dat het hem doet. Vooral zijn haar.


Uhhh, mij zul je dat idee niet zien relativeren, want het is gewoon een onhaalbaar en idioot voorstel. Klaar.

Had het hier over die 4200 EU die eigenlijk helemaal niet nodig is en dat de PVV zegt aan 400 genoeg te hebben. Niks mis met dat plan.


Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 24-10-2009 13:18 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Misschien zou je eens moeten kijken hoelang Wilders al in de politiek zit, en sinds wanneer hij tegen het circus in Brussel/Strassbourg trapt?

Al vele politici in Nederland hebben geprobeerd de kosten van het Europese bestuursorganen te drukken, mede door de verhuizing van Brussel naar Strassbourg aan de kaak te stellen. Dat hier niks aan gebeurd doordat Frankrijk dwars blijft liggen is een ander verhaal: feit blijft dat Wilders in dit opzicht noch revolutionair is, noch dat zo'n standpunt de partij in kern veranderd. Als de communistische partij in China zegt de corruptie aan te gaan pakken wil dat wat mij betreft nog niks af doen aan de kern van de partij als verwerpelijk.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 25-10-2009 3:25 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 24 oktober 2009 12:58 schreef Judge M. het volgende:
Nee, jij!
quote:
Indien beiden op Wilders stemmen: Ja! Vermoedelijk hebben ze een overeenkomstig wereldbeeld over alles wat geen Nederlandse oorsprong heeft
Wauw, je leert snel zeg.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-10-2009 4:06 by Heiden Profiel van Heiden

Spijtig dat deze Jodenknecht door zowel voor- als tegenstanders als vaderlandslievend en nationalistisch word gezien terwijl hij Nederland het liefst in Israël zou willen zien opgaan.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 26-10-2009 5:24 by XXL Profiel van XXL

Spijtig dat deze man zoveel aandacht krijgt. (Ook op dit forum, ja)

Misschien binnenkort ook maar eens een Hitler-waarderingtopic openen.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 26-10-2009 5:32 by Heiden Profiel van Heiden

Mijn favoriete schurk.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 26-10-2009 12:03 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 26 oktober 2009 4:06 schreef Heiden het volgende:
Spijtig dat deze Jodenknecht door zowel voor- als tegenstanders als vaderlandslievend en nationalistisch word gezien terwijl hij Nederland het liefst in Israël zou willen zien opgaan.

Ben jij vroeger gepest door iemand die voor Ajax was? Of kom je gewoon uit Limburg of Presikhaaf?


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen