|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zie dat voor me. "Euh, nou, op de ene foto heeft ie wel een snor en op de andere niet. En dat meisje heeft op foto 2 geen jurk aan." http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Naar welke foto zit jij te kijken man ! Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ik betwijfel dat laatste Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Laat mij maar lullen, goed komen doet het toch niet meer. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Ik ook, maar de invulling van e.e.a. en de voorbeeldfunctie daar heb ik soms wel mijn vragen bij. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik ook. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Volgens mij zit het met de historische kennis van H d H wel snor eigenlijk. Dat en: quote: (SN) Ik wil "OKW", mag dat? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: De verwerking van die kennis laat echter wat te wensen over . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Vast wel, veel plezier ermee Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Die man is echt altijd maar boos. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: CDA kan sowieso niet, aangezien er geen klinkers in nummerborden zitten. |
|
quote: Da's maar goed ook, anders werd de bumper zo zwaar. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: nou, wat heb ik gemist? Jan M was Mao fan, geen Stalinist. [Dit bericht is gewijzigd door Heer der Heerscharen op 13-11-2009 12:34] TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: het onderwijs is van nature ontzettend links, niet echt een voorbeeldfunctie nee.. TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
Wat is het verkeerde voorbeeld, en hoe kan dat voorbeeld beter? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Dat ben ik wel met je eens. Als je sommige geschiedenisboeken leest zijn het soms net pamfletten uit de jaren zeventig. Maar enige objectiviteit is niet verkeerd lijkt me soms. Ik had tijdens mijn studie een geweldige geschiedenisleraar, Age Fluitman. Die was de ene week enorm links, de week daarop gristelijk en de week daarop heel rechts zogenaamd. En had daardoor altijd negentig % van de klas op de kast zitten, een heftige discussie en vooral een actief meedenkende klas. Wat een held! Ik zou nog steeds niet weten wat zijn echte overtuiging is. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: |
|
quote: Maoist bedoel je neem ik aan. Maar jan heeft ook veelvuldig zijn bewondering voor de snor uitgesproken hoor. Geen zorgen. Je lijkt niet helemaal door te hebben wat fascisme is. edit: te mooi om niet te delen http://www.bol.com/nl/p/boeken/de-autobiografie-van-stalin/1001004001638639/index.html (ik hoop aleen wel dat aanraders een beetje gelijk blijven voor iedereen ) [Dit bericht is gewijzigd door Argus op 13-11-2009 13:29] Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
Volgens mij heeft het merendeel van de mensen niet door wat fascisme is. Fascisme is een stroming die bedacht is door Benito Mussolini in de jaren 20 van de vorige eeuw. Fascisme is afgeleid van het itiliaanse woord fasci wat bende of troep betekent. In de WO I heeft Italiaanse leger meerdere zwaar vernederende nederlagen geleden. Het leger dat destijds vooral voor de rijkere klasse streed. Dus rijkere klasse had na WO I veel gezichtsverlies geleden. Na de WO I kwam ook het communisme opzetten in Italië. Om de bezittingen van de rijkere klasse en middenstand te beschermen heeft Benito Mussolini zijn partij opgericht in het begin. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: ... bundel takken Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Mwoa, troep is ook wel toepasselijk |
|
Ontegenzeggelijk waar. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Dus takkewijven zijn eigenlijk vrouwelijke fascisten? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Jij bent wel scherp de laatste tijd hé... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |