|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Welles... nietes! Hoeveel posts zouden we dit vol kunnen houden? |
|
Moeten we dit nog serieus nemen? Wilders schijnt maar weinig te weten van de wereld waarin hij leeft... no text supplied |
|
Heeft hij het in dat stukje nou over andermans kapsels? |
|
quote:Klopt, helaasch zijn er luie mensen en domme trienen die zich laten bezwangeren om vooral maar een excuus te hebben de hele dag tellsell te mogen kijken en bonbons te eten. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wilders speelt in op de gevoeles die op dit moment heersen bij de gemiddelde Nederlander. Met gemiddeld bedoel ik dan de mensen die niet in staat zijn om verder te kijken dan hun neus lang is en het liefst over het weer, voetbal of auto's praten. |
|
quote: Zegt de man die hard aan het juichen was toen er Moskeeen in de brand werden gestoken. Bravo!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Eeeeh... juist. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: wat een kutgeheugen heb jij zeg Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Het was even zoeken, maar goed, laat me je quoten: quote: Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Valt blijkbaar toch wel mee... Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
Ik denk dat het tijd is dat er iemand uit Leipsig hierheen komt om de 2e kamer in de fik te steken. Dan kunnen we heerlijk naar het proces tegen hem kijken waarin de man uit Leipsig continu te horen krijgt dat hij zijn hoofd recht moet houden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
eng accuraat geheugen ook, misschien moet je maar een baan scoren bij de veiligheidsdienst Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Laat ik het anders formuleren... Bekijk al je bankafschriften eens. Beschik je over voldoende vermogen om de rest van je leven rond te kunnen komen, mocht je ineens zonder inkomsten komen te zitten? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nouja ik bekijk het positief. Nu hoeven we geen geintjes meer te maken over zijn kapsel, nu is er echt iets om mee aan te komen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Misschien dat je familie en vrienden hebt die bereid zijn jou te helpen wanneer het even wat minder gaat. Een sociale samenleving, waarin mensen bereid zijn de verantwoordelijkheid voor elkaar te nemen ipv de verantwoordelijkheid op de overheid af te schuiven. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: wat is er sociaal aan een sociaal stelsel, als je echt sociaal bent hoeft de regering niet in te grijpen. bovendien zullen de "klootzakken" geen hulp krijgen van anderen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik heb wel een partijprogramma van Heiden voor die Wilders, een ros op die zielige nichtenkop van hem die hij nooit meer zal vergeten. Wat is het toch met rechts hier sinds Pim Fagtuyn? Mag je alleen maar de een of andere darkroom-flikker zijn om ongestraft rechtse politiek te mogen bedrijven in dit land? Dan voelen we ons als extreem hypocriet volk wellicht minder schuldig. Ok, ik heb ook schoon genoeg van multi-cultuur en de Islam. Maar wat mij betreft zijn de enigste bruine, krappe en stinkende gaten waar Wilders, Fortuynisten en consorten in mogen de ovens als ik eindelijk aan de macht ben. We mogen een voorbeeld nemen aan het Vlaams Blok, jammer genoeg moesten ze hun naam veranderen, maar dat zal ze zeker niet tegenhouden. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Wilders is een hondelul. Een infantiel, en 1ieder die op hem stemt ook. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics (nonsence..........) oh, it's just politics bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics (nonsence..........) oh, it's just politics bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla politics (nonsence.......…) Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Hahaha, wat een drama weer. Losse flodders, olé. |
|
Links rechts links rechts Blablabla. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
Mensen met rechtse ideeën willen eigenlijk gewoon zelf allochtoon zijn. Het is allemaal jaloezie!!! |
|
quote: Fuck! Je hebt het zo bij het rechte eind! Ik wil ook met mijn vrienden in het theehuis zitten om over de slechtheid van de Nederlandse maatschappij te discussieren terwijl ik de vruchten van haar vrijgevigheid pluk. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Nou, dat kan hoor. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |