![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
verantwoordelijkheiden zoals pensioen en vakantiegeld kunnen ook door de mensen zelf gedaan worden. ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dan ga jij ervan uit dat de relatie linear is. waarop baseer je dat? veel "natuurlijk" "processen hebben bijvoorbeeld een optimum of een hebben een limiet waarden (zeg maar een plafondwaarde, hoger als dat komt het niet). Ik zou niet weten waarom er niet zo een relatie is tussen aantal banen enerzijds en aantal mensen anderzijds. ![]() |
|
dat verband is niet meer linear door andere invloeden zoals bijvoorbeeld een grondstoffen tekort. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote: dan geldt de relatie die Misanthrope aanneemt dus niet (alhoewel de defintie "mits de juiste omstandigheden gecreerd worden" natuurlijk weer lekker vaag is). [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 19-05-2005 15:00] ![]() |
|
quote:Meer mensen creeeren meer behoeften. Meer behoeften creeeren meer banen. Meer banen creeeren meer geld. Meer geld creeert meer luxebehoeften. Meer luxebehoeften creeeren meer banen. Enz. Als je kijkt naar de Nederlandse geschiedenis. 400 jaar geleden woonden hier iets meer dan een miljoen mensen (geloof ik), ons leger was toen ernstig groot door onze agressieve handel. Nu wonen er 16 miljoen mensen. Ondanks dat wij niet meer zo'n ernstig groot leger hebben, hebben toch veel mensen een baan. Het aantal banen is met de groei van de mensen gegroeid. Exacte cijfers zou je na moeten zoeken, die weet ik zo niet. Uiteraard zijn wel de juiste omstandigheden nodig. In de VS zijn de omstandigheden voor het creeeren van banen beter, immers, daar zijn relatief en volgens mij absoluut minder werkelozen dan hier. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
de juiste omstandigheden zijn idd ook vaag, anders had iedereen een optimale economie ![]() ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:We zijn ook puur hypothetisch bezig, dus ik mag vaag blijven. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: maar dat verondersteld wel een oneindig hoeveelheid beschikbare grondstoffen/ruimte etc. en dat bestaat niet. dus klopt die relatie niet geheel lijkt me. ![]() |
|
quote: ja ja, ik denk dat jij gewoon aan het oefenen bent voor een politeke loopbaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: aan de andere kant kan dat ook meer werk opleveren om alternatieven te vinden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< ![]() |
|
quote:Ik ben laatst al gevraagd voor de lokale politiek, door de wethouder wel te verstaan. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Vink nie zo raar ... lult ook als een kip zonder kop ![]() |
|
quote:Gelukkig wilde Wilders niet ook de belastingen verlagen. Je spreekt jezelf tegen. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-05-2005 16:07] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik zeg niet dat Wilders de belasting wil verlagen ... ![]() |
|
quote:Meer mensen --> meer wensen --> meer banen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Ik wel. Dat staat in zijn partijprogramma. Drastische belasting verlagingen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Hoe? En welke? ![]() |
|
quote:Gewoon doen. Zo moeilijk is dat niet. Daar tegenover staan alleen wel meer eigen verantwoordelijkheden voor de burgers. Maar dat is niet erg. Dan kunnen verzekeringsmaatschappijen lekker met elkaar concureren wat de brutowinstmarges zal drukken. Natuurlijk moeten dingen als de hypotheekrente aftrek enzo er ook uit. Dat ding heb ik al nooit begrepen; Hoe niet liberaal. [Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-05-2005 16:25] Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
Ja het moet omlaag. Makkelijk gezegd .. waar haalt de staat dan het geld vandaan om gezondheidszorg en onderwijs weer op niveau te brengen? Gaan we Friesland verkopen soms? ![]() |
|
quote: Kunnen we daar nog even mee wachten? Wil ik eerst weer in Nederland gaan wonen ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:AUSWEIS! ![]() |
|
quote:Je leest niet echt wat iemand typt heh? Burgers moeten zich zelf gaan verzekeren voor gezondheidzorg e.d. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Las ik zeker wel, maar ik denk niet dat daar genoeg geld uit komt. En wat je dan krijgt zijn zwaar onderverzekerde mensen aangezien ze minder dan minimumloon verdienen en de premies niet kunnen betalen. Als jij denkt dat verzekeringmaatschappijen de tarieven flink omlaag gooien ben je best een beetje naief bezig. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Nieuws, actualiteit en media | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |