IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina
MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 13-01-2010 19:53 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Wilders verlaat aangeslagen de rechtbank
Uitgegeven: 13 januari 2010 15:33
Laatst gewijzigd: 13 januari 2010 15:34

AMSTERDAM - Aangeslagen verliet Geert Wilders woensdag de rechtbank in Amsterdam. ''Het is echt politieke vervolging'', aldus de politicus.
Wilders in rechtbankslideshow
De rechtbank behandelde woensdag zijn bezwaar tegen vervolging wegens groepsbelediging en het aanzetten tot haat en discriminatie.

''Het OM gaat verder dan waartoe het hof heeft besloten in de dagvaarding'', aldus Wilders. ''De vrijheid van meningsuiting staat onder druk. Het rechtssysteem in Noord-Korea is nog beter dan dat in Nederland.''




Mein Kampf

Volgens justitie heeft Wilders met diverse uitlatingen in de media en met zijn film Fitna moslims beledigd en aangezet tot haat en discriminatie van moslims. Het kan volgens het OM onder meer niet door de beugel dat de PVV'er de Koran heeft vergeleken met Mein Kampf, het boek van Adolf Hitler.

Zijn advocaat Bram Moszkowicz stelde eerder woensdag met name bezwaar te maken tegen vervolging voor groepsbelediging. De PVV-voorman kan hiervoor naar zijn mening niet veroordeeld worden.


Zware beveiliging

Geert Wilders kwam de rechtbank niet via de hoofdingang binnen. Volgens zijn advocaat ''omdat er mensen zijn die het op zijn leven hebben voorzien''. Hij kwam echter wel onder zware beveiliging via de hoofdingang naar buiten, waar hij kort de pers te woord stond.

Volgens Moszkowicz, die het bezwaar tegen vervolging in de rechtbank woensdag een uur lang toelichtte, beslist de rechtbank waarschijnlijk woensdagmiddag over de toe- of afwijzing van het bezwaar.


Journalisten

Journalisten die woensdag in het Amsterdamse paleis van justitie wilden wachten tot de rechtbank de bezwaren van Geert Wilders tegen zijn vervolging had behandeld, werd de toegang tot het gebouw geweigerd.

Pas nadat Wilders het pand had verlaten, mochten de verslaggevers naar binnen.

© ANP




Hehe, heb het hilarische interview op Radio 1 gehoord... de hele tijd: "Het lijkt wel Noord-Korea!" en later zelfs de bewering dat het rechtssysteem in Noord-Korea beter is dan die in NL...

En dat omdat de aanklagers hem niet in de ogen keken en het fris was in de rechtzaal....

Het mooiste was Moszkowicz, die daarna verklaarde dat het de normaalste zaak van de wereld was dat dhr. Wilders niet aangekeken werd, maar dat dhr. Wilders het niet gewend was...

Mooi staaltje van overdrijving van Wilders en hij ging wederom niet in op directe vragen.


Boeiender


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 14-01-2010 18:14 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

http://www.watwilwilders.nl



[Dit bericht is gewijzigd door Dappere-Speerwerper op 14-01-2010 18:31]



kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-01-2010 18:31 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Het is maar waar je wilt dwepen. Nederland bekent kleur, indirect verbonden met meerdere terroristische organisaties en prominent Rabbae steunde de fatwa tegen Rushdie. Zeer fris clubje. Vooral propageren!


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-01-2010 18:42 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 12 januari 2010 12:11 schreef Gemene Lepel het volgende:
En ik zeg dus dat die bevooroordeeldheid door de PVV in de hand wordt gewerkt door de meest idiote voorstellen te doen . Maakt niet uit of degene die het fout interpreteren links zijn.

De 'humor' zit bij het artikel juist in het feit dat de meeste mensen er een kern van waarheid in zien. Het is de PVV tot het extreme getrokken, gewoon een hyperbool. Ik moest er ook wel om lachen, en moet zeggen dat ik ooit eenzelfde nieuwsbericht op het forum hier heb gezet :').

De 'humor' van het artikel is dat slechts de voorspelbaren erin trappen; Geen zinnig mens.
Dit is echt iets anders dan semi-kritisch de PVV volgen, dit zit dieper. Minstens even labiele kamervragen of wetsvoorstellen van SP, PvdD of Christen Unie worden genegerd; De PVV compleet gedemoniseerd en geridiculiseerd. Dit is gewoon blinde haat jegens het gene dat de eigen utopie ontkracht. Geen reflectie komt eraan te pas, de boodschapper wordt gekruisigd. De multiculturele samenleving is gelukt of de waarheid nou anders is of niet doet er niet toe.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-01-2010 18:46 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 14 januari 2010 18:42 schreef kwelgeest het volgende:
De 'humor' van het artikel is dat slechts de voorspelbaren erin trappen; Geen zinnig mens.
Dit is echt iets anders dan semi-kritisch de PVV volgen, dit zit dieper. Minstens even labiele kamervragen of wetsvoorstellen van SP, PvdD of Christen Unie worden genegerd; De PVV compleet gedemoniseerd en geridiculiseerd. Dit is gewoon blinde haat jegens het gene dat de eigen utopie ontkracht. Geen reflectie komt eraan te pas, de boodschapper wordt gekruisigd. De multiculturele samenleving is gelukt of de waarheid nou anders is of niet doet er niet toe.



Kom op zeg, je verheerlijkt dhr. Wilders hier nu als jouw Jezus. En dat demoniseren en ridiculiseren, dat is zoooo 2004, hoe meer Wilders daar op hamert, hoe meer hij zichzelf voor schut zet. En kom maar op met even (of ergere) domme wetsvoorstellen van andere partijen, ik ben benieuwd.

Het heeft geen reet met blinde haat te maken, alles met realiteit.


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 14-01-2010 23:12 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 14 januari 2010 18:42 schreef kwelgeest het volgende:
De 'humor' van het artikel is dat slechts de voorspelbaren erin trappen; Geen zinnig mens.
Dit is echt iets anders dan semi-kritisch de PVV volgen, dit zit dieper. Minstens even labiele kamervragen of wetsvoorstellen van SP, PvdD of Christen Unie worden genegerd; De PVV compleet gedemoniseerd en geridiculiseerd. Dit is gewoon blinde haat jegens het gene dat de eigen utopie ontkracht. Geen reflectie komt eraan te pas, de boodschapper wordt gekruisigd. De multiculturele samenleving is gelukt of de waarheid nou anders is of niet doet er niet toe.



Het zal je goed doen dat ik in ieder geval ook afgeef op andere partijen (laatst gebruikt in een essay, ben benieuwd naar het cijfer, maar denk dat het te links/cultuur-relativistisch voor je is )


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2010 10:56 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 januari 2010 23:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
Het zal je goed doen dat ik in ieder geval ook afgeef op andere partijen (laatst gebruikt in een essay, ben benieuwd naar het cijfer, maar denk dat het te links/cultuur-relativistisch voor je is )
Laat maar lezen, dan zul je het merken.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 15-01-2010 10:58 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 januari 2010 18:46 schreef MR. N het volgende:
Kom op zeg, je verheerlijkt dhr. Wilders hier nu als jouw Jezus. En dat demoniseren en ridiculiseren, dat is zoooo 2004, hoe meer Wilders daar op hamert, hoe meer hij zichzelf voor schut zet. En kom maar op met even (of ergere) domme wetsvoorstellen van andere partijen, ik ben benieuwd.

Het heeft geen reet met blinde haat te maken, alles met realiteit.
Goh, ik wist niet dat ik de heer Wilders was. Ik geef je er zo uit het blote hoofd twee:

"Waarom zijn de kaartjes voor het optreden van Hazes zo duur? Zo kan onze achterban er niet heen." (of iets dergelijks) SP

"Wij willen een verbod op ronde vissenkommen" PvdD.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 15-01-2010 11:02 by Hypnos (Hoofdredacteur) Profiel van Hypnos

quote:
Op 14 januari 2010 23:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
links / cultuur-relativistisch


mooie woordcombinatie

Wilders neemt cultuur net überserieus zo ik begrijp,
maar aan de andere kant: in politiek wordt maar 1/3 of zo werkelijk uitgevoerd wat beloofd wordt,
dus is het niet vreemd dat mensen die een beetje protectionistisch zijn op Wilders stemmen


Dat hebben ze in België nu begrepen (bvb De Decker). Pak thema's af van het Vlaams Belang/Blok en doe er iets mee, concreet. Zo polariseer je de boel minder en ben je met de wens van het volk bezig (maar niet tot in het extreme)


signature


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 15-01-2010 11:48 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 15 januari 2010 10:56 schreef kwelgeest het volgende:
Laat maar lezen, dan zul je het merken.


Als je interesse hebt, mail naar gemenelepel atatat gmail dotdototo com.

Trouwens, ook mooi voorstel van een PvdA-(kamer?)lid. Verbod op verkoop huizen die niet geïsoleerd zijn. De tering.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


herrie
Usericon van herrie
Posted 19-01-2010 19:11 by herrie Profiel van herrie

300 euro boete?


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-01-2010 19:14 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 15 januari 2010 11:48 schreef Gemene Lepel het volgende:
Als je interesse hebt, mail naar gemenelepel atatat gmail dotdototo com.

Trouwens, ook mooi voorstel van een PvdA-(kamer?)lid. Verbod op verkoop huizen die niet geïsoleerd zijn. De tering.


Gewoon even de omliggende wegen blokkeren met wat troep en je kunt het weer verkopen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dappere-Speerwerper
Stoethaspel
Usericon van Dappere-Speerwerper
Posted 19-01-2010 23:33 by Dappere-Speerwerper Profiel van Dappere-Speerwerperhttp://myspace.com/clemensk

'PVV'ers kijken neer op achterban'

AMSTERDAM - Binnen de Tweede-Kamerfractie van de PVV wordt neerbuigend gesproken over de achterban van de partij. Dat schrijft HP/De Tijd, dat in de fractie infiltreerde.

In het weekblad, dat woensdag in de winkel ligt, citeert journaliste Karen Geurtsen onder andere persvoorlichter Matthijs Weststrate van de fractie: "Je weet wat voor intellectuele achterban we hebben. Maar niet heus. Vaak stemmen mensen om onduidelijke redenen op een partij, dus als je een beetje extra aandacht aan ze besteedt, heb je ze zo in je zak."

Een andere medewerker zegt niet naar partijbijeenkomsten te willen gaan. "Mij niet gezien. Een beetje tussen die idioten rondlopen zeker!"

Kamerlid De Roon zegt volgens het blad dat de PVV zich niet druk hoeft te maken over de uitvoerbaarheid van voorstellen. "De komende jaren zitten we nog wel in de oppositie hoor. Al krijgen we vijftig zetels, de rest zal alles doen om ons uit de regering te houden."

Undercover

Geurtsen noteerde de uitspraken in dagboeken die ze bijhield toen ze vier maanden stage liep bij de Kamerfractie van Geert Wilders. Ze deed dat als undercoverjournaliste. Volgens HP/De Tijd was dat nodig, omdat de partij zich afsluit voor journalisten, en het daardoor niet mogelijk is om de partij op een normale manier te volgen.



Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 19-01-2010 23:49 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

Oh nee, mensen zeggen achter de rug van andere mensen om nare dingen over deze mensen. Ik dacht dat journalistiek ging om het brengen van 'nieuws'.

[Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-01-2010 23:50]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


GRINDBASHERS
Old grindcores never die!!!
Usericon van GRINDBASHERS
Posted 20-01-2010 8:45 by GRINDBASHERS Profiel van GRINDBASHERShttp://myspace.com/herrierecordsinc

dus... "Die Partij (hast immer Recht)!" weert journalisten? Tja, ze zullen als ze aan de macht komen wel een eigen persbureau beginnen, in combinatie met de Telegraaf denk ik.

gelukkig voor de PVV is het gros van de achterban waarschijnlijk te hoogbegaafd zwakzinnig om dit soort opmerkingen van de PVV te snappen...



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 10:36 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 19 januari 2010 23:33 schreef Dappere-Speerwerper het volgende:
'PVV'ers kijken neer op achterban'

AMSTERDAM - Binnen de Tweede-Kamerfractie van de PVV wordt neerbuigend gesproken over de achterban van de partij. Dat schrijft HP/De Tijd, dat in de fractie infiltreerde.

In het weekblad, dat woensdag in de winkel ligt, citeert journaliste Karen Geurtsen onder andere persvoorlichter Matthijs Weststrate van de fractie: "Je weet wat voor intellectuele achterban we hebben. Maar niet heus. Vaak stemmen mensen om onduidelijke redenen op een partij, dus als je een beetje extra aandacht aan ze besteedt, heb je ze zo in je zak."

Een andere medewerker zegt niet naar partijbijeenkomsten te willen gaan. "Mij niet gezien. Een beetje tussen die idioten rondlopen zeker!"

Kamerlid De Roon zegt volgens het blad dat de PVV zich niet druk hoeft te maken over de uitvoerbaarheid van voorstellen. "De komende jaren zitten we nog wel in de oppositie hoor. Al krijgen we vijftig zetels, de rest zal alles doen om ons uit de regering te houden."

Undercover

Geurtsen noteerde de uitspraken in dagboeken die ze bijhield toen ze vier maanden stage liep bij de Kamerfractie van Geert Wilders. Ze deed dat als undercoverjournaliste. Volgens HP/De Tijd was dat nodig, omdat de partij zich afsluit voor journalisten, en het daardoor niet mogelijk is om de partij op een normale manier te volgen.


Wordt dit als serieuze journalistiek gezien? Ik denk dat we bij andere partijen hetzelfde kunnen horen achter de schermen. Gezien de kloof tussen kiezers en partijen lijkt het me vrij algemeen.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2010 12:19 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

quote:
Op 15 januari 2010 10:58 schreef kwelgeest het volgende:
"Waarom zijn de kaartjes voor het optreden van Hazes zo duur? Zo kan onze achterban er niet heen." (of iets dergelijks) SP

SP. Zag ze gisteren weer flyeren bij hun achterban.

Voor het UWV gebouw.

:')


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2010 12:26 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 20 januari 2010 12:19 schreef Greycloak het volgende:
SP. Zag ze gisteren weer flyeren bij hun achterban.

Voor het UWV gebouw.

:')
'kBedacht me vd week nog een mooie. Tiemme die het presteert om bij de algemene begroting als input te zeggen: "Tjongejonge, het gaat hier ook alleen maar over geld, heh!?!"

:')


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 20-01-2010 12:29 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Maar ze is wél neukbaarder dan Geert onnidan?


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


herrie
Usericon van herrie
Posted 20-01-2010 12:31 by herrie Profiel van herrie

geloof er niets van... ze is lid van 1 of ander strenggelovige gemeenschap...


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 12:54 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 januari 2010 12:31 schreef herrie het volgende:
geloof er niets van... ze is lid van 1 of ander strenggelovige gemeenschap...

Wel eens op de parkeerplaats bij Hedel geweest? Dat zegt allemaal niks.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-01-2010 13:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 20 januari 2010 12:29 schreef Greycloak het volgende:
Maar ze is wél neukbaarder dan Geert onnidan?


nou, eeuh....




[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-01-2010 13:09]


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 20-01-2010 13:21 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 20 januari 2010 13:09 schreef attila_de_hun het volgende:
nou, eeuh....




Dat is Kant.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 20-01-2010 13:35 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

Verrek ja, ik las weer te snel. Silly me! Tieme is idd beduidend "neukbaarder".(maar ik stem er nog steeds niet op)


Slotje
De slotenmaker
Usericon van Slotje
Posted 20-01-2010 13:35 by Slotje (Administrator) Profiel van Slotjehttp://www.zwaremetalen.com

Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen