|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
|
|
Het is maar waar je wilt dwepen. Nederland bekent kleur, indirect verbonden met meerdere terroristische organisaties en prominent Rabbae steunde de fatwa tegen Rushdie. Zeer fris clubje. Vooral propageren! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:De 'humor' van het artikel is dat slechts de voorspelbaren erin trappen; Geen zinnig mens. Dit is echt iets anders dan semi-kritisch de PVV volgen, dit zit dieper. Minstens even labiele kamervragen of wetsvoorstellen van SP, PvdD of Christen Unie worden genegerd; De PVV compleet gedemoniseerd en geridiculiseerd. Dit is gewoon blinde haat jegens het gene dat de eigen utopie ontkracht. Geen reflectie komt eraan te pas, de boodschapper wordt gekruisigd. De multiculturele samenleving is gelukt of de waarheid nou anders is of niet doet er niet toe. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Kom op zeg, je verheerlijkt dhr. Wilders hier nu als jouw Jezus. En dat demoniseren en ridiculiseren, dat is zoooo 2004, hoe meer Wilders daar op hamert, hoe meer hij zichzelf voor schut zet. En kom maar op met even (of ergere) domme wetsvoorstellen van andere partijen, ik ben benieuwd. Het heeft geen reet met blinde haat te maken, alles met realiteit. Boeiender |
|
quote: Het zal je goed doen dat ik in ieder geval ook afgeef op andere partijen (laatst gebruikt in een essay, ben benieuwd naar het cijfer, maar denk dat het te links/cultuur-relativistisch voor je is ) Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Laat maar lezen, dan zul je het merken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Goh, ik wist niet dat ik de heer Wilders was. Ik geef je er zo uit het blote hoofd twee: "Waarom zijn de kaartjes voor het optreden van Hazes zo duur? Zo kan onze achterban er niet heen." (of iets dergelijks) SP "Wij willen een verbod op ronde vissenkommen" PvdD. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: mooie woordcombinatie Wilders neemt cultuur net überserieus zo ik begrijp, maar aan de andere kant: in politiek wordt maar 1/3 of zo werkelijk uitgevoerd wat beloofd wordt, dus is het niet vreemd dat mensen die een beetje protectionistisch zijn op Wilders stemmen Dat hebben ze in België nu begrepen (bvb De Decker). Pak thema's af van het Vlaams Belang/Blok en doe er iets mee, concreet. Zo polariseer je de boel minder en ben je met de wens van het volk bezig (maar niet tot in het extreme) signature |
|
quote: Als je interesse hebt, mail naar gemenelepel atatat gmail dotdototo com. Trouwens, ook mooi voorstel van een PvdA-(kamer?)lid. Verbod op verkoop huizen die niet geïsoleerd zijn. De tering. Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
300 euro boete? |
|
quote: Gewoon even de omliggende wegen blokkeren met wat troep en je kunt het weer verkopen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
'PVV'ers kijken neer op achterban' AMSTERDAM - Binnen de Tweede-Kamerfractie van de PVV wordt neerbuigend gesproken over de achterban van de partij. Dat schrijft HP/De Tijd, dat in de fractie infiltreerde. In het weekblad, dat woensdag in de winkel ligt, citeert journaliste Karen Geurtsen onder andere persvoorlichter Matthijs Weststrate van de fractie: "Je weet wat voor intellectuele achterban we hebben. Maar niet heus. Vaak stemmen mensen om onduidelijke redenen op een partij, dus als je een beetje extra aandacht aan ze besteedt, heb je ze zo in je zak." Een andere medewerker zegt niet naar partijbijeenkomsten te willen gaan. "Mij niet gezien. Een beetje tussen die idioten rondlopen zeker!" Kamerlid De Roon zegt volgens het blad dat de PVV zich niet druk hoeft te maken over de uitvoerbaarheid van voorstellen. "De komende jaren zitten we nog wel in de oppositie hoor. Al krijgen we vijftig zetels, de rest zal alles doen om ons uit de regering te houden." Undercover Geurtsen noteerde de uitspraken in dagboeken die ze bijhield toen ze vier maanden stage liep bij de Kamerfractie van Geert Wilders. Ze deed dat als undercoverjournaliste. Volgens HP/De Tijd was dat nodig, omdat de partij zich afsluit voor journalisten, en het daardoor niet mogelijk is om de partij op een normale manier te volgen. |
|
Oh nee, mensen zeggen achter de rug van andere mensen om nare dingen over deze mensen. Ik dacht dat journalistiek ging om het brengen van 'nieuws'. [Dit bericht is gewijzigd door Gemene Lepel op 19-01-2010 23:50] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
dus... "Die Partij (hast immer Recht)!" weert journalisten? Tja, ze zullen als ze aan de macht komen wel een eigen persbureau beginnen, in combinatie met de Telegraaf denk ik. gelukkig voor de PVV is het gros van de achterban waarschijnlijk te hoogbegaafd zwakzinnig om dit soort opmerkingen van de PVV te snappen... |
|
quote: Wordt dit als serieuze journalistiek gezien? Ik denk dat we bij andere partijen hetzelfde kunnen horen achter de schermen. Gezien de kloof tussen kiezers en partijen lijkt het me vrij algemeen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:SP. Zag ze gisteren weer flyeren bij hun achterban. Voor het UWV gebouw. :') What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:'kBedacht me vd week nog een mooie. Tiemme die het presteert om bij de algemene begroting als input te zeggen: "Tjongejonge, het gaat hier ook alleen maar over geld, heh!?!" :') Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maar ze is wél neukbaarder dan Geert onnidan? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
geloof er niets van... ze is lid van 1 of ander strenggelovige gemeenschap... |
|
quote: Wel eens op de parkeerplaats bij Hedel geweest? Dat zegt allemaal niks. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: nou, eeuh.... [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 20-01-2010 13:09] |
|
quote: Dat is Kant. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Verrek ja, ik las weer te snel. Silly me! Tieme is idd beduidend "neukbaarder".(maar ik stem er nog steeds niet op) |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina |