|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: De LPF is natuurlijk een lachertje. Die neem ik net zo serieus als die partij van Johan Vlemmix destijds. (ministerie voor feestzaken enzo.) Voor de rest wordt er veel te veel en veel te lang gezeverd over totaal onbenullige zaken waar niemand iets aan heeft. |
|
quote: Als jij dat vind. Ik heb een andere mening. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Die praktijk/geschiedenis leert dat via het "liberalisme" deze twee niet echt samengaan voor een deel van de bevolking. |
|
quote:Als je het zo gaat bekijken, bestaat vrijheid niet. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Vrijheid in dit concept betekent meestal vrijheid van bedrijven en hun zieke anti-mens politiek. Dit is ook wat met vrijheid in VVD word bedoeld. Ik ben alleen nog niet zeker wat Volkspartij en Democratie moet betekenen....Dat is er waarschijnlijk bij verzonnen om mensen te lokken. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote:iedereen tevreden krijg je nooit, of hij zijn een zooi mensen die tevreden zijn en een paar niet, of iedereen een beetje tevreden(democratie). een perfecte samenleving is onhaalbaar, bovendien niet in het voordeel van de evolutie van de mensch. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Bedrijven en anti-mens politiek? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: dat is effe te diep voor me.... hoe bedoel je dat???? ik bedoel het namelijk zo: liberalisme wordt geassocieerd met zo snel mogelijk afbreken van het sociale netwerk dat we hier hebben. als dat weg is, en we hebben niet allemaal zo een aardige familie als sommigen hier, dan heb je niks meer en ben je vanf dan overgeleverd aan de willekeur van de werkgevers. ja, "vrij"en "democratisch" is dat. |
|
quote:Dat jij liberalisme daarmee associeert betekent nog niet dat het dat ook doet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Omdat men altijd afhankelijk is van anderen, wat volgens jou dus betekent dat er geen vrijheid is. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Inderdaad, bedrijven zouden er moeten zijn om nuttige dingen te produceren en mensen banen te geven. Maar het schijnt alleen maar om onbelangrijke producten en ontslag te draaien. Vandaar anti-mens naar mijn nederige mening. En bespaar me je vrije markt praatje, dat is zonde van je energie. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: je bent zelf ook verantwoordelijk voor je familie en vriendenkring, dat zijn je sociale vaardigheden ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: een perfecte samenleving hoeft ook helemaal niet (maar is natuurlijk wel een aardig streven) maar wel moet voorkomen worden dat pechvogels, die er echt niks aan kunnen doen,(en van goede wil zijn om weer zo snel mogelijk werk te zoeken), niet nog een trap nakrijgen door overgelaten te worden aan "marktmechanismen". |
|
quote: is de VS niet een van de meest liberale landen van de wereld? daar lijkt mijn beschrijving toch wel redelijk op dacht ik. |
|
quote: onnutige producten? er is toch vraag naar, dus wordt het geproduceerd. ontslag het enige middel om slecht functionerende mensen uit je bedrijf je verwijderen. (soms ook goede als het bedrijf daartoe gedwongen is) ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Bedrijven zijn gericht op winst. Om winst te behalen moeten bedrijven voldoen aan de wensen van de markt en de markt dat zijn de mensen. Bedrijven zijn dus op de wil van de mensen gericht, niet andersom. De producten die de bedrijven maken worden blijkbaar door de mensen als 'belangrijk' beschouwd. Wanneer bedrijven feitelijke 'onbelangrijke' producten aanbieden en kunnen verkopen, betekent het alleen dat het bedrijf handig heeft ingespeeld op de mensen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Ook de VS kennen sociale zekerheden. De belastingen moeten gewoon omlaag en mensen moeten zichzelf gaan verzekeren. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: we zijn niet vrij, we zijn afhankelijk van zuurstof en water!!!!! je moet natuurlijk wel "de geest"van een tekst kunnen inschatten waarde. |
|
quote: als je voldoende kwaliteiten hebt(waar vraag naar is) kom je altijd wel weer aan werk. het is belacheljk dat anderen mensen de verantwoordelijkheid over de pech van anderen moeten dragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Ik zou eerder Canada als een van de meest liberale landen in de wereld bestempelen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Vrijheid leidt er nu eenmaal toe dat de een wat beter gebruik van zijn vrijheid kan maken dan de ander en derhalve misschien ook gebruik kan maken van de vrijheid van die ander. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: de mens moet eens eigen verantwoordelijkheid dragen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: ja, voedselbonnen??? kijk, het is veel te laks geweest in Nl, dat ben ik geheel met je eens. maar we moeten nu niet opeens alles zomaar afschaffen. Zulke drastische Wildersplannen schieten hun doel gewoon voorbij. |
|
quote:Hahahahahaha ... behalve als je ook ooit maar één misdaad/overtreding op je naam hebt en je via de VS/Canada grens het land in wil ... Zijn tig metalbands geweest die bij de grens de toegang geweigerd zijn om onduidelijke redenen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |