IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:08 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 20:07 schreef Jenje het volgende:
Hahahahahaha ... behalve als je ook ooit maar één misdaad/overtreding op je naam hebt en je via de VS/Canada grens het land in wil ...

Zijn tig metalbands geweest die bij de grens de toegang geweigerd zijn om onduidelijke redenen.
Vrijheid totdat je inbreuk pleegt op de vrijheid van een ander.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:09 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 20:05 schreef Misanthrope het volgende:
Ik zou eerder Canada als een van de meest liberale landen in de wereld bestempelen.


dat zou best kunnen. ik ken dat land niet. dus je mag van mij gerust Canada of zambia of een of andere -stan als voorbeeld noemen.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:09 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 20:07 schreef attila_de_hun het volgende:
ja, voedselbonnen??? kijk, het is veel te laks geweest in Nl, dat ben ik geheel met je eens. maar we moeten nu niet opeens alles zomaar afschaffen. Zulke drastische Wildersplannen schieten hun doel gewoon voorbij.
Ik zie nergens iemand gillen dat alles afgeschaft moet worden. Daar ben zelfs ik het niet mee eens. Maar ik ben wel van mening dat de overheid behoorlijk verantwoordelijkheden terug moet geven aan de burgers; Dit moet betaalbaar worden door belasting verlagingen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:11 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 20:07 schreef Jenje het volgende:
Zijn tig metalbands geweest die bij de grens de toegang geweigerd zijn om onduidelijke redenen.
In Nederland en Duitsland gelukkig niet..


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-03-2005 20:11 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 14 maart 2005 20:11 schreef kwelgeest het volgende:
In Nederland en Duitsland gelukkig niet..
In Nederland wordt helaas weer te weinig geweigerd ... vooral terugkerende Nederlanders, die mogen ze houwe daar ...


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:11 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 20:09 schreef kwelgeest het volgende:
Ik zie nergens iemand gillen dat alles afgeschaft moet worden. Daar ben zelfs ik het niet mee eens. Maar ik ben wel van mening dat de overheid behoorlijk verantwoordelijkheden terug moet geven aan de burgers; Dit moet betaalbaar worden door belasting verlagingen.



geef me nu eesn een concreet voorbeeld van een (of als het effe kan meerdere) verantwoordeljkheid die de overheid terug moet geven aan de burgers. en wat voor stimulerend, bevrijdend effect het dan heeft aub.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:13 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

pensioenen en WAO


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-03-2005 20:15 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 maart 2005 20:13 schreef ElitE het volgende:
pensioenen en WAO

Dan zouden veel mensen gigantisch in de problemen komen.
Niet echt een bevrijdend effect,lijkt mij.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:15 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 20:11 schreef attila_de_hun het volgende:
geef me nu eesn een concreet voorbeeld van een (of als het effe kan meerdere) verantwoordeljkheid die de overheid terug moet geven aan de burgers. en wat voor stimulerend, bevrijdend effect het dan heeft aub.
Sociale zekerheid.

Ik gaf net als voorbeeld Canada, waar ze geen sociale zekerheid kennen zoals hier.
In Canada zijn mensen als het ware door de situatie gedwongen zich socialer op te stellen tegenover anderen, immers, men is afhankelijk van elkaar en niet van de overheid. Canadezen zullen eerder geneigd zijn anderen in een moeilijke situatie te helpen, financieel en mentaal. Zoals je denk ik wel weet zijn de mensen daar er nou niet bepaald armer op geworden. Dit leidt tot minder overheidsverantwoordelijkheid, dus minder overheidskosten en meer vrijheid en bovendien leidt het tot een socialere samenleving.(Helaas stellen de Canadezen zich nog niet echt liberaal op ten opzichte van de autochtone Canadezen)


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 14-03-2005 20:16 by Misanthrope Profiel van Misanthrope

quote:
Op 14 maart 2005 20:15 schreef de laar het volgende:
Dan zouden veel mensen gigantisch in de problemen komen.
Niet echt een bevrijdend effect,lijkt mij.
Dat komt omdat mensen zelf geen verantwoordelijkheid meer kunnen nemen en dus de verantwoordelijkheid naar de overheid toe schuiven.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:16 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 20:11 schreef attila_de_hun het volgende:
geef me nu eesn een concreet voorbeeld van een (of als het effe kan meerdere) verantwoordeljkheid die de overheid terug moet geven aan de burgers. en wat voor stimulerend, bevrijdend effect het dan heeft aub.
Verzekeringen, pensioenopbouw, huisvesting etc.
Hierdoor komt er meer geld vrij in de vrije markt waardoor er meer geconcureerd en geinvesteerd zal worden. Dit zal lijden tot prijsdalingen en economische groei. Verder kunnen mensen dan meer en beter hun eigen verantwoordelijkheden nemen en er voor kiezen om slechts te betalen voor het gene wat ze willen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:19 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 20:15 schreef de laar het volgende:
Dan zouden veel mensen gigantisch in de problemen komen.
Niet echt een bevrijdend effect,lijkt mij.

pensioenen moeten mensen maar zelf doen, ze moeten zelf maar uitmaken hoeveel ze willen sparen voor hun oude dag.
WAO is goed tegen te verzekeren, de overheid hoeft hier zich niet mee te bemoeien.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


de laar
Usericon van de laar
Posted 14-03-2005 20:20 by de laar Profiel van de laar

quote:
Op 14 maart 2005 20:16 schreef Misanthrope het volgende:
Dat komt omdat mensen zelf geen verantwoordelijkheid meer kunnen nemen en dus de verantwoordelijkheid naar de overheid toe schuiven.

Niet iedereen is evengoed thuis in dat soort dingen.
En dan heb ik het nog niet eens over de papieren rompslomp die daarbij komt.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:21 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Er zijn al genoeg mensen die, gedeeltelijk, zelf hun pensioen regelen. Waarom zouden andere mensen dat niet kunnen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:23 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 14 maart 2005 20:20 schreef de laar het volgende:
Niet iedereen is evengoed thuis in dat soort dingen.
En dan heb ik het nog niet eens over de papieren rompslomp die daarbij komt.

wat te denken van de enorme papieren rompslomp bij overheidsinstanties.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:23 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 20:16 schreef kwelgeest het volgende:
...Dit zal lijden tot prijsdalingen en economische groei.


Een aantal jaar gelden groeide de economie gelijk kool,zat alles in de lift, en toch stegen de prijzen. Nu gaat het(zogenaamd) slecht en stijgen de prijzen ook. zover ikweet stijgen de prijzen altijd.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:24 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

quote:
Op 14 maart 2005 20:23 schreef attila_de_hun het volgende:
Een aantal jaar gelden groeide de economie gelijk kool,zat alles in de lift, en toch stegen de prijzen. Nu gaat het(zogenaamd) slecht en stijgen de prijzen ook. zover ikweet stijgen de prijzen altijd.
Inflatie zal je idd altijd hebben. Maar dat is iets anders. Je hebt toch ook loon correcties?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:25 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 14 maart 2005 20:24 schreef kwelgeest het volgende:
Inflatie zal je idd altijd hebben. Maar dat is iets anders. Je hebt toch ook loon correcties?


nou niet meer


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 14-03-2005 20:26 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:

- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.



zo een maatregel is natuurlijk alleen maar opgenomen om de lachers op zijn hand te krijgen.

schijt: effe niet goed opgelet en het mooie overzicht gewist

[Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 14-03-2005 20:44]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 14-03-2005 20:30 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Bij die ambtenaren heb ik mijn twijfels. Het minimum loon mag van mij blijven.
Ik wil eigenlijk wel eens weten hoe hoog de productiviteit van ambtenaren is en hoe zij de economie beinvloeden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-03-2005 20:34 by M. Profiel van M.

Je vergeet zijn punten over Europa, attila. Of Fok vergeet dat.... maar Wilders wil een 'status aparte' in Europa, en als de euro een zwakke munt blijkt, wil hij de gulden terug. Dat vind ik echt de grootste kutpunten uit zijn programma... maar ik ben dan ook sterk pro-Europees. Europa moet het gaan doen.

Ik moet nog zien hoe hij dit soort dingen concreet uitgewerkt ziet trouwens:
quote:
- Ambtenarenapparaat met 50 procent verminderen
- Een nieuwe regel mag pas ingevoerd als er twee voor worden afgeschaft.
- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten.
- Tweede Kamer gaan van 150 naar 100 zetels. Eerste Kamer afschaffen.
- Aantal provincies gaat naar vier.
- Nederlandse Antillen afstoten.


Dat klinkt allemaal wel leuk, maar heeft vergaande implicaties. De Eerste Kamer afschaffen, pfff.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 14-03-2005 20:37 by ElitE Profiel van ElitEhttp://www.last.fm/user/brambeer/

"- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten."

dit is vrij makkelijk, er zijn genoeg plantsoentjes die geschoffeld moeten worden, genoeg knijpers die inelkaar gezet moeten worden
maar natuurlijk ook bouwprojecten voor de overheid.(zoals de afsluitdijk vroegah)

edit: de rest van de punten die je daar noemt vind ik ook redelijk zinloos. terug naar de gulden zal dezelfde klap meebrengen als de invoering van de euro, en uit de EU zal ook erg moeilijk worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 14-03-2005 20:38]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 14-03-2005 20:39 by M. Profiel van M.

quote:
Op 14 maart 2005 20:37 schreef ElitE het volgende:
"- Uitkeringstrekkers moeten werkzaamheden voor de maatschappij verrichten."

dit is vrij makkelijk, er zijn genoeg plantsoentjes die geschoffeld moeten worden, genoeg knijpers die inelkaar gezet moeten worden
maar natuurlijk ook bouwprojecten voor de overheid.(zoals de afsluitdijk vroegah)

Ja, klusjes vinden is makkelijk. Maar wie laat je werken? Iemand met verregaande spierdystrofie kan echt niet schoffelen... kortom je moet een keuringstraject gaan maken voor die kutbaantjes. Dat kost extra ambtenaren. Maar wacht, daarvan was er nog maar de helft. Hmm, hmm.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 14-03-2005 23:46 by arrebar (Speciaal lid) Profiel van arrebarhttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 14 maart 2005 19:38 schreef Heiden het volgende:
Wat mij betreft alles. Ik geloof niet in het kapitalisme en de vrijheid van dit zieke monster, liberale politiek is voor mij Jodenpolitiek, hoe hard je ook Eigen Volk Eerst roept. Maar dat is een andere discussie.
Heiden, als je zo'n hekel hebt aan joden. Wat doe je dan in godsnaam met een user icon van een bom die door een joods iemand is uitgevonden.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 14-03-2005 23:49 by Heiden Profiel van Heiden

quote:
Op 14 maart 2005 23:46 schreef arrebar het volgende:
Heiden, als je zo'n hekel hebt aan joden. Wat doe je dan in godsnaam met een user icon van een bom die door een joods iemand is uitgevonden.



Je hebt helemaal gelijk. Ik wil alleen bewijzen dat het Jodendom ook daadwerkelijk onze wereld zal vernietigen.

[Dit bericht is gewijzigd door Heiden op 14-03-2005 23:50]


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen