|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
maar zeker wel judeochristelijk Sowieso is de islam ook al gebaseerd op judeochristendom ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote:Klopt. Ah well, wij zijn de middeleeuwen ondertussen ook grotendeels ontgroeid; er is nog hoop. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: |
|
quote: Tegenwoordig staat het er zo: 6 Een vrouw die haar hoofd niet bedekt, kan zich maar beter laten kaalknippen. Wanneer ze dat een schande vindt, moet ze haar hoofd bedekken. http://www.biblija.net/biblija.cgi?m=1+Kor+11%2C2-16&id18=1&pos=0&l=nl&set=10 Toch vind ik de Statenvertaling leuker, vooral vanwege de breedsprakigheid. Edit: linkje toegevoegd [Dit bericht is gewijzigd door attematic op 17-09-2009 13:56] 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
moet men voor deze teef ook betalen? signature |
|
Ook Calimero moet zijn spaarrekening aanspreken signature |
|
quote: "De man is immers niet uit de vrouw voortgekomen, maar de vrouw uit de man; en de man is niet omwille van de vrouw geschapen, maar de vrouw omwille van de man." Als ik dit zo lees krijg ik 't idee dat orthodoxe christenen en moslims 't best met elkaar moeten kunnen vinden. |
|
Zou die kopvoddentax ook voor mannen gaan gelden? Anders moet ik alvast een aanslagbiljet invullen 10.10.1942 - 20.11.2011 |
|
Kost je 1000 euro per jaar maar dan heb je ook wat Ik voorzie een markt voor gesponsorde kopvodden. "Deze hoofddoek is mede mogelijk gemaakt door Halal slagerij Hassan" |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik kan mij nog vaag een interview herinneren waar ze de vraag stelden: wat doe U ter ontspanning?? slapen was het antwoord. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Mooi dat iemand een klap geven niet onder geweld valt. Waaiboompartij. Boeiender |
|
Fleur Agema vd PVV: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Goed te doen me dunkt. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Het lijkt net of ze bij de gevestigde politieke orde horen he? Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Hehehe, apart hè.... Hypocriete klootzakken zijn het. quote: Mooi dat een heel oud nummer nog zo actueel is. Boeiender |
|
quote:Zak over de kop.... |
|
quote: Och, dit volstaat denk ik wel: Kunnen ze die niet verplichten bij alle mensen met lelijk blond geverft opgekamt haar overigens? Die mensen zijn een gevaar voor de samenleving namelijk. [Dit bericht is gewijzigd door MR. N op 30-09-2009 17:21] Boeiender |
|
Godskolere wat waren Brinkman en Agma weer lekker simplistisch populistisch bezig zeg tijdens het vragenuurtje zojuist. En dat zou dan moeten gaan regeren |
|
quote: Dan zijn die naaktfoto's van haar beter te doen hoor. Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Voor jou nooit haalbaar Against God and Government |
|
quote: Link! Je moeder. |
|
quote: JA! |
|
quote: Kunnen ze hem daar niet houden? Wat een malloot, er valt een bank in NL, met grote gevolgen, en meneer zit zijn fabeltjes te verkondigen in de VS. Bij deze verklaar ik dat alle mensen die op hem gaan stemmen landverraders zijn. Boeiender |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |