IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Nieuws, actualiteit en media Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Het partijprogramma van Wilders / Zeiken over de PVV-topic Vorige pagina | Volgende pagina
Spirit In Black
Usericon van Spirit In Black
Posted 23-12-2009 14:07 by Spirit In Black Profiel van Spirit In Black

die gast heeft iig een uilekop van heb ik jou daar, echt een stemmentrekker!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 12:45 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje



WMP
Usericon van WMP
Posted 28-12-2009 12:49 by WMP Profiel van WMP

Ah, dan weten we gelijk wat 'rechtse hobbies' dus zijn.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 12:58 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Maar zo heerlijk hypocriet om daar dan de naam van iemand aan plakken. Wie loopt ook alweer voortdurend te jammeren over demoniseren? Jankerds, nekschot voor iedereen die nog in zijn onzin trapt.



bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 13:10 by bastianus Profiel van bastianus

Ik kon het niet laten om toch even de motivaties voor de prijzen te lezen. De gedachtengang van een PVV-er is vrij makkelijk samen te vatten:
-Iedereen die met inhoudelijke kritiek op de PVV komt is bezig om de PVV "belachelijk te maken". (Maar dat doen ze toch zelf?)
-Iedereen die vindt dat Israël enkele gebieden moet opgeven voor een vredesplan (zoals al jaren door deskundigen bepleit wordt) staat een oplossing van het probleem in de weg.
-Iedereen die zich zorgen maakt om het klimaat en naar oplossingen zoekt maakt propaganda voor Gore.
-Iedereen die wat probeert uit te leggen over andere geloven en culturen in ons land maakt multiculturele propaganda.
Ik hoop dat ze zo door blijven gaan, ook met die simplistische one-liners die op hun site steeds voorbij flitsen, des te sneller kan de ballon die PVV heet lek worden geprikt. Je zou haast gaan verlangen naar een wederopstanding van Fortuijn, diens strontgooierij leek tenminste nog inhoud te hebben vergeleken bij het gepruts van de PVV.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 28-12-2009 13:27 by XXL Profiel van XXL

Mwah, als ik dit topic zo doorlees krijgt hij met al zijn uitspraken toch telkens weer de aandacht die hij graag wil hebben.

Er is maar één manier om die zeepbel te laten klappen en dat is volledig dood negeren.

Zolang mensen dat niet kunnen of willen heeft de PVV nog bestaansrecht.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Ik doe mijn best maar god wat irriteer ik me aan het SBS6 gehalte van die partij en volgelingen ..


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 13:40 by bastianus Profiel van bastianus

Ik denk dat PVV wel degelijk bestaansrecht heeft. Zeker zolang de gevestigde politiek niks doet, structureel gezien, aan alle problemen met minderheden e.d. waar "de gewone man" zich aan ergert. En zeker zolang er vanuit die hoek geen fatsoenlijk antwoord komt op problematiek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2009 13:44 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 december 2009 13:27 schreef XXL het volgende:
Mwah, als ik dit topic zo doorlees krijgt hij met al zijn uitspraken toch telkens weer de aandacht die hij graag wil hebben.

Er is maar één manier om die zeepbel te laten klappen en dat is volledig dood negeren.

Zolang mensen dat niet kunnen of willen heeft de PVV nog bestaansrecht.


Tsja, komt door al die linkse media die hem telkens weer in het nieuws zetten he .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 13:47 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

quote:
Op 28 december 2009 13:40 schreef bastianus het volgende:
Ik denk dat PVV wel degelijk bestaansrecht heeft. Zeker zolang de gevestigde politiek niks doet, structureel gezien, aan alle problemen met minderheden e.d. waar "de gewone man" zich aan ergert. En zeker zolang er vanuit die hoek geen fatsoenlijk antwoord komt op problematiek.
Moet de politiek zich dan alleen ten dienste stellen van de gewone man?

Gros van de minderheden zijn ook Nederlands staatsburger ..


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2009 13:54 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

[Greycloak modus] Die gaan hun burgerrechten maar uitoefenen in hun voorouderlijke zandbak [/Greycloak modus]


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2009 14:00 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Bijvoorbeeld.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-12-2009 14:01 by WMP Profiel van WMP

Dan zouden wij dus terug moeten gaan naar Afrika, waar tenslotte de allereerste Homo Sapiens vandaan kwamen. Als je maar lang genoeg teruggaat, komt niemand eigenlijk echt uit het land waar 'ie woont.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 28-12-2009 14:05 by Jenje (Speciaal lid) Profiel van Jenje

Dus is Grey eigenlijk ook familie van je


Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 28-12-2009 14:05 by Greycloak (Speciaal lid) Profiel van Greycloak

Vroeger waren bepaalde groepen al te lui om een stukje te gaan lopen dus.


What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-12-2009 14:05 by MR. N Profiel van MR. Nhttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 december 2009 14:05 schreef Greycloak het volgende:
Vroeger waren bepaalde groepen al te lui om een stukje te gaan lopen dus.


:')


Boeiender


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 28-12-2009 14:11 by Gemene Lepel Profiel van Gemene Lepel

quote:
Op 28 december 2009 14:05 schreef Greycloak het volgende:
Vroeger waren bepaalde groepen al te lui om een stukje te gaan lopen dus.


Vroeger waren er geen sedentaire samenlevingen :').


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 14:20 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 december 2009 13:47 schreef Jenje het volgende:
Moet de politiek zich dan alleen ten dienste stellen van de gewone man?

Gros van de minderheden zijn ook Nederlands staatsburger ..

Is ook zo. Maar bepaalde problematiek verrekt men toch om op te lossen, zeker als het om de bevolkingsgroep onder een bepaald inkomen gaat.
B.v. mijn oma en opa zijn altijd in Woensel (Eindhoven) opgegroeid, en hebben de hele buurt en de sfeer daar achteruit zien gaan door alle minderheden die er kwamen wonen. Als er dan weer eens trammelant was in de buurt gaven de plaatselijke, maar ook de landelijke politiek nooit thuis, voor hun bevolkingsgroep met een bepaald inkomen een ver van het bed-show..
De kloof die er nog steeds is tussen politiek en burgers met hun alledaagse problemen, zorgt er ook voor dat een partij als de PVV, die problemen in de schoenen van moslims schuift en zondebokken aanwijst, daarmee weg komt. Als ook de "linkse" partijen (waar ik PvdA dan toch maar even onder reken) zich druk zouden maken om problematiek in "arme" buurten, met integratie etc. zouden ze al een hoop stemmen bij de PVV weg kunnen halen.
Mooi praktijkvoorbeeld:
Toen er een centrum voor verslaafden in één van de slechtere buurten bij ons kwam, was er protest uit de buurt, en kwam een politicus van de gemeente (SP zelfs) uitleggen waarom dat centrum nou juist daar kwam. Maar hij wist niet uit te leggen waarom er niet zoiets bij hem in de straat kwam.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 28-12-2009 14:27 by De Tegenpartij Profiel van De Tegenpartijhttp://www.judgementday.nl

Gaat weer goed, dat dood zwijgen.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 14:52 by bastianus Profiel van bastianus

Ik vind het juist dom, dood zwijgen. Zo kunnen Wilders en consorten ongehinderd proefballonnetjes oplaten. En daarmee aandacht blijven krijgen in media als SN, De Telegraaf etc. Ik zit een keer op een debat te wachten met de PVV waarin inhoudelijk gedissiëerd wordt i.p.v. met makkelijke one-liners waar de tegenstanders overigens net zo goed aan meedoen. Zelf wil ik best een keer met een Wilders-adept in debat, durf te wedden dat die in no time met de bek vol tanden staat.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


WMP
Usericon van WMP
Posted 28-12-2009 16:15 by WMP Profiel van WMP

Wilders en co gaan niet in debat, zij lopen weg.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 28-12-2009 19:41 by Lionheart Profiel van Lionheart

quote:
Op 28 december 2009 12:45 schreef Jenje het volgende:
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/12/pvv_komt_met_van_weegenprijs.html


Hoe ontzettend sneu en hypocriet ..


Met 370 reacties hehe.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-12-2009 23:11 by bastianus Profiel van bastianus

quote:
Op 28 december 2009 16:15 schreef WMP het volgende:
Wilders en co gaan niet in debat, zij lopen weg.

Tja. Ze zullen toch een keer moeten. Zo rond de verkiezingen ofzo.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 29-12-2009 13:33 by attila_de_hun Profiel van attila_de_hun

quote:
Op 28 december 2009 13:27 schreef XXL het volgende:
Mwah, als ik dit topic zo doorlees krijgt hij met al zijn uitspraken toch telkens weer de aandacht die hij graag wil hebben.

Er is maar één manier om die zeepbel te laten klappen en dat is volledig dood negeren.

Nee, ik denk dat ze een keer moeten meeregeren. Dan is het zo gedaan (zie ook die prutsers van de LPF).


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-12-2009 13:43 by Mutilator (Moderator) Profiel van Mutilatorhttp://wp.livereviewer.com/

Zo is dat, alleen worden er hopelijk dan geen onomkeerbare knopen doorgehakt (zoals JSF door LPF)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Nieuws, actualiteit en media Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen