|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
die gast heeft iig een uilekop van heb ik jou daar, echt een stemmentrekker! |
|
http://www.spitsnieuws.nl/archives/binnenland/2009/12/pvv_komt_met_van_weegenprijs.html Hoe ontzettend sneu en hypocriet .. |
|
Ah, dan weten we gelijk wat 'rechtse hobbies' dus zijn. |
|
Ik kon het niet laten om toch even de motivaties voor de prijzen te lezen. De gedachtengang van een PVV-er is vrij makkelijk samen te vatten: -Iedereen die met inhoudelijke kritiek op de PVV komt is bezig om de PVV "belachelijk te maken". (Maar dat doen ze toch zelf?) -Iedereen die vindt dat Israël enkele gebieden moet opgeven voor een vredesplan (zoals al jaren door deskundigen bepleit wordt) staat een oplossing van het probleem in de weg. -Iedereen die zich zorgen maakt om het klimaat en naar oplossingen zoekt maakt propaganda voor Gore. -Iedereen die wat probeert uit te leggen over andere geloven en culturen in ons land maakt multiculturele propaganda. Ik hoop dat ze zo door blijven gaan, ook met die simplistische one-liners die op hun site steeds voorbij flitsen, des te sneller kan de ballon die PVV heet lek worden geprikt. Je zou haast gaan verlangen naar een wederopstanding van Fortuijn, diens strontgooierij leek tenminste nog inhoud te hebben vergeleken bij het gepruts van de PVV. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Mwah, als ik dit topic zo doorlees krijgt hij met al zijn uitspraken toch telkens weer de aandacht die hij graag wil hebben. Er is maar één manier om die zeepbel te laten klappen en dat is volledig dood negeren. Zolang mensen dat niet kunnen of willen heeft de PVV nog bestaansrecht. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik doe mijn best maar god wat irriteer ik me aan het SBS6 gehalte van die partij en volgelingen .. |
|
Ik denk dat PVV wel degelijk bestaansrecht heeft. Zeker zolang de gevestigde politiek niks doet, structureel gezien, aan alle problemen met minderheden e.d. waar "de gewone man" zich aan ergert. En zeker zolang er vanuit die hoek geen fatsoenlijk antwoord komt op problematiek. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Tsja, komt door al die linkse media die hem telkens weer in het nieuws zetten he . Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Moet de politiek zich dan alleen ten dienste stellen van de gewone man? Gros van de minderheden zijn ook Nederlands staatsburger .. |
|
[Greycloak modus] Die gaan hun burgerrechten maar uitoefenen in hun voorouderlijke zandbak [/Greycloak modus] Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
Bijvoorbeeld. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dan zouden wij dus terug moeten gaan naar Afrika, waar tenslotte de allereerste Homo Sapiens vandaan kwamen. Als je maar lang genoeg teruggaat, komt niemand eigenlijk echt uit het land waar 'ie woont. |
|
Dus is Grey eigenlijk ook familie van je |
|
Vroeger waren bepaalde groepen al te lui om een stukje te gaan lopen dus. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: :') Boeiender |
|
quote: Vroeger waren er geen sedentaire samenlevingen :'). Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: Is ook zo. Maar bepaalde problematiek verrekt men toch om op te lossen, zeker als het om de bevolkingsgroep onder een bepaald inkomen gaat. B.v. mijn oma en opa zijn altijd in Woensel (Eindhoven) opgegroeid, en hebben de hele buurt en de sfeer daar achteruit zien gaan door alle minderheden die er kwamen wonen. Als er dan weer eens trammelant was in de buurt gaven de plaatselijke, maar ook de landelijke politiek nooit thuis, voor hun bevolkingsgroep met een bepaald inkomen een ver van het bed-show.. De kloof die er nog steeds is tussen politiek en burgers met hun alledaagse problemen, zorgt er ook voor dat een partij als de PVV, die problemen in de schoenen van moslims schuift en zondebokken aanwijst, daarmee weg komt. Als ook de "linkse" partijen (waar ik PvdA dan toch maar even onder reken) zich druk zouden maken om problematiek in "arme" buurten, met integratie etc. zouden ze al een hoop stemmen bij de PVV weg kunnen halen. Mooi praktijkvoorbeeld: Toen er een centrum voor verslaafden in één van de slechtere buurten bij ons kwam, was er protest uit de buurt, en kwam een politicus van de gemeente (SP zelfs) uitleggen waarom dat centrum nou juist daar kwam. Maar hij wist niet uit te leggen waarom er niet zoiets bij hem in de straat kwam. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Gaat weer goed, dat dood zwijgen. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vind het juist dom, dood zwijgen. Zo kunnen Wilders en consorten ongehinderd proefballonnetjes oplaten. En daarmee aandacht blijven krijgen in media als SN, De Telegraaf etc. Ik zit een keer op een debat te wachten met de PVV waarin inhoudelijk gedissiëerd wordt i.p.v. met makkelijke one-liners waar de tegenstanders overigens net zo goed aan meedoen. Zelf wil ik best een keer met een Wilders-adept in debat, durf te wedden dat die in no time met de bek vol tanden staat. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Wilders en co gaan niet in debat, zij lopen weg. |
|
quote: Met 370 reacties hehe. |
|
quote: Tja. Ze zullen toch een keer moeten. Zo rond de verkiezingen ofzo. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Nee, ik denk dat ze een keer moeten meeregeren. Dan is het zo gedaan (zie ook die prutsers van de LPF). |
|
Zo is dat, alleen worden er hopelijk dan geen onomkeerbare knopen doorgehakt (zoals JSF door LPF) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |