|
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 | ||||
Auteur: |
|
|
4 Juni 2005 Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept,Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society,Strapping Young Lad,Entombed, Mastodon, Epica, cephalic carnage http://www.waldrock.nl/ Hier maar weer verder, deze is vol http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/376 Pre Party.. jawel zojuist elders mogen lezen Friday June 3rd 2005, Wâldrock Pre-party Quatrebras Orphanage, Textures, Enraged and Methusalem [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 11-05-2005 11:01] |
|
quote: Hmm normaal met de corsa maarja.. Auto lenen of anders met trein heen en de kampeerdingen mee met een autoganger. |
|
Godver strapping mot op Fields Komen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! "Sehnsucht" |
|
Yeah! Meshuggah! Hopelijk speeld Haake dan wel op z'n drums... |
|
Heb mn kaartje vorige week gekregen . . . . . . . . . ? |
|
Ik ga er zijn! Mijn schoonmoeder woont in Bergum dus bedje is ook al geregeld |
|
quote: Ohja.. ik moet maar weer eens een luchtbed kopen, de vorige is na een feestje gesneuveld hehe. |
|
quote: Wat heb je uitgespookt?? |
|
quote: Niks.. Maar mijn luchtbed was harstikke lek na dat feestje. Zelfde feestje waar Ward (zm-er?) de plee liet overstromen en de onderburen lastig ging vallen hehe. |
|
su mut eerlijk zeggen dat de line-up me een tikje tegen valt zoiezo weinig thrash dit jaar op de festivals: Maar goed Entombed&S.Y.L maken veel goed. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Haake speelt ook wel drums op Catch33 hoor, alleen hebben ze er in de studio van alles aan zitten sleutelen. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ik heb er in ieder geval zin in!!! \m/ [wordt toch alweer de 9e keer bedenk ik me net! ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Op e fiets? Waar kom je vandaan dan? Ken ik jou toevallig? [ik kom oorspronkelijk ook uit Bergum namelijk... En ja ik noem het nog altijd Bergum, niet Burgum ] "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
wij waren verdwaald.. 'we moeten naar burgum'... 'ow, bergem'... NEE, BURGUM |
|
Daar gaan we echt wel donders bij zijn!!! Zo maar ff kaartjes scoren ja!!! |
|
quote: Zo. Kaartjes gescoord. |
|
Klopt het dat Dimaeon de Friese opener wordt dit jaar? Staat namelijk op het MF Forum. . . . . . . . . . ? |
|
hmm las ergens anders weer dat het de HC formatie : ICE PICK was. niet dat het mij een flikker uitmaakt Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik haal de opener nooit, tegen de tijd dat de opener aan het laatste nr begint, strompel ik het terrein op. Eerst rustig wakker worden hoor |
|
quote: hehe LOL ja dat heb je met die Friese plaatsnamen.. Zit niet altijd erg veel logica in.. Bergum/Burgum valt reuze mee.. Maar dan heb je nog van die dingen als Augustinusga wordt Stiensgea [ofzo, spelling?] ... als je geen Fries spreekt verdwaal je best wel ja "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote: Beter! Komen Shreddie en ik je daar wel weer tegen! "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
quote:Gezellig!! |
|
Wiiih! Textures op de Wâldrock pre-party! Wie gaat er mee?? "As it net kin sa 't moat, dan moat it mar sa 't kin!" |
|
Megadeth, Dimmu Borgir, DIO, Metal Church, Accept,Soilwork, Life of Agony, Meshuggah, Black Label Society,Strapping Young Lad,Entombed, Mastodon, Epica, cephalic carnage Hmm.. paar ok bands (LoA, SyL, Megadeth, Mastodon, Entombed, Meshuggah)...wellicht een kijkje nemen daar in 't noorden des lands. |
|
quote: Hmm, wat speelt er nog meer op de pre party? Textures vind ik niet voldoende reden om te gaan, blijf ik liever tent hangen. |
Dit topic is 31 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 |
Index / Concerten | Volgende pagina |