|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weer wat macro probeersels uit de tuin (niet allemaal even scherp genoeg ) Bazzio Attacks!!! |
|
Mooie foto's Bazzio. Met name "bloempie2"! |
|
2 x gepost. sorry. erase indien mogelijk. [Dit bericht is gewijzigd door El Kapitån Oscuro op 21-06-2005 16:55] |
|
Nog eentje van de open dagen van de luchtmacht.. |
|
|
|
@ bazzio, mooie foto's. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
[quote]Op 22 juni 2005 20:30 schreef Morgil het volgende: Vandaag naar het safaripark geweest Ooievaar is mooi! |
|
quote: Dankjewel! |
|
quote: En nog mooier indien je zo'n beestje in het wild fotografeert (bij meppel in de buurt, of in de uiterwaarden van de IJssel). Maar zulke vogels vragen om een mooie foto! Elegant! |
|
Ooievaars zijn inderdaad mooie beesten, en dit keer ook mooi vastgelegd op de CCDchip .. HIerbij nog een paar foto's van vandaag uit eigen tuin: 2x viooltje en eenmaal roos, allen uiteraard onbewerkt. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 22-06-2005 23:59] |
|
wow die foto's met die wesp-iets :-o [Dit bericht is gewijzigd door Marz667 op 23-06-2005 0:00] |
|
@Bazzio: Je hebt toch niet stiekem lijm op die planten gesmeerd he? Bij mij blijven beesten nooit stil zitten .. grr.. |
|
quote: @ Valorian... kan bijna niet geloven dat je die foto's hebt gemaakt! Details zijn goed!!!! Digitaal zeker?? |
|
quote: Dank je! Digitaal ja, met een Canon Powershot Pro1 (de beste SLR-like (dus geen spiegelreflex) die Canon op dit moment maakt, qua prijs ongeveer gelijk aan het instapmodel spiegelreflex (300d).. Zit er erg mooie macrofunctie op zoals je ziet, waarmee je tot enkele centimeters van je object kan komen! Overigens ben ik over de viooltjes nog niet geheel tevreden. Ik heb ze iets onderbelicht om de details in het midden beter uit te laten komen (anders werden die te licht en gingen de details verloren), maar omdat ik geen statief heb zijn ze net niet geheel scherp.. binnenkort een keer het statief van mijn werk meenemen.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 23-06-2005 10:30] |
|
Kweet niet of ik em al gepost had, macrofunctie is grappig, maar ook wel erg makkelijk. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Prachtig! |
|
@ Valorian, mooie foto's! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Ik heb ook een macrostand! Dobbelsteen achtige dingen Zenial |
|
ik was mij al aan het inbeelden dat het verfrissende ijsblokjes waren! signature |
|
quote: haha ik ook, ik dacht nog.. ah das wel origineel en heel toepasselijk voor dit weer. |
|
Jaaa, ijsblokjesss. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
heb je ook een resize stand? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: dat dacht ik ook |
|
quote: Haha, nee. Die kut beesten blijven idd hooguit 2 seconde op een bloemetje zitten. Ik nog geprobeerd om op 1 bloem scherp te stellen en te wachten op een bij... maar dat gebeurde dus niet dus toch maar snel op statief en rap zoeken en klikken methode overgegaan. Vandaar dat ze niet echt goed scherp zijn helaas. Die roos is mooi btw. Je lijkt trouwens wel last van stof op je sensor te hebben, klopt dat?!? Ik heb van de week een speckgabber pro gekocht (kost iets van 18 €)en mijn sensor is nu weer perfect schoon. @Arrebar; mooie en zeer scherpe foto. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |