|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Mooi plekkie daar! Zenial |
|
Weer eens wat anders, ik en fruit(?). |
|
Je handen staan er mooi op, net een schilderij |
|
quote: hele mooie foto!!!, alleen je onderste hand is "storend" Bazzio Attacks!!! |
|
quote: haha, cool! Een cacaoboon? Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
thnx! |
|
quote: Errug mooie foto. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Iets van Hawai iig, een soort zaad, maar Biologie was nooit zo mijn sterkste kant |
|
quote: Mooie foto Ghoulliette! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: je hebt 'm ook op sepia gezet, of is 't een echte zwartwit foto? Edit: nee, hij ziet er veel te scherp uit voor een conventionele foto. Wel mooi. Misschien ook wel iets voor in de groenetenwinkel: 'eet meer zaad!' [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 04-07-2005 21:49] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Ik denk niet dat dit standaard-sepia-mode is .. ziet er meer uit als een foto die later duo-tone gemaakt is. Wel mooi trouwens. |
|
Hij is wel bewerkt kwa kleur ja, digitaal ook enzo. Maar ik weet niet precies wat hij er allemaal mee gedaan heeft. |
|
quote: Wat! Hij! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
www.erickellermanphotography.com Tis geen zelf portret, maar ben wel onderdeel van het proces geweest |
|
quote: Goede foto's, en het ziet er over het algemeen ook nog smakelyk uit.. dat fruit Damn, ik moet nodig een cursus artistiekerige fotografie gaan volgen. [Dit bericht is gewijzigd door Brujo op 04-07-2005 22:07] Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Hij doet heel veel met belichting, En het is hard werken als model, sessie duurt zo'n 3 uur. Maar is wel erg leuk. |
|
quote: Nou, het resultaat mag er iig zeker zijn. Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Deze is mooi. Bazzio Attacks!!! |
|
zeker, ben ik niet hoor trouwens. Mocht iemand dat denken |
|
quote: nee, ik zie het puur als kunstvorm.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: zou je je niet voor hoeven te schamen als dat wel zo was wel een mooie foto btw |
|
quote: Je hebt wel tieten! Zenial |
|
quote: a minimal amount Afgelopen vrijdag gewoon echt, weer aan de pil en ongesteld moeten worden, was net echt gewoon, machtig mooi |
|
Zojuist foto's gemaakt met mijn nieuwe camera, en ik vind ze zelf best gaaf geworden! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |