|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Prachtig Morgil. Mooie lokatie, mooie foto's! "My greatest fantasy involves you, some sausages down your pants, and pack of starving Rotweilers." - Duckman |
|
quote: Dit vind ik echt een hele mooie foto. Het geeft mooi het contrast tussen 'natuur' en 'menselijke natuur' weer. [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 19-09-2005 19:15] Disko Disko Partizani |
|
quote: Dankjewel! Ik vind die zelf ook een van de mooiste. |
|
Tof hoor. Je model zit wel wat raar op die auto. Disko Disko Partizani |
|
..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Je moet even in het album kijken, daar staan meer foto's, oa een van een model op de auto. En inderdaad. Er liepen wat modellen rond maar ik ben daar niet zo'n liefhebber van. Die ging nog wel, dus er toch maar tussen gezet. |
|
quote: Ah, op die manier. Dat zal ik even doen dan, ik snapte al niet helemaal wat ik miste . ..."Hate can only create more hate"... |
|
Gedaan! Er zitten inderdaad erg mooie foto's tussen.. Deze vind ik zelf één van de mooisten: ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: |
|
quote: Ik vind het ook prachtig! |
|
naar parijs geweest, paar leuke fotoo's gemaakt: mijn favouriete beeld, foto is alleen heel jammer iets bewogen heerlijk wijn gedronken daar uitzicht vanuit t hotel |
|
nieuwe foto's gekregen.. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: vette locatie, vette foto's. |
|
deze laatste heeft humor Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
was even heel blij op dat moment [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 25-09-2005 18:28] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mooi! Alleen nog mooier zonder die lelijke datum |
|
quote: Inderdaad, die zou ik ook uit zetten. Wil je ooit een mooie afdruk laten maken dan moet je die eerst weer weg shoppen.. Bovendien staat de datum en tijd tegenwoordig toch al bij vrijwel elk digitaal toestel in de EXIF data en kun je die achteraf indien gewenst dus altijd terugvinden, wat de hele datum-functie zoals nu gebruikt nogal overbodig maakt.. |
|
Jullie hebben weer mooie foto's geschoten, mensen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
goed ik zit een beetje te twijfelen of ik nou een digitale reflex zal kopen, of toch maar gewoon een toestelletje dat ik overal mee naar toe kan nemen om snel foto'tjes mee te maken. heb niet een te groot budget als ik een spiegel reflex wil kopen heb ik deze op het oog: konica minolta dymage A200, deze kost zo rond de 600 euro. Ik weet dat het niet veel is maar dat is ongeveer het max dat ik uit wil geven aan een spiegel reflex. De minolta heeft 8MP, maar ik vraag me nu ook af of ik voldoende zou hebben aan 6MP, de SR camera's zullen in die regionen toch wel goedkoper zijn. Heeft iemand ervaring met deze minolta? mocht ik toch voor een klein cameraatje kiezen, dan wil ik er niet meer dan 150 aan besteden, wie heeft hier goede tips voor? kijkshop heeft nu een olympus C370 voor 129 eurie, nadeel daarvan is dat er geen zoeker op zit, maar ja je hebt natuurlijk wel je schermpje... wie heeft er misschien andere tips voor een kleine camera? |
|
Ik zit met dezelfde vraag, voornamelijk dat ik er nu niet zoveel geld voor heb, en daardoor ook niet voor over heb. Ik heb een analoge camera waar ik allemaal lenzen voor heb gekocht, maar bevalt me voor geen meter. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
dan zou je natuurlijk van het zelfde merk alleen een digitale kast kunnen kopen.... owja hierdoor nog een vraagje: kunnen objectieven per merk makkelijk op andere merken? dus een canon objectief op een minolta bijv.? |
|
quote: Objectieven van het ene merk, passen niet op het andere merk, helaas Daarom is er bijvoorbeeld ook zo'n concurrentiestrijd tussen Nikon en Canon, qua spiegelreflex en bijpassende objectieven. 600 euro, wil je dat maximaal in totaal uitgeven? Dus inclusief objectief? Dat is inderdaad niet erg veel. Ik weet dat je de Canon Eos 300D tegenwoordig via internet of tweedehands al wel voor deze prijs kan krijgen. Waarom ga je niet voor een goede SRL-like camera dan? Die heb je zeker wel voor die prijs, zit een erg goede kwaliteit in en biedt je ook veel mogelijkheden om handmatig dingen in te stellen. ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Objectieven kunnen wel gemaakt worden door verschillende merken. Je hebt verschillende types. Maar ik denk dat het dan een topmerk is, en dat een b merk ook zo'n type maakt. Maar ik weet niet of dat ook voor digitaal geldt. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: De konica minolta doet met objectief zo'n 550 eurie, maar ik ken qua gebruik het merk helemaal niet, ben aleen bekend met een canon eos anaoloog spiegel reflex. zal nu op marktplaats een konica minolta A1 voor 350 staan, das ook wel een nette prijs voor een camera van rond de 1000 euro. is wel 5MP en al 2 jaar oud... quote: wat houd SRL- like in? noem es een type zodat ik kan gaan google'en |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |