IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic
Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Auteur:
Topic : Fotografie deel 3. Vorige pagina | Volgende pagina
kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-06-2005 9:32 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Iets met je moeder, twaalf negers en niet kunnen fotograferen.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 28-06-2005 9:35 by Chelman Profiel van Chelman

en AIDS

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 28-06-2005 9:35 by kwelgeest Profiel van kwelgeest

Bijna vergeten.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 28-06-2005 9:57 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 27 juni 2005 16:43 schreef gollum het volgende:
http://www.freewebs.com/dingenvanmij/100_0261kleiner.JPG

is eigenlijk niet zo'n heel bijzondere foto, het is eigenlijk stom toeval dat je die lamellen doorzichtig ziet en dat je mn hand ziet. (daar kan je trouwens ook andere dingen in zien)

Waarom post je hem dan?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-06-2005 12:10 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 27 juni 2005 15:55 schreef Valorian het volgende:
@Zenial:

Ikzelf vind het een uitdaging om door middel van macrofotografie alledaagse dingen zo uit te beelden dat het niet meer direct duidelijk is waar het om gaat, om abstracte beelden te creeeren van o.a. bloemen.

Maar waar ik een beetje een probleem mee heb is dat sinds de opkomst van digitale fotografie je wordt doodgegooid met macrofoto's van bloemen en insecten. Kan best leuk zijn, en ik heb er zelf ook mee gespeeld toen ik mijn cameraatje net had. Maar op den duur heb je t wel gezien. Nou verwacht ik hier ook geen foto's van het kaliber van world press photo awards ofzo, maar ik denk toch dat buiten je achtertuin al boeiendere onderwerpen te vinden zijn...

Zenial

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-06-2005 13:24 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 28 juni 2005 12:10 schreef Zenial het volgende:
Maar waar ik een beetje een probleem mee heb is dat sinds de opkomst van digitale fotografie je wordt doodgegooid met macrofoto's van bloemen en insecten. Kan best leuk zijn, en ik heb er zelf ook mee gespeeld toen ik mijn cameraatje net had. Maar op den duur heb je t wel gezien. Nou verwacht ik hier ook geen foto's van het kaliber van world press photo awards ofzo, maar ik denk toch dat buiten je achtertuin al boeiendere onderwerpen te vinden zijn...

Exactly my thoughts.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 28-06-2005 14:05 by Zenial Profiel van Zenialhttp://www.zenial.nl

quote:
Op 28 juni 2005 13:24 schreef Morgil het volgende:
Exactly my thoughts.

Geldt trouwens ook een beetje voor jouw foto's. Je kan mooie plaatjes schieten hoor, maar je hoofd heb ik ondertussen wel gezien

Zenial

Morgil
Chick on a mission
Usericon van Morgil
Posted 28-06-2005 15:07 by Morgil Profiel van Morgil

quote:
Op 28 juni 2005 14:05 schreef Zenial het volgende:
Geldt trouwens ook een beetje voor jouw foto's. Je kan mooie plaatjes schieten hoor, maar je hoofd heb ik ondertussen wel gezien

Daar gaat het ook niet om de fotografie, de foto's die ik in dit topic post zijn toch vrij divers.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 28-06-2005 15:16 by Leviathanica Profiel van Leviathanicahttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Klopt, soms zijn ze van de voorkant en soms van de zijkant.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Brujo
demonische agricultuur, sectarische monocultuur
Usericon van Brujo
Posted 28-06-2005 17:39 by Brujo Profiel van Brujo

terug van vakantie

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 17:48 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 juni 2005 12:10 schreef Zenial het volgende:

Daar heb je wel een punt ja.. Daarom post ik zelf ook niet alleen maar achtertuinfoto's (heb er geloof ik vier gepost in totaal) ... De door mij geposte foto's hier varieren van teken tot arrestaties van buren tot achtertuinfoto's tot foto's van festival's, concerten en evenementen .. Verder probeer ik het posten te beperken tot foto's waarvan ik zelf vind dat ze geslaagd zijn (relatief gezien natuurlijk, world press pics zullen het inderdaad niet snel worden) en probeer ik mensen niet te vervelen met tientallen pics van hetzelfde onderwerp..

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 28-06-2005 17:51 by Mark Profiel van Mark

@ Brujo: ge-wel-dige foto!!

Wat een heersch-gebied is dat.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 28-06-2005 17:58 by Brujo Profiel van Brujo

Dank u
Iets lager op de berg, bij nacht

Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 18:08 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 juni 2005 17:58 schreef Brujo het volgende:
Dank u
Iets lager op de berg, bij nacht

Gafe foto.. Alleen jammer dat er veel ruis in zit.. maar dat is iets waar de meeste digicamera's nog altijd last van hebben bij lange sluitertijden en vooral bij hoge iso-waardes..

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 28-06-2005 18:12 by Brujo Profiel van Brujo

yep, dat is precies wat ook op de dp-review site stond. Had idd beter een lagere iso-waarde kunnen instellen. Het was weer haastwerk (zoals altijd)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 18:13 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 juni 2005 18:12 schreef Brujo het volgende:
yep, dat is precies wat ook op de dp-review site stond. Had idd beter een lagere iso-waarde kunnen instellen. Het was weer haastwerk (zoals altijd)

Hehehe.. ik wilde niet al te betweterig klinken, maar dat dacht ik ook.. Zeker aangezien je waarschijnlijk vanaf statief gefotografeerd hebt had je gewoon op 100 ofzo kunnen gaan zitten..

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 28-06-2005 18:17 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 28 juni 2005 18:13 schreef Valorian het volgende:
Hehehe.. ik wilde niet al te betweterig klinken, maar dat dacht ik ook.. Zeker aangezien je waarschijnlijk vanaf statief gefotografeerd hebt had je gewoon op 100 ofzo kunnen gaan zitten..

hehe, nee niet echt, ik lag in het donker tussen de keien op de tast te zoeken naar een platte steen.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 28-06-2005 18:25 by Valorian (Redacteur) Profiel van Valorian

quote:
Op 28 juni 2005 18:17 schreef Brujo het volgende:
hehe, nee niet echt, ik lag in het donker tussen de keien op de tast te zoeken naar een platte steen.

Hehehe.. een geimproviseerd statief dus. Wellicht is een ministatiefje een uitkomst voor volgende vakantie (moet je nog steeds een platte steen vinden trouwens om dat ding op te zetten, maar geeft je wel meer mogelijkheden)

, te koop bij bijna elke fotohandel voor onder de 10 euro

El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 29-06-2005 23:31 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Eentje uit den ouden doos. Gescande foto (van een dia)

Brujo
Usericon van Brujo
Posted 29-06-2005 23:33 by Brujo Profiel van Brujo

quote:
Op 29 juni 2005 23:31 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:

Een heerschende foto, zoals ik al zeide

El Kapitån Oscuro
Posted 29-06-2005 23:34 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

Zekers!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-06-2005 9:54 by ghoulliette Profiel van ghoulliette

quote:
Op 29 juni 2005 23:31 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:

Nu wil ik op vakantie!

slome
Usericon van slome
Posted 30-06-2005 10:08 by slome Profiel van slome

Mooi, erg mooi.

Waar is die foto (pardon, dia) gemaakt?

El Kapitån Oscuro
Posted 30-06-2005 10:26 by El Kapitån Oscuro Profiel van El Kapitån Oscuro

1999, op een vulkaan nabij de stad Antiqua in Guatamala (Vulkaan Pacaya). Lekker onverantwoord. Het lava gloeide nog zo'n 30 cm onder je....

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 30-06-2005 22:16 by bazzio Profiel van bazzio

dan heb je geen benen meer...

De kids aan het vissen

Niet echt bijzonder de volgende, een moeilijk kijkende dochterlief. Maar vind het contrast wel mooi.

Bazzio Attacks!!!

Dit topic is 40 pagina's lang:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com