|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Iets met je moeder, twaalf negers en niet kunnen fotograferen. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
en AIDS KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Bijna vergeten. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Waarom post je hem dan? |
|
quote: Exactly my thoughts. |
|
quote: Geldt trouwens ook een beetje voor jouw foto's. Je kan mooie plaatjes schieten hoor, maar je hoofd heb ik ondertussen wel gezien Zenial |
|
quote: Daar gaat het ook niet om de fotografie, de foto's die ik in dit topic post zijn toch vrij divers. |
|
Klopt, soms zijn ze van de voorkant en soms van de zijkant. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
terug van vakantie Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Daar heb je wel een punt ja.. Daarom post ik zelf ook niet alleen maar achtertuinfoto's (heb er geloof ik vier gepost in totaal) ... De door mij geposte foto's hier varieren van teken tot arrestaties van buren tot achtertuinfoto's tot foto's van festival's, concerten en evenementen .. Verder probeer ik het posten te beperken tot foto's waarvan ik zelf vind dat ze geslaagd zijn (relatief gezien natuurlijk, world press pics zullen het inderdaad niet snel worden) en probeer ik mensen niet te vervelen met tientallen pics van hetzelfde onderwerp.. |
|
@ Brujo: ge-wel-dige foto!! Wat een heersch-gebied is dat. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dank u Iets lager op de berg, bij nacht Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Gafe foto.. Alleen jammer dat er veel ruis in zit.. maar dat is iets waar de meeste digicamera's nog altijd last van hebben bij lange sluitertijden en vooral bij hoge iso-waardes.. |
|
yep, dat is precies wat ook op de dp-review site stond. Had idd beter een lagere iso-waarde kunnen instellen. Het was weer haastwerk (zoals altijd) Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hehehe.. ik wilde niet al te betweterig klinken, maar dat dacht ik ook.. Zeker aangezien je waarschijnlijk vanaf statief gefotografeerd hebt had je gewoon op 100 ofzo kunnen gaan zitten.. |
|
quote: hehe, nee niet echt, ik lag in het donker tussen de keien op de tast te zoeken naar een platte steen. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Hehehe.. een geimproviseerd statief dus. Wellicht is een ministatiefje een uitkomst voor volgende vakantie (moet je nog steeds een platte steen vinden trouwens om dat ding op te zetten, maar geeft je wel meer mogelijkheden) , te koop bij bijna elke fotohandel voor onder de 10 euro |
|
Eentje uit den ouden doos. Gescande foto (van een dia) |
|
quote: Een heerschende foto, zoals ik al zeide Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
Zekers! |
|
quote: Nu wil ik op vakantie! |
|
Mooi, erg mooi. Waar is die foto (pardon, dia) gemaakt? |
|
1999, op een vulkaan nabij de stad Antiqua in Guatamala (Vulkaan Pacaya). Lekker onverantwoord. Het lava gloeide nog zo'n 30 cm onder je.... |
|
dan heb je geen benen meer... De kids aan het vissen Niet echt bijzonder de volgende, een moeilijk kijkende dochterlief. Maar vind het contrast wel mooi. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |