|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelfs een leek kan de verschillen tussen een ooiervaar en reiger zeer duidelijk zien. Vergelijk, aanschouw, en u zult overtuigd zijn!!! |
|
quote: Nee, Leiden Zenial |
|
quote: Duidelijk een Oost-Europese grijze Wapper Hatsjikidee! |
|
quote: Heh heh heh, en dat gewoon in Amsterdam Noord. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Foto van een adder (Vipera Berus) Geschoten van dichtbij in macrostand.. [Dit bericht is gewijzigd door varanus op 13-05-2005 15:27] spelfout weggehaald... |
|
Nog een addertje spelfout weggehaald... |
|
En nog een kikker in de macrostand geflitst... spelfout weggehaald... |
|
Nice! Wat voor gear gebruik je hiervoor (camera, lens, instellingen)? Ik vind vooral die kikker erg mooi, omdat hij beter contrasteert met z'n omgeving dan de adder. Alleen jammer dat die grasspriet er voorlangs loopt. Misschien kun je die weg (laten) photoshoppen for extra added beautifulness. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Lache foto's man! Best lastige klusjes. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Oeh! Mooi! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Fuji Finepix s 3000. Van lenzen en instellingen heb ik geen verstand Gewoon in de macrostand, en dan zo dichtbij mogelijk komen. Onderschat het bereik van adders niet als je dit zelf ook eens gaat proberen spelfout weggehaald... |
|
Leuk toestel ,als je er zulke plaatjes mee kunt maken. En ik zal rekening houden met het bereik van de adder als ik er ooit eentje tegenkom. Ach trouwens, laat ik het voorlopig maar houden op dieren die geen giftanden hebben. Lijkt me beter. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
ik heb deze laatst gemaakt vanuit mijn kamerraam, behalve de onderste [Dit bericht is gewijzigd door valkyrian op 15-05-2005 20:25] |
|
quote: Die vind ik echt erg mooi! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
't Is absoluut niks vergeleken met alles wat hier staat, maar ik heb vrijdag in Amsterdam deze foto gemaakt. Flink ingezoomed, want ik zat op een terrasje. Vandaar dat de foto niet haarscherp is. [Dit bericht is gewijzigd door CurseOfDeath op 15-05-2005 21:20] Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
quote: idd die is de mooiste uit de reeks I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Tip: koop voor zo'n 5 - 8 euro zo'n ministatiefje, die zijn zo klein dat ze in bijna elke fototas passen, en komen bij situaties als bovenstaand natuurlijk zeer goed van pas! Heb net de dichtstbijzijnde maan gefotografeerd met 22x zoom, waarvan het grootste gedeelte digitaal, maar toch met redelijk resultaat , vanaf zo'n ministatief.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 15-05-2005 22:30] |
|
quote: Super! En een goeie tip ook. Meneer Aaargh staat NU op het balkon om een poging te wagen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Kewl. Tip: gebruik een sluitertijd van rond de 1/1000ste ofzo, anders wordt de maan veel te fel om de details nog te kunnen onderscheiden.. maar het voordeel van digicams is natuurlijk dat je gewoon een voor een de sluitertijden kan laten oplopen tot je de beste belichting hebt |
|
quote: Hehehe, cool. Voor de volgende maan moet je toch iets meer inzoomen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Tjsa... meer zoom heb ik niet.. maar de afstand tot de maan is gemiddeld 384400 km (google heerscht), wellicht dat het helpt als ik volgende keer op het dak van een flat ga staan, dan wordt het nog maar 384399 km en 950 meter.. |
|
Heeft iemand hier ervaring cursussen fotografie die op basis van zelfstudie werken? Dus bijv. cursussen van 't LOI of van Studieplan etc. Je krijgt dan een studiepakket thuis, en vaak kun je gewoon in je eigen tempo de cursus doorlopen en aan de hand van praktijkopdrachten oefenen en je kennis testen. Zit er over te denken om zoiets te gaan doen, aangezien ik begonnen ben met digitaal fotograferen en dus niet genoeg (naar mijn mening) kennis heb van allerlei basisinformatie. Wil binnenkort toch overstappen naar digitaal spiegelreflex (Canon EOS 350D waarschijnlijk) en dan is zo'n basiscursus toch handig, niet? ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: jammer van die maan, anders vond ik hem wel ok. |
|
Gemaakt met een Point'n Click Canon IXUS. Ik vind ze nog aardig gelukt voor een camera die kleiner is dan een pakje sigaretten. Ik hou me niet echt met fotografie bezig of zo maar wilde dat ding even testen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |