|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Laat eens zien, dan ben ik wel benieuwd. Het was echt heerlijk fotograferen, alleen jammer dat mijn batterij leegraakte daar, kwas net lekker op dreef. Reserveaccu was ook leeg dus dat schoot niet op. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
We hadden er nog eentje "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: familie? |
|
We hebben dezelfde kapper, that's all. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: Dat moet je dus juist niet doen, dan grijpen ze zich alleen meer vast en donderen ze er alleen af omdat ze stuk gaan. Dan heb je weer het risico dat de hele kop of pootjes achterblijven wat de kans op infectie of ziekte vergroot. Ook verdoven (bvb. met alcohol) is niet goed, want dan pompen ze nog een hele zooi gifstoffen je lijf in. Het beste is om ze gewoon met een pincet te pakken, licht te trekken en de teek los te draaien. Daarna mag je ze verbranden Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Of gewoon niet die tekenbosjes instruinen. En dan valt het met Lyme in Nederland nog wel mee. Oost Europa... daar heerschen de teken. |
|
quote: Jahaa, dat weet ik allemaal wel. Die snuitboorders sterven halverwege mijn -lange- broek, terwijl ze omhoog marcheren vind de crematie plaats. Zal 's een foto maken van zo'n slagveld, Leningrad is er niks bij. Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: Foto's zien! Als iedereen nou precies doet wat ik wil, dan hebben ze aan mij een hele makkelijke |
|
quote: ahhh, dat kan wel weer ja Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
morgen heb ik een 300d "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: |
|
Zaterdag naar parkje geweest: Poging tot panoramafoto (niet echt gelukt vanwege wolken) Zenial |
|
Noem me een dombo, maar ik had er nooit bij stilgestaan dat reigers hun nesten in bomen bouwen. Voordeel: Als je in de buurt van zo'n reigerbosje staat, dan kun je er af en toe eens eentje mooi van onderaf fotograferen. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
Voor sommige reigers zijn die bomen alleen weer net iets te hoog... “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
quote: WOw.. Gaaf shot.. Vogels fotograferen tijdens vlucht is echt superlastig.. |
|
Reigers zijn gelukkig vrij traag. En ik heb gelukkig een 8 megapixel camera, zodat ik een hoop kan wegknippen en toch een kwalitatief goede vogel overhoud, heh heh heh. “Be regular and orderly in your life so that you may be violent and original in your work.” |
|
@ zenial: is dat in den haag? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Oew, mooi!!! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Als we toch met oudjes gaan strooien |
|
Mooie foto morgil. Is die bewerkt of niet? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Nee, echt het goede moment getroffen |
|
Das geluk hebben. Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
quote: Dat is geen reiger maar een ooievaar, een reiger vliegt altijd met zijn nek opgeplooid. Ter vergelijking: Reiger: Ooievaar: [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 10-05-2005 19:56] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |