|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Wauw! Vooral deze twee vind ik heel erg mooi! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Thanks, ben ook erg tevreden met de plaatjes die mijn Nikon D70 maakt. Bazzio Attacks!!! |
|
Nikon D70 das zo'n goed toestel, maar ook heel duur |
|
quote: Een maand overwerken doet wonderen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Ik ook, cameragenoot! Mwa duur duur.. aanbiedingen in de gaten houden doet wonderen. |
|
Wat kun je toch leuke dingen doen met een maisplant "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Onze fotogenieke Arnibes. |
|
Geil ben ik |
|
quote: Pokemon seks.. [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-08-2005 1:02] |
|
quote:Neeeeeeeeeeee ik praat nooit meer op MF of op ZM over pokemon neuken. |
|
quote: Alstjeblieft niet zeg, gatsie! |
|
zoo.... even internetten terwijl ik hier op wacken wacht terwijl mijn fotoäs op cd gebrand worden... heersende optie, heb ik straks weer een lege kaart.. |
|
Ik las ´t in de nieuwsbrief, inderdaad een hele goede faciliteit erbij op Wacken! ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: Voor de rest is dit internetcafe wel erg gay.. je moet immers ook wel een extreme nerd zijn om te gaan internetten tijdens een fest..... gelukkig heb ik het wachten op de cds als excuus |
|
LOL, ik doelde dan inderdaad ook echt op de optie om je foto´s te branden. ´t Internetten op zich is vrij gay ja... ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: De mensen die hier yitten yijn ook extreem gaz... vaag toetsenbord dit, z en y yijn omgewisseld van plek |
|
quote: |
|
quote: Ja das duits, als je goed kjikt kun je nog wel meer vage tekens ontdekken |
|
Twee foto's gemaakt met mijn nieuwe camera. Hommel Oog van mijn broertje. (sorry van de grote, moet nog uitvinden hoe ik ze kleiner krijg... ) |
|
Wauw! Vooral die 1e is echt supermooi! Die kleuren ook..erg mooi. |
|
Ik vind de foto´s eerlijk gezegd niet echt.. Teveel storende details en teveel onscherpe gedeeltes op de eerste foto en de tweede foto heeft niets.. Maar goed, nieuwe camera betekent oefenen, dat is mij niet onbekend! Oja, resizen kan je erg makkelijk doen met programmaatjes als EasyThumbnails of Photoshop... ..."Hate can only create more hate"... |
|
cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
Nice. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Dank cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |