|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
de blackseed boys ! www.blackseedboys.de alle letters komen uit de namen van bekende black en death bands. De e van emperor , de laatste S van Satyricon... :p |
|
Ik herken er ook nog een B van Bathory en de D van Dissection in. Maar je herrinert me er aan dat ik ook nog wat BSB op m'n comp heb staan *zoekt* |
|
|
|
Ziekheid! |
|
Wat enorm gay |
|
Zo kun je je teddyberen ook toetakelen [Dit bericht is gewijzigd door slome op 07-05-2005 0:46] |
|
quote: wel een beetje sneu idd. |
|
quote: Nee, witbalans van digitale camera op b.v een rood gekleurd vlak instellen. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: ach zo... ik heb geen digitale camera. De snufjes ontbreken op mijn spiegelreflex. Vind ik niet erg overigens. |
|
Nog een paar uit de oude doos: Iets dat je niet meer kunt zien in Europa, 3 Ilyushin Il-76's bijeen, allé, het kon ook enkel op de luchthaven van Oostende, heb talloze zulke bakken gezien ook vaak ingeweest , het toestel ertussen is groter dan de Boeing 747, de Antonov an-124, totaal laadvermogen boven 100 ton, zijn grote broer ,de Antonov an-225 Mriya (Droom), heeft een laadvermogen van 250.000kg en het is het allergrootste toestel ooit gebouwd, zes turbofans onder de vleugels die een spanweidte van 88.4meter hebben, het vliegtuig zelf heeft een lengte van 84meter en een hoogte van 18.1 meter, dubbel staartvlak, een streling voor het oog Een Antonov an-124 die ze aan het laden of lossen zijn met errond dezelfde 3 Ilyushin Il-76's van daarnet. Egyptair Arbus A-300, heeft ooit nog de frontcover van een luchtvaartcursus gesierd Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
die Antonov an-225 Mriya stond toch ergens in nederland te verrotten ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Dat betwijfel ik ten sterkste. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
er stond iig een antonov te verrotten in maastricht oid omdat het repareren erg duur was edit: quote: aha 3 jaartjes dus [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-05-2005 1:37] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Ik heb het wel over dit toestel: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Redelijk verschil hoor, Antonov An-124 bij een 225 :ek: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: ik dacht dat dat ding niet meer mocht vliegen vanwege faillisement van de betreffende maatschappij? IIG een groot gevaarte! |
|
die is wel erg groot, is die kleiner dan de A380 dan die in maastricht is dus geen an-225 maar op het nieuws zeiden ze toen dat het het grootste toestel in de wereld was. [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 07-05-2005 1:40] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Allen naar het vliegtuigtopic om over die zaken verder te gaan. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Prachtige foto!! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Zie hier een poging om een van de meest weerzinwekkende creaturen van deze aarbol te fotograferen... Deze parasiet zuigt zich vast aan willekeurige slachtoffers, om zich vervolgens vol te zuigen met bloed. Alsof dan nog niet onvriendelijk genoeg is is dit ook nog eens een notoire ziekteverspreider.... We hebben het over --== DE TEEK ==-- . . . . . . NB: No harm was done to this creature during the photography session, although the next picture might suggest otherwise . Spatter mode on .. Voor de nieuwschierigen onder jullie: het bloed uit deze teek is afkomsting uit onze kater.. arm beest komt met regelmaat thuis met deze ranzige beesten, en arme wij moeten maar hopen dat ze er niet in huis afvallen.. . |
|
Brrrrrr. Wat een griez0l! Bloodied by the thorns beside the leaves |
|
Hehe, het lijkt wel een druif met pootjes. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ik vond het meer op een olijf lijken.. maar een druif heeft er ook wel wat van weg ja.. alleen zijn deze spijzen niet zo bloeddorstig.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
wat een ranzige beesten zijn het toch. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |